فروش آنلاین داکت اسپلیت ال جی

تاریخ ارسال : 1402/02/30

شرکت LG از جمله شرکت ها و برندهای محبوب در زمینه تولید محصولات سرمایشی و گرمایشی(سیستم تهویه مطبوع) در دنیا است. از جدیدترین محصولات عرضه شده توسط این برند، داکت اسپلیت است. داکت اسپلیت ال جی LG Duct Split از محصولات محبوب در این زمینه است که افراد زیادی تمایل به خرید مدلهای جدید این محصولات دارند.

داکت اسپلیت ال جی (LG Split Duct) یک سیستم تهویه هوای اسپلیت است که توسط شرکت ال جی (LG) تولید می‌شود. این سیستم شامل یک واحد داخلی و یک واحد خارجی است که با استفاده از یک لوله کوچک که از طریق دیوار یا سقف ساختمان عبور می‌کند، به هم متصل می‌شوند. واحد داخلی داکت اسپلیت ال جی شامل یک فن و سیستم تهویه هوا است که در داخل اتاق یا فضای مورد نظر نصب می‌شود. این واحد هوای تازه را جذب کرده و هوای گرم و رطوبت را از فضای داخلی به خارج هدایت می‌کند.

داکت اسپلیت سقفی

خرید داکت اسپلیت: 09121074065

واحد خارجی شامل یک کمپرسور و یک فن است که در فضای باز یا بر روی سقف یا دیوار ساختمان قرار می‌گیرد. این واحد مسئول فشرده کردن هوا و انتقال آن به واحد داخلی می‌باشد. با استفاده از یک سیستم لوله‌کشی مناسب، هوا در سراسر ساختمان توزیع می‌شود. به عبارت دیگر، هوای خنک و تمیز از طریق داکت‌های مختلف به اتاق‌ها و فضاهای دیگر منتقل می‌شود. مزایای داکت اسپلیت ال جی شامل نصب آسان، کارکرد بی‌صدا، کارایی انرژی بالا و قابلیت کنترل دما در اتاق‌های مختلف می‌باشد. همچنین، ال جی یکی از شرکت‌های معتبر و معروف در زمینه تولید سیستم‌های تهویه هوای اسپلیت است و ارائه خدمات پس از فروش قوی دارد. مهم ترین نکته در هنگام خرید داکت اسپلیت ال جی، قیمت محصول و ظرفیت آن است. توجه نمایید با توجه به متراژ ساختمانتان دستگاه با ظرفیت مناسب را خریداری نمایید. هر چه متراژ ساختمان بالاتر باشد باید دستگاه با ظرفیت بالاتری خریداری و هزینه بیشتری پرداخت نمایید. علاوه بر این موارد نوع کمپرسور دستگاه، اینورتر و یا ساده بودن آن بر روی قیمت داکت اسپلیت ال جی تاثیر گذار است. مدلهای اینورتر نسبت به مدلهای ساده گرانتر هستند اما در عوض مصرف برق کمتری دارند و در دراز مدت از لحاظ هزینه به صرف شماست. محصولات داکت اسپلیت LG نسبت به سایر برندهای خارجی دارای قیمت مناسبی است اما نسبت به مدلهای داکت اسپلیت ایرانی گرانتر است.

معرفی 5 محصول محبوب داکت اسپلیت ال جی

داکت اسپلیت اینورتر 18000 ال جی

داکت اسپلیت اینورتر ال جی مدل UU18WUE4

مشخصات کلی

مدل LG 18000
کد محصول UU18W UE4
ظرفیت - BTU 18000
برچسب مصرف انرژی A
عملکرد دستگاه سرمایش و گرمایش
موقعیت نصب دستگاه سقفی توکار
کیت اینورتر  
گاز مبرد R410

داکت اسپلیت اینورتر 24000 ال جی

داکت اسپلیت مدل ABNQ-24GM1T1 ال جی

مشخصات کلی

مدل: ABNQ-24GM1T1
برچسب مصرف انرژی: +A
موقعیت نصب پنل داخلی سقفی توکار
ظرفیت سرمایشی - BTU/h     24000
ظرفیت سرمایشی - تن     2
برق مصرفی     تک فاز - 240~220 ولت
جریان برق مصرفی - Amp     9
گاز مبرد     R410a
کشور سازنده     کره جنوبی
گارانتی 2 سال ضمانت قطعات فنی - 18 ماه ضمانت کمپرسور

داکت اسپلیت اینورتر 30000 ال جی

داکت اسپلیت مدل AB-W30GM1T1 اینورتر ال جی

مشخصات کلی

مدل: AB-W30GM1T1
برچسب مصرف انرژی :    A
موقعیت نصب پنل داخلی     سقفی توکار
ظرفیت سرمایشی و گرمایشی - BTU/h :    30000
برق مصرفی :     تک فاز
نوع کمپرسور :    روتاری
گاز مبرد:     R410
گارانتی : 2 سال ضمانت قطعات فنی - 5 سال ضمانت کمپرسور
کشور سازنده: کره جنوبی

داکت اسپلیت اینورتر 36000 ال جی

خرید و قیمت داکت اسپلیت اینورتر ال جی مدل AB-W36GM3

مشخصات کلی

مدل: AB-W36GM3T1 تک فاز
برچسب مصرف انرژی :    A
موقعیت نصب پنل داخلی :    سقفی توکار
شرایط کارکرد :    معتدل
ظرفیت سرمایشی و گرمایشی - BTU/h :    36000
برق مصرفی:     تک فاز - 220 ولت
دامنه دمایی کارکرد :    15- الی 48 درجه سانتیگراد
کشور سازنده :    کره جنوبی
مدت گارانتی:     2 سال ضمانت قطعات فنی - 5 سال ضمانت کمپرسور

داکت اسپلیت اینورتر 48000 ال جی

قیمت داکت اسپلیت اینورتر ال جی مدل ABNQ-48GM3T1

مشخصات کلی

برند ال جی
مدل ABNQ-48GM3T1
برچسب مصرف انرژی +A
موقعیت نصب پنل داخلی سقفی توکار
شرایط کارکرد     حاره ای
برق مصرفی تک فاز - 240~220 ولت
نوع کمپرسور     اسکرال
گارانتی 2 سال ضمانت قطعات فنی - 18 ماه ضمانت کمپرسور

لیست قیمت یخچال فریزر بستنی با طرح های خاص

تاریخ ارسال : 1402/02/30

یخچال بستنی سردین کالا برای نگهداری و حفظ کیفیت بستنی ها، محصولات لبنیاتی، گوشت، مرغ و ماهی، سبزیجات، کره و... در فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها کاربرد دارند. این یخچال در گنجایش های مختلف 300 تا 650 لیتری قابل عرضه به بازار برای مصارف مختلف می باشند، و می توانیم استیکرهای مختلف و یا لوگوی مد نظر مشتریان روی آن ها درج کنیم. این فریزر صندوقی با برق 220 ولت شهری کار می کنند، و دارای درب های شیشه ای (نشکن) کشویی می باشند، تا بتوانند در برابر شکستگی های احتمالی مقاومت زیادی داشته باشند. موتور استفاده شده در بدنه ی فریزرهای بستنی دارای قدرت زیاد و گاز مبرد 404 می باشد.

جدول قیمت خرداد 1402

خرید یخچال بستنی: 09128725346

مدل 
قیمت
یخچال بستنی 300 لیتری 12,500,000 تومان
یخچال بستنی 400 لیتری 11,500,000 تومان
یخچال بستنی 500 لیتری 12,000,000 تومان
یخچال بستنی 600 لیتری 12,500,000 تومان
یخچال بستنی 650 لیتری 12,500,000 تومان
فریزر خانگی تک درب 9,000,000 تومان
فریزر خانگی دو درب 9,500,000 تومان

یخچال بستنی برای رفع نیاز مشتریان در ظرفیت های مختلف 300، 400، 500، 600 و 650 لیتری طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شوند، و شما می توانید با انتخاب یکی از مدل های یخچال بستنی میهن را برای نگهداری بستنی و انواع مواد غذایی انتخاب کنید. زمانی که قصد راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، هایپرمارکت، سوپرمارکت، مغازه را داشته باشید، می توانید یخچال بستنی درب شیشه ای مد نظر خود را با توجه به این که قرار است، بر روی بدنه ی فریزر صندوقی بستنی امکان درج استیکر و یا لوگوی مد نظر شما وجود دارد. تنها مسئله ای که در این مورد پیش می آید، باعث می شود، تا قیمت نهایی یخچال بستنی افزایش پیدا کند.

یخچال بستنی

یخچال فریزر صندوقی بستنی دارای درب شیشه ای سکوریت (نشکن) و به صورت کشویی می باشد، که این یخچال بستنی را مناسب برای نگهداری محصولات لبنی، بستنی و... مناسب می باشد، و هم چنین موتورهای به کار رفته در تولید این یخچال ها دارای قدرت بالایی می باشند، و برای بستنی فروشی ها و سوپرمارکت ها و دیگر مشاغل مناسب می باشند‌. استیکرهایی که قابلیت درج آن بر روی بدنه ی فریزر وجود دارد، شامل استیکر میهن، دومینو، کاله، پاندا، پاک و... می باشد. موتور نصب شده بر روی این فریزر صنعتی پرقدرت بوده، و از گاز مبرد 404 استفاده شده است. فریزرهای صندوقی بستنی علاوه بر بستنی جهت نگه داری انواع اقسام مواد غذایی از جمله گوشت، مرغ، پنیر، پیتزا، کره و نیز سبزیجات و صیفی جات مناسب می باشد. یخچال فریزر صندوقی از جنس بدنه ی ورق رنگی گالوانیزه ساخته می شود که در برابر ضربه و پوسیدگی مقاوم است، فریزر خوابیده با داشتن موتور پر قدرت و همینطور داشتن ترموستات مکانیکی و ایجاد دمای مناسب برای نگهداری بستنی و سایر محصولات فروشگاه شما کاربردی می باشد. برای این که بتوانید به راحتی بتوانید یخچال بستنی را بدون دردسر جا به جا کنید، مجهز به پایه های چرخدار می باشد. از دیگر تجهیزاتی که ممکن است، برای راه اندازی به آن نیاز داشته باشید، می توان به فریزر ایستاده اشاره کرد.

قیمت یخچال بستنی

قیمت یخچال بستنی

قیمت فریزر بستنی با توجه به پارامترهای مختلفی اعم از ابعاد، مدل یخچال، گنجایش، نوع موتور، قدرت موتور، جنس شیشه، نوع عایق بندی، تعداد سبدها و... تعیین خواهد شد. شما می توانید جهت اطلاع از لیست قیمت یخچال بستنی میهن با کارشناس فروش مجموعه در ارتباط باشید، و نسبت به خرید یخچال بستنی اقدام کنید.

انواع یخچال بستنی

  • یخچال بستنی دومینو

یخچال بستنی دومینو

  • یخچال بستنی میهن

یخچال بستنی میهن

  • یخچال بستنی دایتی

یخچال بستنی دایتی

سایر مشخصات فنی

  1. یخچال های بستنی دارای دو درب هستند، و برق مصرفی آن 220 ولت و فرکانس آن ها 50 هرتز می باشد.
  2. ترموستاتی که در ساخت این یخچال ها به کار رفته است، از نوع مکانیکی می باشد.
  3. برفک زدایی آن ها به صورت دیفراست می باشد، و سیستم گردش هوای این فریزر بستنی نیز از نوع استاتیک می باشد.
  4. این نوع فریزرها برای نگه داری بستنی ها و مواد غذایی استفاده می شود.حتی از آن ها به عنوان یخچال فریزر مرغ و ماهی برای نگهداری محصولات پروتئینی از جمله مرغ، گوشت و... نیز استفاده می شود.

خرید یخچال بستنی

ابعاد یخچال بستنی 

400 لیتر طول: 120، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتی متر
500 لیتر طول: 150، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتی متر
600 لیتر طول: 160، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتی متر
650 لیتر طول: 165، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتی متر
فریزر بدون برفک خانگی (تک درب و دو درب) طول: 105، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتی متر

نکات مهم هنگام خرید یخچال بستنی

فریزر بستنی

  • اولین مسئله ای که باید برای خرید به آن توجه داشته باشید، ابعاد یخچال فریزر بستنی می باشد. پس برای این که بتوانید بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید، در ابتدا باید به فضایی که در فروشگاه ها، سوپرمارکت، مغازه و یا هایپرمارکت در اختیار دارید، توجه داشته باشید، تا بتوانید بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید.
  • در صورتی که فضایی که در اختیار دارید، کوچک می باشد، می توانید کوچک ترین اندازه ی فریزر را برای خرید انتخاب کنید.
  • باید فریزر بستنی مد نظر خود را با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، انتخاب کنید.
  • جنس بدنه فریزر بستنی هم از مهم ترین مواردی می باشد، که بر روی طول عمر یخچال تأثیر خواهد گذاشت.

داکت اسپلیت ایرانی - مشاوره تخصصی و استعلام آنلاین

تاریخ ارسال : 1402/02/29

داکت اسپلیت یکی از جدیدترین محصولات سرمایشی و گرمایشی است. در واقع می توان گفت اسپلیت کانالی از رایج ترین سیستم های تهویه ی مطبوع در دنیا است، که در مدل ها، ظرفیت ها و مصرف برق متفاوت به بازار عرضه می شوند. می توان گفت دستگاه ducted split یکی از متداول ‌ترین سیستم تهویه مطبوع در دنیاست که برای کاربردهایی مانند تهویه هوا، ایجاد سرمایشی و گرمایش از آن استفاده می کنند.

داکت ‌اسپلیت ایرانی به عنوان یک سیستم تهویه هوا مطبوع می باشد، که کاربرد بسیار زیادی در محیط های مختلف اعم از ساختمان های مسکونی، دفاتر کاری و ادارات، بیمارستان ها و... دارد. از این دستگاه می توانید برای تأمین سرمایش و گرمایش محیط مد نظر خود استفاده کنید. پس به طور کلی می توان گفت، که داکت اسپلیت ها به صورت دومنظوره طراحی و تولید می شوند، و کمک می کنند، تا شما در تمام فصول سال با مشکل برای تأمین سرمایش و گرمایش رو به رو نشوید. محل نصب داکت‌ اسپلیت در زیر سقف کاذب می باشد، و شما می توانید در هر محیطی که از نظر فضا محدویت دارید، آن را برای خرید انتخاب کنید.

خرید داکت اسپلیت ایرانی از جهت هایی مختلفی اعم از هزینه، کیفیت و سطح عملکرد بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

خرید داکت اسپلیت ایرانی : 09121074065

نصب داکت اسپلیت در تهران

شاید این سوال برای شما پیش بیاید، که چرا داکت اسپلیت ایرانی؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، که با توجه به این کشور ایران توسط کشورهای دیگر دچار تحریم شده است، در صورت وارد کردن محصولات خارجی باید آن را با قیمت بیشتری در بازار به فروش بگذارند، به همین خاطر ممکن است، برخی از افراد توانایی خرید نداشته باشند. همین مسئله باعث می شود، افراد برای خرید داکت اسپلیت ایرانی را انتخاب کنند.

تولیدکنندگانی که در این زمینه در حال فعالیت هستند، می توانند زیر‌ ساخت‌ های موجود را برای تولید این محصول افزایش دهند، و کمک کنند، نیاز بازار داخلی تأمین شود. در ادامه به معرفی برندهایی که تولید کننده داکت اسپلیت ایرانی هستند، می پردازیم، تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع داکت اسپلیت ایرانی

بهترین برندهایی که در زمینه ی تولید داکت اسپلیت ایرانی در حال فعالیت هستند، شامل برندهای زیر می باشد.

  • داکت اسپلیت ایران رادیاتور
  • داکت اسپلیت جی پلاس
  • داکت اسپلیت راتا
  • داکت اسپلیت وست کول
  • داکت اسپلیت آکس
  • داکت اسپلیت تک الکتریک
  • داکت اسپلیت لوگرانو

شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، یکی از برندها را برای خرید انتخاب کنید. اگر جزو افرادی هستید، که میزان مصرف انرژی و برق محصول برایتان مهم است، توصیه می کنیم، که داکت اسپلیت اینورتر ایرانی را انتخاب کنید، تا هزینه ی کمتری را برای پرداخت متحمل شوید. داکت اسپلیت ایران رایاتور و داکت اسپلیت تک الکتریک به عنوان یکی از پرطرفدارترین داکت اسپلیت های ایرانی می باشد، که توسط فروشگاه بیتا سرویس عرضه می شود. 

در مورد داکت اسپلیت ایران رایاتور بدانید.

داکت اسپلیت های ایران رادیاتور در ظرفیت هایی مختلف (3، 24، 30، 36) طراحی و تولید می شود، که در ادامه در مورد هر یک از ظرفیت ها بیشتر توصیح خواهیم داد.

  1. داکت اسپلیت ۲۴ هزار: گزینه ی مناسبی برای واحدهای مسکونی در متراژهای 50 تا 70 متر مربع می باشد.
  2. داکت اسپلیت ۳۰ هزار: گزینه ی مناسبی برای واحدهای مسکونی در متراژهای با حداکثر 90 مترمربع زیربنا می باشد.
  3. داکت اسپلیت ۳۶ هزار: گزینه ی مناسبی برای واحدهای مسکونی در متراژهای بزرگتر تا متراژ 120 متر مربع می باشد.

بهترین داکت اسپلیت ایرانی

اگر قصد خرید بهترین داکت اسپلیت ایرانی را دارید، باید بگوییم، که دو برند داکت اسپلیت ایران رایاتور و داکت اسپلیت تک الکتریک به عنوان پرفروش ترین مدل ها می باشند. دلیل این موضوع هم به این خاطر می باشد، که این دو برند به واسطه ی به کارگیری بهترین قطعات و مواد اولیه توانسته است، رضایت مشتریان خود را جلب کند. در صورتی می توان گفت، که شما بهترین داکت اسپلیت را با قیمتی مناسب انتخاب کرده اید، که همراه با ضمانت نامه، اصالت کالا و پشیتبانی ایجاد زیرساخت و نصب  باشد.

قیمت داکت اسپلیت ایرانی

قیمت داکت اسپلیت ایرانی با توجه به مواردی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، تعیین خواهد شد.

  • همان طور که قبلاً هم به این موضوع اشاره کرده ایم، مصرف انرژی به عنوان یکی از مهم ترین مواردی می باشد، که می تواند در تعیین هزینه ی نهایی تأثیرگذار باشد. (نکته ی مهم: دستگاهی که مصرف انرژی آن کمتر باشد، قطعاً با قیمت بیشتری عرضه می‌ شود.)
  • نوع و کیفیت کندانسوری انتخابی برای نصب بر روی داکت اسپلیت هم می تواند تأثیرگذار باشد. (کندانسور به عنوان یک مبدل حرارتی می باشد، که موظف است، که گاز فریون موجود در داخل دستگاه را متراکم کند.)
  • ابعاد و اندازه یونیت داخلی و خارجی

طرح توجیهی راه اندازی کارخانه لبنیات

تاریخ ارسال : 1402/02/29

اهمیت راه اندازی خط تولید لبنیات از آنجایی که لبنیات از دیرباز یکی از محصولات غذایی پر مصرف سفره ایرانیان بوده است، بر کسی پوشیده نیست. هرچه با کیفیت بهتری تولید شود، این محصولات مشتری بیشتری جذب خواهد کرد. اگر این محصولات با کیفیت کمی تولید شوند به طور قطع مشتریان خود را از دست خواهد داد! به دلیل اینکه فضای بازار بسیار رقابتی است اگر خطای کوچکی رخ دهد. امکان وارد شدن خسارات سنگین وجود خواهد داشت و برای اینکه یک محصول عالی دست مشتری برسد می بایست یکی از عوامل مهم را رعایت کرد که آن هم خطوط تولید استاندارد محصول است.

 

گروه صنعتی دمیرچی | تجهیزات و ماشین آلات خط تولید لبنیات | خط تولید شیر |  خط تولید پنیر

جزئیات پروژه

نکات مهم در راه اندازی خط تولید لبنیات

هر محصول برای تولید احتیاج به یک پروسه با دماها و فشارهای مناسب و انتقال استاندارد دارد تا محصول نسبت به شکل ظاهری خوب و حتی طعم مناسب و خوشمزه ای داشته باشد. برای مثال به منظور پاستور کردن شیر، نسبت به نوع پاستور باید دمای مناسب و دقیق تا پایان تولید داشته باشد.

یا اینکه زمان نسبت نوع تولید تنظیم گردد تا محصولی هرچه با کیفیت تولید شود. در جریان تولید محصول، انتقال به گرم خانه و سرد خانه، دمای آنها و موارد بسیاری است که به صورت ریزبینانه ای باید به آنها پرداخته شود. در نتیجه می‌بایست برای هر محصول پاستور مخصوص آن را استفاده کرد. مسیرهای ورودی و خروجی را نسبت به محصول مورد نظر تنظیم و یا ایجاد کرد.

اهمیت اجزا تشکیل دهنده در راه اندازی خط تولید لبنیات

به منظور راه اندازی خطوط تولید، عواملی نظیر انتخاب پمپ ها، انتخاب مبدل های حرارتی انتخاب نوع ولو، انتخاب نوع بریز، انتخاب نوع مخزن و بسیاری از موارد دیگر بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید در این موارد دقت نظر بیشتری داشته باشید. پمپ ها در تولید لبنیات نقش بسیار مهمی ایفا می کنند و باید به این نکته که چه پمپی را برای چه کاربردی انتخاب کنیم توجه بیشتری کرد. مثلا پمپ‌های مواد غلیظ متمایز است و گزینش این سری پمپ ها بدون بوجود آوردی تغییری در ساختار محصول غلیظ آن را به مکان تعیین شده منتقل خواهد کرد.

پلیت ها و یا مبدل های حرارتی هم یکی دیگر از موارد بسیار حائز اهمیت هستند که انتخاب نوع پلیت یا مبدل حرارتی به کم شدن مصرف انرژی و سرعت کار و خروجی محصول با کیفیت ارتباط مستقیم دارد و همچنین انتخاب نوع مخزن دو یا سه جداره بودن در انجام پروسه های گوناگون و یا گزینش ابزار دقیق‌ های متفاوت برای کارهای گوناگون، این موارد همه قسمتی از مهندسی تولید خطوط تولید لبنیات است.

شاید شما به یک مشکل عادت کرده باشید و دیگر آن را مشکل به حساب نیاورید. و با دریافت مشاورۀ حضوری قادر خواهید بود مشکل را شناسایی کرده. همچنین در جهت بهبود کار و کاهش مصرف انرژی قدمی برداشته شود.

جهت خرید دستگاه شیرینگ تونلی برای بسته بندی فرآورده های لبنیاتی تولیدی کارخانه ی خود کافیست، با شماره  ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳ تماس بگیرید.

راه اندازی خط تولید فرآورده های لبنی

شیر

شیر، عبارتست از مجموع تولیدات شیردوشی کامل و پیوسته یک حیوان ماده شیرده سالم و بدون خستگی که به درستی تغذیه شده باشد. شیر می‌بایست با در نظر گرفتن مبانی بهداشتی جمع آوری شده و آغوز نداشته باشد. در محصولات صنعت لبنیات مقصود از شیر شیری است که بعد از پاستوریزه و هموژنیزه شدن با میزان‌های گوناگون از چربی در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

ماست

ماست یکی نوع لبنیات است که از تخمیر شیر بوسیله یک نوع باکتری تهیه می گردد. از انواع می‌توان ماست تهیه کرد. اما ماست‌های امروزی بیشتر از شیر گاو تهیه می‌گردد. ماست از تخمیر قند شیر به نام لاکتوز بدست می‌آید.

خامه

خامه یکی نوع لبنیات است. قبل از عمل هموژنیزه، لایه‌ی چربی روی سطح شیر خام که سرشیر نیز نامیده می‌شود را برمی دارند. این چربی را خامه می‌گویند. در صنعت، برای شتاب بخشیدن به جمع شدن چربی شیر روی سطح آن، از دستگاه سانتریفوژ استفاده می‌شود. خامه با توجه به محتوای چربی، انواع گوناگونی دارد.

کره

این ماده لبنی مخلوطی از آب و پروتئین های شیر می‌باشد و ذرات چربی در این مایع، معلق هستند. هشتاد درصد حجم کره متشکل از ذرات چربی است.

راه اندازی خط تولید لبنیات پاستوریزه

کارخانه تولید محصولات و فراورده های لبنیاتی پاستوریزه (خط تولید لبنیات پاستوریزه) شبکه ای درای انسجام از تجمیع ماشین آلات و امکانات فنی مرتبط است که بر پایه برنامه تولید روند کنترل و دریافت شیرخام و پس از آن استانداردسازی، پروسس و بسته بندی مدل‌های گوناگون محصولات را مهیا می‌کند. بدست آوردن مطلوب روند تولید احتیاج کارکرد صحیح امکانات پشتیبانی دارد که برای تامین شکل‌های مختلف انرژی مورد مصرف در روند کار و کنترل اصطحلاک و کارامدی سیستم نقش مهم و سازنده دارد.

در نتیجه طراحی کارخانه لبینات پاستوریزه بصورت یکپارچه، قابل انطباق و توسعه پذیر با در نظر گرفتن تمام جوانب فنی در مقوله زیرساخت ها، شرط اصلی و بنیادی در بدست آوردن و حصول به اهداف بهینه طرح است. نسل جدید خط تولید لبنیات پاستوریزه به شیوه‌ای مهندسی شده است که با حفظ همه معیار ها و استانداردهای فنی، بهداشتی و ایمنی، کارآمدی و کارائی مورد نظر را داشته و کیفیت محصول نهایی را تضمین خواهد کرد.

از جمله نتایح مهندسی جدید بالا رفتن سطح اتوماسیون، کنترل و بهتر شدن فرایند سیستماتیک می‌باشد که در نتیجه کم شدن خطای اپراتوری،کم شدن منابع و مصارف انرژی، شتاب روند تولید و دیگر پارامترهای موثر در استفاده و کارائی کارخانه را مهیا نموده است.

اسامی ماشین آلات خط تولید لبنیات و بسته بندی آن

  • یونیت کامل دریافت شیر
  • فیلتر مکانیکی دوبل
  • پلیت کولر
  • کلاریفایر
  • تانک ذخیره شیر خام (ایزوله)
  • پاستوریزاتور
  • هموژنایزر
  • باکتریفیوژ
  • سپراتور (خامه گیر)
  • تری بلندر
  • دی اریاتور (بوگیر)
  • تانک پروسس (سه جداره)
  • تانک MIX (دوجداره و تک جداره)
  • بالک استارتر
  • پلیت هیتر (هیتکس چنجر)
  • پرکن خطی و روتاری
  • یونیت CIP (دستی، اتوماتیک، PLC)
  • دستگاه سبد شور
  • دستگاه آیس بانک
  • لوله کشی و اجرای پایپینگ
  • پمپ سانتریفیوژ محصول
  • پمپ سانتریفیوژCIP
  • ترمینال خطی و خورشیدی
  • لوبه پمپ (به منظور محصولات غلیظ)
  • شیرینگ پک تونلی

راهنمای راه اندازی خط تولید آب معدنی در سال 1402

تاریخ ارسال : 1402/02/28

تفاوت شاخصی که در آب های آشامیدنی و آب های معدنی وجود دارد، در طبیعی بودن آب های معدنی و مواد افزودنی آب های آشامیدنی است. گرچه از نظر رعایت بهداشت و فرآیند های تولید و تعداد پرسنل و حتی وزن بطری آب یکسان هستند ولی تفاوت های شاخصی بین این دو کارخانه وجود دارد.

راه‌اندازی خط تولید آب معدنی ممکن است به چندین مرحله تقسیم شود. در ادامه به صورت کلی نمایش می‌دهم که چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید:

  1. تحقیقات و بررسی بازار: قبل از شروع فعالیت خود، نیاز است تحقیقاتی در مورد بازار آب معدنی و تقاضای آن انجام دهید. بررسی کنید که آیا در منطقه شما تقاضای کافی برای آب معدنی وجود دارد و آیا رقابت بسیار شدید است یا خیر. همچنین، مطالعه کنید که آب معدنی با کیفیت و استاندارد را چگونه تأمین کنید و چه نوع پروسه‌های تصفیه و بسته‌بندی را باید انجام دهید.

  2. انتخاب مکان: پس از تحقیقات بازار، نیاز است مکانی را برای خط تولید آب معدنی انتخاب کنید. این مکان باید مناسب برای دسترسی به منابع آب و همچنین برق و سایر زیرساخت‌های مورد نیاز باشد. همچنین، مکان باید به اندازه کافی بزرگ بوده تا تجهیزات تولید و بسته‌بندی را در آن جای داد.

  3. تأمین منابع آب: باید یک منبع آب مناسب برای تولید آب معدنی داشته باشید. این می‌تواند یک چشمه آب یا یک سیستم تصفیه آب باشد. منابع آب باید استانداردهای کیفیت را برآورده کنند و قابلیت تصفیه بیشتر را داشته باشند.

  4. تجهیزات تولید: شما نیاز به تجهیزاتی مانند سیستم‌های تصفیه آب، تانک‌ها، خط تولید و بسته‌بندی و ماشین‌آلات دیگر برای تولید

شیرینگ پک آب معدنی

داشتن طرح سودآور در زمینه کسب و کار کارخانه تولید آب معدنی

پس از انجام یک تحقیق بازار خوب، اقدام بعدی شما این است که یک طرح کسب و کار را با هدف قرار دادن بازار محلی خود آماده کنید. طرح کسب و کار آب معدنی باید شامل استراتژی بازاریابی، طرح مالی، الگوی کارکنان، تیم مدیریت، روش های قانونی و نوع محل مورد نظر برای انتخاب سرمایه گذاری باشد.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه خط تولید آب معدنی (شیرینگ پک آب معدنی) با شماره ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳ تماس بگیرید.

دریافت مجوز کسب و کار تولید آب معدنی

گام بعدی این است که اقدامات لازم برای دریافت مجوز راه اندازی کارخانه خط تولید آب معدنی را انجام داده و مجوز های لازم را اخذ نمایید. اقدام بعدی که باید انجام دهید، در زمینه اخذ مجوز است. مدارک خود را آماده کنید و برای اخذ مجوز راه اندازی کارخانه خط تولید آب معدنی خود را آماده کنید.

یافتن تامین کننده مناسب برای بطری آب معدنی مورد نیاز

مرحله بعدی باید به سراغ یک تامین کننده تولید بطری آب معدنی بروید. قیمت مناسب یکی از پارمترهای مهم در این بخش است. این تامین کننده می بایست بطری های پلاستیکی آب معدنی را تامین کند و در اختیار شما قرار دهد.

یافتن محل مناسب برای احداث کارخانه تولید آب معدنی

ساخت و احداث کارخانه در یک ساختمان استاندارد در محلی مناسب یک گام بسیار مهم برای شروع تولید آب معدنی است.

ماشین آلات و لوازم جانبی مورد نیاز در خط تولید آب معدنی

با توجه به اینکه برخی از مشترین در مورد کیفیت آب چشمه یا چاه خود تعریف میکنند اما در هر صورت برای ماندگاری طولانی آب در بطری به ماشین آلات تصفیه شامل ، اوزون ، RO ، UV لازم است و درصورت کم کثر شدن از خط در اخذ مجوز های لازم مشکلاتی را پیش رویی خواهید داشت.

ماشین آلات تصفیه، پرکردن و بسته بندی 

  • دستگاه تری بلوک 
  • دستگاه لیبل چسبان 
  • دستگاه جت پرینتر 
  • دستگاه بادکن بطری 
  • دستگاه شیرینگ پک تونلی
  • نوار بالابر بسته های شیرینگ شده 

خط تولید آب معدنی

به طور کلی مراحل تولید آب معدنی را می توان به دو فاز تقسیم کرد:

  • فاز اول: آماده سازی و سالم سازی و تمیز و پر کردن آب معدنی به وسیله ی دستگاه های پرکن مایعات
  • فاز دوم:  تهیه یا تولید ظروف مورد نیاز جهت بسته بندی آب

در ادامه به شرح مختصر هر دو فاز و مراحل هر فاز می پردازیم.

فاز اول: آماده سازی و سالم سازی و تمیز و پر کردن آب معدنی

گام 1: آماده سازی و سالم سازی آب معدنی

در این قسمت آب معدنی از منابع آب معدنی برای رفتن به خط پر کن آماده می شوند. از آنجایی که محصول آب معدنی، آب طبیعی خارج شده از منابع آب (چشمه یا چاه) می باشند که بدون هیچگونه تغییری در ترکیبات شیمیایی آن پر شده باشد به همین دلیل برای آماده سازی کافیست که از مراحل زیر استفاده گردد.

1. انتقال آب از منابع آب

در این مرحله با توجه به محل استقرار چشمه و یا آب زیر زمینی آب از منابع مذکور به صورت کاملا بهداشتی به منابع ذخیره آب هوایی یا زیر زمینی واحد منتقل میگردد . طی این مرحله ضمن ته نشینی مواد خارجی سنگین سعی میگردد از هر گونه آلودگی جنبی آب جلوگیری بعمل آید.

2. مخازن ذخیره آب

جهت هدایت آب به داخل واحد از منابع هوایی یا زیر زمینی باید با توجه به ظرفیت خط تولید استفاده گردد و این منابع از هرگونه آلودگی شیمیائی و میکروبیولوژیک به دور باشند .
3. فیلتراسیون آب

جهت حذف مواد معلق و شناور در آب از فیلترهای شنی مناسب در این مرحله استفاده میشود این فیلترها طوری طراحی میشود که آب با فشار معینی از یک بستر شنی با سایزهای متفاوت عبور داده میشود و مواد معلق در آن حذف میگردد این فیلتر ها با مکانیسم یکسان به صور مختلفی ساخته میشود که صرفنظر از نوع آلودگی همگی دارای مکانیسم یکسان و مشابه هستند .

4. تعدیل طعم، رنگ و بوی آب یا purification

جهت حذف هرگونه بو احتمالی در آب و همچنین حذف رنگهای احتمالی آن در این مرحله آب را از یک بستر کربن اکتیوعبور میدهند که طی آن از هر گونه بو و رنگ غیر طبیعی عاری میگردد .

5. مرحله فیلتراسیون نهایی آب یا polishing

طی این مرحله آب از یک فیلتر کارتریجی به نام پولیشر عبور داده میشود با توجه به اینکه این فیلترها بسیار ریز است ( در حدود ۱۳۰ تا ۱۴۰ میکرون ) آب از هرگونه مواد معلق که با چشم غیر مسلح قابل رویت نمیباشد عاری میگردد این فیلترها با مکانیسم یکسان ولی به اشکال مختلف ساخته میشوند .

6. مرحله استریلیزاسیون آب

جهت حذف هرگونه آلودگی احتمالی میکروبی در آب و بهداشتی کردن آن از یک سیستم uv استفاده میگردد در این مرحله آب با دبی و فشار معینی از یک بستر نور uv عبور داده میشود که طی زمان مذکور هرگونه آلودگی میکروبیولوژیکی آن از بین رفته و آب ۱۰۰٪ استریل و آماده پر کردن میباشد .دستگاه پرکن مایعات رقیق

گام 2: پر کردن آب بطری

در این بخش آب طی مراحل زیر در بطری پر می گردد:

  1. مرحله ردیف کردن بطری
  2. شستشوی بطری
  3. مرحله پر کردن بطری
  4. مرحله درب زنی بطری
  5. مرحله برچسب زنی
  6. مرحله چاپ مشخصات تولید
  7. مرحله  Shrink Wrapper

در این قسمت بطری ها بصورت منظم وارد دستگاه شستشو شده و با آب گرم و تحت فشار شسته می شوند و از هرگونه آلودگی و ناخالصی پاک می شوند . پس از این مرحله بطری ها وارد قسمت پرکن می شوند و از آب معدنی پر می گردند و سپس از این مرحله بطری ها سریعا وارد قسمت درب بندی می شوند و درب آنها بسته می شود. مرحله پرکردن بطری با دستگاه پرکن مایعات انجام میشود. که این کار با دو روش پرکردن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام میشود.

دستگاه شیرینگ پک آب معدنی

گام 3: نصب برچسب و بسته بندی نهایی

فاز دوم:  تهیه یا تولید بطری های مورد نیاز جهت بسته بندی آب

همانطور که قبل تر اشاره شد، بهتر است برای بطری های مورد نیاز از یک تامین کننده کمک بگیرید. زیرا تولید بطری آب معدنی نیازمند خرید و تهیه دستگاه های خاص خود می باشد که علاوه بر هزینه بردار بودن برای تهیه دستگاه ها، استخدام نیروی متخصص و هزینه های مربوط به اختصاص فضای مورد نیاز، نیازمند تخصص خاص خود نیز می باشد.


صفحه 10 از 28