درب ضد آب حمام - لیست قیمت و خرید

تاریخ ارسال : 1402/05/25

آریا درب از جمله فروشگاه های فعال در زمینه فروش انواع درب ساختمانی در ایران می باشد. در این مجموعه انواع درب ورودی در مدلها و طرح های مختلف به فروش می رسد.

حمام و سرویس بهداشتی بخشی از خانه هستند که شرایط محیطی حاکم بر آنها متفاوت از دیگر فضاهاست. بنابراین دربی که برای حمام یا سرویس بهداشتی انتخاب می‌کنید در گام اول باید قابلیت تحمل شرایط محیطی سنگین حاکم بر این فضا مانند رطوبت بیش از حد و تغییرات دما را داشته باشند. 

انتخاب درب چوبی جدید برای حمام ممکن است آنقدرها هم که به نظر می‌رسد ساده نباشد. هنگام انتخاب این مدل درب اتاقی باید به ملاحظات زیادی توجه کنید. حمام‌ ها اغلب ابعاد کوچکی دارند و ورودی آنها نیز نسبت به درگاه درب اصلی ساختمان و درب اتاق‌ها کم عرض‌تر است.

بنابراین یافتن دربی با ابعاد و اندازه مناسب برای حمام می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. از طرفی درب حمام اغلب به اتاق خواب یا پذیرایی نما دارد. پس زیبایی آن نیز بااهمیت است.

هنگام انتخاب درب چوبی برای سرویس بهداشتی و حمام، باید نوسان اجتناب‌ناپذیر رطوبت و دما را در نظر بگیرید. به طور کلی هنگام خرید مهم است که عملکرد، زیبایی و قیمت را در انتخاب محصولی که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می‌کند در نظر بگیرید.

درب ضد آب قابدار کد 417

مشخصات تمامی محصولات درب حمام فروشگاه آریا درب در لینک زیر

https://ariyadarb.com/tag/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%AD%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D8%A8

دریافت مشاوره: 09122974565

قیمت درب حمام

قیمت درب حمام به مدل، جنس چوب، ویژگی و مزایای ان بستگی دارد. درب ضد آب حمام با توجه به تفاوتی که نسبت به سایر مدل های درب معمولی حمام دارد، کمی گران تر و متفاوت است که به دلیل کیفیت خوبی که دارد، ارزشش از قیمت آن بسیار بیشتر می باشد. برای خرید انواع درب ًضد آب حمام به قیمت کارخانه، با ما تماس حاصل نمایید.

انواع درب حمام

درب ضد آب پلی وود کد 288

درب های حمام را می توان با استفاده از متریال های مختلف تولید نمود از اصلی ترین مشخصه دربهای ضد آب که در هنگام خرید باید به آن دقت نمایید، ضد آب بودن درب است. همچنین ظاهر درب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

 از انواع محصولاتی که می توان به عنوان در حمام و دستشویی مورد استفاده قرار گیرند این موارد هستند:

درب‌ ضد رطوبت GRP 

اولین و مقاوم ‌ترین درب در برابر آب درب‌های  GRP می‌باشند. با توجه به شیوه ساخت این درب‌ها محدودیتی در ارائه طرح‌های متنوع وجود ندارد. این مدل از دربهای سرویس، علاوه بر ضد آب بودن از استحکام بالایی نیز برخوردارند.

درب ضد آب abs

 ABS  نوعی پلاستیک است که به عنوان روکش در درب ضد آب ABS به کار می رود. ورق ABS در ابعاد 212 در 92 سانتیمتر و با ضخامت 2.1 میلیمتر معمولا در طرح چرم و چوب به کار گرفته می شوند. امکان رنگ آمیزی ورق ABS وجود دارد. درب ای بی اس از ارزان ترین مدل درب ضد آب در بازار به شمار می رود. این دربها در عین حال که ارزان قیمت هستند، از مقاومت بالایی نیز برخوردارند.

درب حمام پی وی سی

درب پی وی سی از محبوب ترین محصولات در زمینه درب اتاقی و درب سرویس بهداشتی است. درب حمام PVC، در برابر رطوبت و آب مقاوم است و قابلیت شست و شو را دارد. سایر درب های معمولی در برابر آب و مواد شوینده، دچار خوردگی می شوند و به مرور، از بین می روند. قیمت درب حمام نسبت به محصولات درب اتاقی گرانتر است و از مزایا و مقاومت بیشتری نسبت به دربهای اتاقی برخوردار است. درب پی وی سی ضد آب در دو مدل ساخته شده اند که عبارتند از:

درب MDF با رویه پی وی سی

دربی گفته شده که مغزی آن از ام دی اف می باشد که نوعی فیبر مهندسی شده می باشد با چگالی متوسط و با رویه پی وی سی وکیوم شده تا از خراب شدن ان در اثر رطوبت جلوگیری شود و بتواند در محیط های با رطوبت استقامت لازم را داشته باشد و به قول معروف ضد آب شود. این دربها قابل استفاده در سرویس های بهداشتی و هر نقطه از ساختمان که این نوع درب را لازم داشته باشد، می باشند. مزیت درب ام دی اف ضد آب این است که علاوه بر ضد آب بودن هر طرحی را می توان روی ان انداخت و دست طراح باز می باشد ( در صورتی از mdf استفاده شده باشد )

درب HDF با رویه پی وی سی

درب ضد آب اچ دی اف با رویه پی وی سی به دربی گفته شده که مغزی ان از اچ دی اف می باشد که نوعی فیبر با چگالی حجمی بالا است و مقاومت نسبی بیشتری در برابر آب و ضربه از درب ام دی اف دارد و یک لایه پی وی سی روی برای ضد اب شدن بیشترآن، کشیده می شود. درب اچ دی اف از محصولات ارزان بازار به شمار می رود.

درب پلی وود

درب ضد آب پلی وود یکی از مقاوم ترین درب های ضد آب در سرتاسر دنیا می باشد و داخل این گونه درب ها  از مواد پلیمری استفاده شده است. در صورتی که آب به داخل درب نفوذ کند درب به هیچ عنوان آسیبی نمیبیند و می توان تا سالیان سال با خیال راحت از آنها در جاهای دارای رطوبت زیاد از جمله به عنوان درب حمام و سرویس بهداشتی و درب سنا و استخر استفاده کرد. تنها عیب درب پلی وود، قیمت بالای آنها نسبت به سایر درب ها می باشد.

چند نکته مهم در مورد درب حمام و سرویس بهداشتی

درب ضد آب پلی وود کد R53

علاوه بر اینکه در زمان خرید درب حمام باید به نکات مطرح شده در این مقاله توجه کنید؛ نگهداری از درب نیز مهم است.

اصلی‌ترین عامل در تعیین دوام و ماندگاری درب بعد از جنس و کیفیت محصول، شیوه نگهداری از آن است.

درب حمام از داخل بعد از هر بار استحمام و باز کردن دوش ممکن است در اثر تماس مستقیم با آب یا بخار متساعد شده از آن مرطوب شده و قطرات ریز آب روی آن تشکیل شود.

بنابراین اگر می‌خواهید روی روکش درب اثر رسوب آب به صورت سفیدک و شوره باقی نماند؛ بعد از هر بار استحمام، درب را از داخل با استفاده از یک تکه پارچه پنبه‌ای خشک کنید. این کار نه تنها از شوره زدن درب جلوگیری می‌کند؛ بلکه باعث می‌شود که آب از درزهای ریز به داخل نفوذ نکند و بدنه به مکانی ایده‌آل برای رشد حشرات ریز و سوسک تبدیل نشود.

داکت اسپلیت ال جی | قیمت و بررسی مشخصات فنی

تاریخ ارسال : 1402/05/20

برای خرید و استعلام قیمت مدلهای مختلف داکت اسپلیت ال جی با بیتا سرویس تماس بگیرید. 09121074065

ال جی از برندهای محبوب در زمینه سیستم های سرمایشی در ایران است. داکت اسپلیت ال جی دارای ظرفیت‌های مختلف بوده که شما می‌توانید بر اساس نوع نیاز خود، مدل مورد نظر را از بیتا سرویس، نمایندگی فروش داکت اسپلیت ال جی در تهران خریداری نمایید. قیمت داکت اسپلیت ال جی به ظرفیت دستگاه و نوع تکنولوژی به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد. مدلهای اینورتر و کم مصرف دارای قیمت بالاتری نسبت به مدلهای ساده هستند.

برای خرید و استعلام قیمت مدلهای مختلف داکت اسپلیت ال جی با بیتا سرویس تماس بگیرید. 

09121074065

داکت اسپلیت ال جی

دستگاه داکت اسپلیت از دو قسمت تشکیل شده است. یونیت داخلی در سقف ساختمان ها قرار گرفته و از طریق سیم کشی مسی به یونیت خارجی دستگاه متصل شده است. ال جی از معتبرترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی و سیستم های تهویه مطبود در دنیا می باشد. محصولات این  شرکت تحت نظارت برند گلدیران در ایران عرضه و تمام فعالیتها در زمینه خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات تحت نظارت گلدیران است.

 برای اطلاعات بیشتر در خصوص داکت اسپلیت LG، کارکرد، قیمت و خرید داکت اسپلت ال جی با قیمت مناسب با کارشناسان ما در بیتا سرویس تماس بگیرید.

برای خرید داکت اسپلیت ال جی با گارانتی معتبر و قیمت مناسب با بیتا سرویس نمایندگی فروش داکت اسپلیت ال جی در تهران و ایران تماس بگیرید.

خرید داکت اسپلیت ال جی

مهم ترین نکته در هنگام خرید داکت اسپلیت ال جی، قیمت محصول و ظرفیت آن است. توجه نمایید با توجه به متراژ ساختمانتان دستگاه با ظرفیت مناسب را خریداری نمایید. هر چه متراژ ساختمان بالاتر باشد باید دستگاه با ظرفیت بالاتری خریداری و هزینه بیشتری پرداخت نمایید. علاوه بر این موارد نوع کمپرسور دستگاه، اینورتر و یا ساده بودن آن بر روی قیمت داکت اسپلیت ال جی تاثیر گذار است. مدلهای اینورتر نسبت به مدلهای ساده گرانتر هستند اما در عوض مصرف برق کمتری دارند و در دراز مدت از لحاظ هزینه به صرف شماست. محصولات داکت اسپلیت LG نسبت به سایر برندهای خارجی دارای قیمت مناسبی است اما نسبت به مدلهای داکت اسپلیت ایرانی گرانتر است.

خدمات بیتا سرویس نمایندگی داکت اسپلیت ال جی

بیتا سرویس از فعالان در زمینه فروش، نصب، سرویس و تعمیر سیستم های تهویه مطبوع در تهران و کرج است. در زمینه محصولات سیستم های سرمایشی و گرمایشی ال جی مانند داکت اسپلیت ال جی، کولر گازی ال جی، روفتاپ پکیج و وی ار اف برند ال جی می توانید با همکاران ما در تماس باشید. در بیتا سرویس علاوه بر فروش محصولات، امکان عرضه و راه اندازی محصولات در سایر شهرها نیز امکان پذیر می باشد.

داکت اسپلیت اینورتر ال جی 

اکثر مدلهای داکت اسپلیت عرضه شده در بیتا سرویس از نوع اینورتر و کم مصرف هستند که در ظرفیت های مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرند. در ادامه به بررسی ظرفیت های مناسب بر اساس متراژ ساختمان ها خواهیم پرداخت:

متراژ ظرفیت مناسب
45 متر 18000
60 متر 24000
80 متر 30000
100 متر 36000
130 متر 48000
150 متر 60000

البته دقت نمایید برای داشتن هوایی مطبوع علاوه بر متراژ عوامل دیگری نیز بر روی تعیین ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است. عواملی مانند شرایط آب و هوایی شهر شما و موقعیت واحد آپارتمان (اینکه در طبقه میانی باشد یا طبقه آخر.)

خرید و قیمت داکت اسپلیت ال جی

بررسی مشخصات محصولات پرفروش برند ال جی در زمینه داکت اسپلیت

داکت اسپلیت دارای مدلهای بسیار متنوعی است که در این میان چند محصول بسیار پرفروش هستند. در ادامه به بررسی مشخصات این محصولات می‌پردازیم:

مشخصات فنی داکت اسپلیت 18000 ال جی

داکت اسپلیت 18000 ال جی

مدل LG 18000
کد محصول UU18W UE4
ظرفیت - BTU 18000
برچسب مصرف انرژی A
عملکرد دستگاه سرمایش و گرمایش
موقعیت نصب دستگاه سقفی توکار
گاز مبرد R410
مشخصات پنل داخلی
  • ابعاد یونیت داخلی: طول 882، عمق 260 و ارتفاع 450 میلیمتر
  • صدای یونیت داخلی: حالت کند 32، متوسط 34 و تند 36 دسی بل
  • وزن یونیت داخلی: 26 کیلو گرم
مشخصات پنل خارجی
  • ابعاد یونیت خارجی: طول 870 ، عمق 320 و ارتفاع 655 میلیمتر
  • وزن یونیت خارجی: 46 کیلو گرم

مشخصات فنی داکت اسپلیت 24000 ال جی

داکت اسپلیت اینورتر ال جی 42000 مدل UU42WU32

مدل ABNQ-24GM1T1
برچسب مصرف انرژی +A
موقعیت نصب پنل داخلی سقفی توکار
ظرفیت سرمایشی - BTU/h     24000
ظرفیت سرمایشی - تن     2
برق مصرفی     تک فاز - 240~220 ولت
جریان برق مصرفی - Amp     9
گاز مبرد     R410a
کشور سازنده     کره جنوبی

مشخصات فنی داکت اسپلیت 42000 اینورتر ال جی 

 

شرایط کارکرد معتدل
نوع کمپرسور روتاری
ظرفیت سرمایش 42700
ظرفیت گرمایش 47800
نوع برق مصرفی سه فاز
جریان برق مصرفی 21.2 آمپر
سایز لوله مایع (رفت) 9/52 اینچ
سایز لوله گاز (برگشت) 15/88 اینچ
حداکثر طول لوله کشی 75 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی 30 متر

گارانتی داکت اسپلیت های ال جی

داکت اسپلیت ال جی از محبوب ترین و باکیفیت ترین محصولات در بین مدلهای موجود در بازار است. محصولات این برند در دو مدل سقفی و زمینی موجود همچنین از لحاظ نوع تکنولوژی مورد استفاده برای ساخت دارای دو مدل اینورتر(کم مصرف) و معمولی است. داکت اسپلیت های ال جی دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 2 سال گارانتی قطعات از سوی شرکت گلدیران هستند.

سرویس داکت اسپلیت ال جی

یکی از مهم ترین اقدامات برای کارکرد صحیح و بدون نقص در داکت اسپلیت ها و کاهش مصرف برق، سرویس دوره ای این محصولات می باشد. معمولا توصیه می شود هر 6 ماه یک بار اقدام به سرویس نمایید. بیتا سرویس علاوه بر فروش محصولات در زمینه سرویس و تعمیر داکت اسپلیت ال جی نیز فعالیت دارد. اگر سیستم شما به خدمات سرویس و تعمیر احتیاج داشت می توانید با ما تماس بگیرید. 

https://bitaservice.ir/category/%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C

داکت اسپلیت ایران رادیاتور

تاریخ ارسال : 1402/05/19

داکت اسپلیت ایران رادیاتور یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات در زمینه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است. این محصولات دارای مدلها و ظرفیت‌های مختلفی هستند که باید بر اساس متراژ ساختمان و بودجه در نظر گرفته شده، محصول مناسب را خریداری نمایید. توصیه می‌شود قبل از اقدام به خرید حتما برای انتخاب محصول مناسب با کارشناسان نمایندگی داکت اسپلیت ایران رادیاتور، مشورت نمایید تا مناسب‌ترین محصول را برای منزل و محل کار خود خریداری نمایید. برای ثبت سفارش خرید و استعلام قیمت با مشاوران بیتا سرویس تماس بگیرید. 09121074065

داکت اسپلیت ایران رادیاتور یک سیستم تهویه مطبوع است که در آن یک واحد داخلی (داکت) و یک واحد خارجی (اسپلیت) استفاده می‌شود. در این سیستم، رادیاتورها به عنوان یک قسمت از سیستم گرمایش مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

رادیاتورها به عنوان یک روش انتقال حرارت می‌توانند در سیستم‌های گرمایش مورد استفاده قرار گیرند. آن‌ها به وسیله‌ی آب گرم یا بخار که از یک منبع حرارتی تأمین می‌شود، گرم می‌شوند و حرارت را به اتاق‌ها یا فضای مورد نظر انتقال می‌دهند. در اسپلیت‌های داکت، رادیاتورها به عنوان قسمتی از واحد داخلی نصب می‌شوند و هوای گرم را از طریق شبکه‌ی داکت‌ها به اتاق‌ها منتقل می‌کنند. اکنون شرکت ایران رادیاتور داکت اسپلیت های تولیدی خود را در ۳ ظرفیت ۲۴ هزار ، ۳۰ هزار و ۳۶ هزار به بازار عرضه میکند که داکت اسپیلت ۲۴ هزار مناسب برای واحدهای مسکونی ۵۰ تا ۷۰ مترمربع و داکت اسپلیت ۳۰ هزار واحدهای با حداکثر ۹۰ مترمربع زیربنا را پوشش میدهد . بزرگترین ظرفیت این سری از محصول را میتوان در متراژهای بزرگتر تا متراژ ۱۲۰ متر مربع نصب و استفاده کرد. پیشنهاد میشود برای فضاهای بالاتر از ۱۳۰ متر مربع از دو دستگاه بهره برد تا علاوه بر جداسازی فضاهای خصوصی و عمومی بر مدیریت مصرف انرژی برق نیز تاثیر گذار باشد.

خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور از بیتا سرویس: 09121074065

با توجه به قابلیت تعدد دریچه ها در داکت اسپلیت، این سیستم می تواند جایگزین چند اسپلیت در یک واحد ساختمان، بشود. در داکت اسپلیت ایران رادیاتور از گاز سرد کننده R410a  استفاده می شود. در مورد نحوه عملکرد باید بگوییم، که در حالت سرمایش، هوای درون محیط توسط هواساز مکش می شود. با عبور هوای مکیده شده از اواپراتور، هوای سرد شده با عبور فیلترهای تهویه به محیط، دمیده می شود. در حالت گرمایش، هوای مکش شده در معرض جریان آب گرم عبوری از کویل گرمایی قرار می گیرد و پس از رسیدن به دمای مناسب و تهویه توسط فیلتر ها، به محیط بازگردانده می شود.

داکت اسپلیت 18000 ایران رادیاتور

داکت اسپلیت 18000 ایران رادیاتورداکت اسپلیت 24000 ایران رادیاتور

داکت اسپلیت ایران رادیاتور مدل IAC-24CH/DUCT/A

داکت اسپلیت 30000 ایران رادیاتور

داکت اسپلیت ایران رادیاتور مدل IAC-30CH/DUCT/A

داکت اسپلیت 36000 ایران رادیاتور

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 36000

داکت اسپلیت 48000 ایران رادیاتور

داکت اسپلیت اینورتر ایران رادیاتور 18000 BTU

https://bitaservice.ir/category/%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1

آزمایش خون در منزل

تاریخ ارسال : 1402/04/11

آزمایش خون یکی از مهم ترین آزمایشات تشخیصی و طبی محسوب می شود. بعضی از این آزمایش ها عبارتند از: آزمایش خون بارداری، آزمایش خون تیروئید و آزمایش کم خونی رایج تر و بعضی دیگر مانند آزمایش ESR، آزمایش CRP و... کمتر به گوش می‌ رسند. شما به راحتی می توانید این آزمایش ها در منزل انجام دهید.

یکی از روش‌های تشخیص و برطرف کردن بیماری‌هایی که ممکن است به آن دچار شویم، انجام آزمایشات و نمونه‌گیری است. انجام آزمایشات به خودی خود سبب رفع بیماری نمی‌گردد بلکه متخصصین و پزشکان از این روش به وجود بیماری و هم‌چنین میزان شدت و ضعف آن پی می‌برند. علی رغم تمام ویژگی‌های مثبتی که انجام آزمایشات دارد، دشواری و پیچیدگی‌هایی نیز در این مسیر مشاهده می‌شود؛ همچون منتظر ماندن برای مدت زمان طولانی، حضور در ساعت مشخص برای انجام آزمایشات، طی کردن مسیر پر ترافیک و شلوغ و... می باشد.

آزمایش خون در منزل

ویژگی‌های انجام آزمایشات در منزل کرج

نمونه گیری و انجام آزمایشات در منزل مانع از حضور و مراجعات غیر ضروری به مراکز پزشکی، درمانی و بیمارستان‌ها می‌گردد. تردد در این اماکن بسیار زیاد است در نتیجه لزوم شناخت مراکز پرستاری که خدمات انجام آزمایشات و چکاپ را ارائه می‌دهند، بسیار مهم و باارزش تلقی می‌شود. 

به عنوان نمونه در صورتی که فردی دیر هنگام در نیمه شب نیاز به خدمات درمانی داشته باشد، تصور کنید به جای اینکه در آن لحظه به دنبال مراکز و بیمارستان‌هایی باشد که خدمات ارائه می‌دهند، می‌تواند به راحتی از خدمات ویزیت پزشک در منزل کرج بهره‌مند شود. 

مزایای انجام آزمایش در منزل کرج

  • خدمات رسانی در سریع‌ترین زمان

  • امکان ارائه خدمات در تمامی مناطق کرج

  • هزینه مقرون به صرفه ومناسب

  • برخورداری از بهترین و مجهزترین آزمایشگاه و پزشکان در کرج

  • ارائه تمامی خدمات آزمایشگاهی 

  • دریافت و تفسیر نتیجه به صورت آنلاین و در کم‌ترین زمان ممکن 

انواع آزمایشات در منزل کرج

برای کسب اطمینان و دستیابی به صحت عملکرد بدن، لازم است آزمایشاتی انجام شود تا پزشک متخصص به یک نتیجه‌گیری کلی از نحوه عملکرد بدن برسد. از طریق انواع آزمایشات خون و ادرار می‌توان میزان خروجی‌های مواد زائد را تشخیص داد و در صورتی که بدن در شرایط نرمال واقع شود، تعادل ایجاد می‌شود که تشخیص این امر از طریق انجام آزمایشات خون و ادرار ممکن می‌گردد. 

آزمایش خون در منزل کرج 

در صورتی که پزشک متخصص آزمایش خون را تجویز نموده باشد و برای شما امکان حضور در مراکز آزمایشگاهی میسر نباشد، می‌توانید خدمات آزمایش خون در منزل کرج را انتخاب نموده و پرستار برای انجام آزمایش خون در منزل شما حضور پیدا نماید، نمونه گیری را انجام دهد. نحوه نمونه گیری خون بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت انجام می‌شود و لازم به ذکر است که نمونه گیری و انجام آزمایشات به صورت شبانه‌روزی توسط بهترین پرستاران و در تمامی مناطق کرج می‌باشد. انجام آزمایش در منزل کرج برای تشخیص بارداری، نوع گروه خونی، ابتلا به ایدز، ابتلا به کم‌خونی و یا فشار خون، انواع سرطان‌ها و.. کاربرد دارد. 

آزمایش ادرار در منزل کرج

نمونه‌گیری ادرار در منزل به منظور تشخیص و شناسایی بهتر و دقیق‌تر بیماری‌های عفونی، دیابت، مشکلات کلیوی، سنگ کلیه و.. کاربرد دارد. نمونه‌گیری و آزمایش ادرار توسط بهترین پرستاران مجموعه و به صورت شبانه روزی و 24 ساعته امکان‌پذیر است. نمونه گیری با هر شرایط سنی اعم از کودکان، بزرگسالان، سالمندان انجام می‌شود. 

نکات مهم بعد از انجام آزمایش خون

  1. از مصرف آسپرین و الکل بعد از انجام آزمایش خودداری شود.

  2. از کمپرس سرد در محل نمونه‌گیری خون استفاده نمایید. 

  3. در صورتی که ضعف پس از انجام آزمایش در منزل ادامه دار شد، حتما با پزشک مشورت نمایید. 

  4. از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری نمایید. 

هزینه آزمایش خون و ادرار در منزل کرج

هزینه آزمایش در منزل با توجه به پارامترها و مولفه‌هایی همچون نوع تست، مسیر طی شده پرستار، نوع لوازم استفاده شده، دریافت دیگر خدمات به صورت همزمان و...  تعیین می‌گردد. بنابراین نمی‌توان مبلغ تعیین شده و دقیقی را عنوان نمود. استفاده از خدمات آزمایش خون و ادرار در منزل فوائد و مزایایی همچون دسترسی آسان و بدون معطلی برای انجام آزمایشات را به همراه دارد. از جمله مراکز معتبر برای دریافت خدمات درمانی و آزمایشی در منزل، مجموعه چتر فیروزه‌ای است که برای انجام آزمایشات در منزل یک فرد متخصص همراه با تجهیزات به روز را برای نمونه گیری به منزل یا محل کار شما ارسال می‌نماید. هزینه آزمایشات در منزل از طریق مجموعه سلامت نوین از پیش تعیین شده است در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشید. 

ارتباط با سلامت نوین: 09129611307

https://salamatnovin.com/post/23/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AE%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84

خرید درب ضد سرقت | لیست قیمت فروش

تاریخ ارسال : 1402/04/08

آریا درب از جمله فروشگاه های فعال در زمینه فروش انواع درب ساختمانی در ایران می باشد. در این مجموعه انواع درب ورودی در مدلها و طرح های مختلف به فروش می رسد.

درب ورودی از مهم ترین و ارزان ترین تجهیزات ساختمانی است که می تواند امنیت را برای ساختمان شما فراهم کند. این درب ها دارای مدل های بسیار متنوعی هستند و این تنوع محصولات کمک می کند تا با هر بودجه ای قادر به خرید درب ضد سرقت باشید. به این نکته توجه نمایید، محصولاتی که بیش از حد ارزان هستند، ممکن است ارزش خرید نداشته و امنیتی را برای شما فراهم نکنند. پس مهمترین اصلی که در هنگام خرید در ضد سرقت باید توجه نمایید، کیفیت و مقاومت درب است. در ضدسرقت یکی از انواع درب ورودی ساختمان است که بسیار مقاوم‌تر و امن تر از سایر مدلهای درب ورودی است.

آریا درب با عرضه مقاوم ترین و بهترین مدلهای در ضد سرقت با قیمت مناسب سعی دارد، امکانی را فراهم نماید تا تمام مشتریان با بودجه های مختلف بتوانند محصول امن و مناسبی را برای ساختمان خود خریداری نمایند.

مشاوره خرید درب ضد سرقت: 09125468322

درب ضد سرقت تک لنگه کد 01

در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به چه نکاتی توجه نمود؟

اصلی ترین هدف برای خرید و نصب در ضد سرقت، ایجاد امنیت بالا برای ساختمان است. به همین دلیل باید سعی نمایید از محصولات اصل و باکیفیت بازار خریداری نمایید. متاسفانه برخی از خریداران در هنگام خرید، بیشتر به قیمت درب ضد سرقت و با حتی ظاهر آن توجه می کنند و از کیفیت درب غافل می شوند. اگر بخواهید یک درب بدون کیفیت مناسب و ارزان بخرید، همان بهتر که از محصولات معمولی و قدیمی استفاده کنید. کیفیت درب های چوبی که در قدیم به عنوان درب ورودی در ساختمانها نصب می شد، از برخی از محصولات به ظاهر ضد سرقت اما فیک، بیشتر است. در گذشته بیشتر امنیت درب مورد اهمیت بود ولی امروزه علاوه بر امنیت ظاهر درب و همخوانی آن با دکوراسیون ساختمان هم مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل تولیدکنندگان درب ضدسرقت، سعی دارند همزمان محصولات مدرن و کلاسیک را تولید و به بازار عرضه نمایند. بیشترین کاربرد در ضد سرقت نصب به عنوان درب ورودی آپارتمان است.

بعد از اطمینان از کیفیت درب، می توانید به قیمت و ظاهر درب توجه نمایید و دربی متناسب با بودجه و سلیقه خود خریداری نمایید.

قیمت درب ضد سرقت چقدر است؟

یکی از مهم ترین فاکتورها که در هنگام خرید مورد توجه مشتریان قرار میگیرد، قیمت درب ضد سرقت است. قیمت محصولات ضد سرقت از درب های معمولی گران تر ولی در عوض دارای امنیت بیشتر و ظاهری زیباتر هستند. قیمت در ضد سرقت تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. از مهم ترین مواردی که بر روی قیمت گذاری در ضد سرقت تاثیر گذار است می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • نوع روکش مورد استفاده برای درب (روکش چوبی، پی وی سی، استیل و ...)
  • ابعاد درب (تک لنگه، یک و نیم لنگه، دو لنگه)
  • نوع استراکچر داخلی درب
  • یراق آلات مورد استفاده 
  • قفل ضد سرقت نصب شده بر روی درب
  • کشور سازنده (درب وارداتی باشد یا محصول داخلی)
  • رنگ درب (سفید، قهوه ای، مشکی و ...)

این عوامل هر یک می تواند موجب اختلاف قیمت محصولات در ضد سرقت شود.

بهترین مدل در ضد سرقت کدام است؟

اگر بخواهیم بهترین مدل درب ضد سرقت را به شما معرفی کنیم، در ابتدا باید میزان بودجه تان مشخص شود. اگر بودجه شما برای خرید درب ضد سرقت کم است، در ضد سرقت فلزی می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد و اگر بودجه کافی در اختیار دارید، درب های استیل می توانید بهترین مدل درب ضد سرقت باشد که می توانید خریداری نمایید. درب های استیل از محصولات امن، لوکس و جدید بازار می باشد. درب ضدسرقت که دارای ابعاد بزرگتر هستند، مانند درب دو لنگه و سه لنگه را می توان به عنوان درب ورودی لابی مورد استفاده قرار دهید.

انواع در ضد سرقت در بازار

دربهای ضد سرقت در بازار ایران، دارای مدلهای مختلفی هستند. مدلها بر اساس کشور تولید کننده، نوع روکش درب و همچنین ابعاد و اندازه درب دسته بندی می شوند. از انواع در ضد سرقت بر اساس کشور تولید کننده می توان به این موارد اشاره نمود:

  • در ضد سرقت ایرانی
  • درب ضد سرقت ترک اصل
  • درب چینی

البته مدلهایی از درب ایتالیایی نیز در بازار موجود است که به دلیل قیمت بسیار بالا افرادی زیادی تمایل به خرید این مدلها ندارند. از دیگر دسته بندی این محصولات می توان به نوع درب بر اساس نوع روکش درب اشاره نمود:

  • درب روکش فلزی
  • درب با روکش چوب طبیعی یا مصنوعی
  • درب روکش پی وی سی و یا ام دی اف
  • درب استیل

هر کدام از این محصولات بر اساس نوع مشخصات دارای قیمت‌های متفاوت هستند. همین طور بر اساس نوع کاربرد باید درب مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. به طور مثال از درب های روکش پی وی سی که دارای عابق بندی مناسبی نیستند نمی توان به عنوان درب ورودی در قسمت بیرونی ساختمان استفاده نمود.

درب مدل سپیدار

نصب درب ضد سرقت

از مهمترین فاکتورها که پس از خرید درب ضد سرقت باید به آن دقت نمایید، نصب درب است. اگر در ضد سرقت خریداری شده به درستی و توسط افراد ماهر در این زمینه نصب نشود، ممکن است امنیت لازم را برای شما ایجاد نکند. امنیت این دربها بسیار حایز اهمیت است و به همین دلیل نصب صحیح درب توسط نصابان ماهر ضروری و اجزای تشکیل دهنده درب باید دارای بالاترین کیفیت باشند. 

https://ariyadarb.com/category/anti-theft-door


صفحه 7 از 28