هر آن چه باید در مورد شیرینگ پلی اتیلن بدانید.

تاریخ ارسال : 1402/03/14

دستگاه استرچ پالت دکل گردان برای پالت های با وزن بسیار سنگین استفاده می شود. به دلیل اینکه هنگام انجام فرآیند استرچ پیچی ، پالت بر روی زمین قرار می گیرد، در نتیجه محدودیتی از بابت وزن وجود ندارد. هم چنین امکان به هم خوردن نظم و یا ریزش محصولات نیز وجود ندارد. این یکی از عمده ترین تفاوت های استرچ پالت دکل گردان با دیگر استرچ پیچ هاست. دستگاه استرچ پالت دروازه ای یکی از مجموعه دستگاه ها و ماشین آلات تولیدی مجموعه شیرزاد ماشین البرز می باشد که با قیمت مناسب و طراحی زیبا و فوق العاده به بازار عرضه شده است.

شیرینگ پلی اتیلن مناسب برای بسته بندی محصولات مختلف اعم از کارتن، قطعات صنعتی، باکس نوشیدنی و... می باشد. از ویژگی های مهم این دستگاه که باعث پرطرفدار بودن آن شده است، می توان به سیستم پنوماتیک و کنترل دما، قابلیت استفاده در خطوط تولید با سرعت بالا و... اشاره کرد. رول (فیلم دستگاه شیرینگ) قشایی نازک از متریالی پلاستیکی می باشد. زمانی که قرار است، نسبت به بسته بندی محصولات اقدام کنید، ابتدا رول در اطراف کالایی که قرار است، بسته بندی شود، قرار می گیرد، و به وسیله ی دستگاه شیرینگ پک حرارت می بیند. وظیفه ی اصلی دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک رول گذاری در اطراف بسته مورد نظر، برش اتوماتیک رول و همچنین حرارت دهی جهت پک کردن را به طور اتوماتیک انجام می دهد. بعضی از مدل های این دستگاه ممکن است، برخی از مراحل بسته بندی را توسط اپراتور انجام دهند. نحوه ی کارکرد این دستگاه به این صورت است، که بسته در بین دو رول شیرینگ قرار می گیرد، و توسط دوخت دستی یا برش پنوماتیک به مقدار مورد نیاز برای پک کردن بریده می شود. در مرحله ی بعد به صورت دستی و یا به صورت اتوماتیک بسته و رول همراه در کابین اصلی دستگاه شرینگ قرار می گیرد. بعد از اعمال حرارت بسته به صورت شیرینگ پک شده از دستگاه خارج می شود.

آشنایی با انواع دستگاه شیرینگ پک و کاربرد آن ها

فرآیند دوخت پلاستیک در این محصول به صورت دو دوخت و یک برش در بین آن ها می باشد. فیلم مورد استفاده در این دستگاه به صورت تک لایه می باشد، که اندازه ی ضخامت آن 70 تا 120 میکرون است. فیلم دستگاه به شکل دو رول قرار می گیرد، که یکی از آن ها در بالا و یکی از آن ها در پایین فک دوخت جای گرفته، و محصول مورد نظر شما در میان دو رول رفته و فرآیند دوخت و برش انجام می شود. دوخت و برش نایلون یا فیلم از طریق جک پنوماتیکی و تیغه دوخت انجام می شود. از جمله نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است، که این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه های شیرینگ به حرارت بیشتری نیاز دارند. همین موضوع باعث می شود، تا میزان مصرف انرژی برای شما مهم باشد. در این موارد می توانید از دستگاه شیرینگ دوگانه سوز استفاده کنید. میزان مصرف انرژی این دستگاه به نسبت به دیگر مدل ها کمتر می باشد. علاوه بر مصرف انرژی پایین قیمت مناسب این دستگاه باعث می شود، تا میزان هزینه های ناشی از استفاده از این دستگاه کاهش پیدا می کند.

مشخصات فنی دستگاه شیرینگ پلی اتیلن

عملیات بسته بندی شیرینگ شامل دو مرحله دوخت و مرحله گرمادهی می باشد. برای بسته بندی ابتدا محصول را بر روی ریل ورودی قرار می‌ دهند، و با استفاده از سیستم دوخت پدالی، کار دوخت فیلم محصول انجام می شود. قسمت دوخت کالا برای این که تکان نخورند و ثابت بماند، دارای چهار پایه ثابت می باشد. بعد از دوخته شدن محصول به کمک نوار نقاله به سمت تونل حرارتی می‌ رود. کالا در این قسمت حرارت می‌ بیند، و فیلم دور محصول جذب آن می‌ شود. به این ترتیب فرایند بسته بندی شرینک محصول انجام می‌ شود. بسته بندی محصولات مختلف به واسطه ی استفاده از شیرینگ پک باعث می شود، تا کالای مد نظر شما را در برابر انواع ریسک‌ های احتمالی افزایش پیدا کند. این دستگاه می تواند از فیلم های PE استفاده کند، و در انتهای آن 2 فن‌ خنک کننده قرار داده شده است. برای این که بسته محصولات بهتر انجام شود، مجهز به سیستم کانوایر میله‌ ای است. نوار نقاله تونل دستگاه شیرینگ پلی‌ اتیلن NPM90 دارای چرخ دنده و زنجیر همراه با میله واسط و روکش نسوز می باشد. شرینک پلی‌ اتیلن هنگام کارکرد به هیچ عنوان صدا و لرزش ندارند. همین ویژگی باعث می شود، تا میزان استهلاک و آلودگی صوتی را کمتر کند. هم چنین می توانید به راحتی این دستگاه را تمیز کنید. در بدنه ی این شیرینگ از رنگ الکترواستاتیک و ضدضربه استفاده شده است.

نایلون شیرینگ پلی اتیلن

مزایای استفاده از شیرینگ پلی اتیلن

  • استحکام بسته بندی

زمانی که قرار است، بسته محصولات را به صورت مجموعه ای انجام دهید، یکی از مواردی که در این رابطه برای شما مهم است، قدرت و توان نگهداری بسته بندی است، که در دستگاه های شیرینگ پک PE در بالاترین سطح قرار دارند.

  • بسته بندی ارزان و مقرون به صرفه

بسته بندی با نایلون شیرینگ پلی اتیلن به عنوان یکی از ارزان ترین روش بسته بندی محسوب می شود.

  • کمترین هزینه تعمیر و نگهداری 

از مهم ترین مزایای این دستگاه می توان به سادگی و اپراتوری آسان این شیرینگ اشاره کرد. به خاطر دوخت نایلون با تیغه تفلون ضد سایش کمترین هزینه را در بین مدل های مشابه دارد.

  • تنوع بالا

این مدل از شیرینک تنوع بالایی در عملکرد، ساختار و سرعت دارد، و همین مسئله باعث می شود، تا بتوانید از این دستگاه در صنایع مختلف از جمله بسته بندی لبنیات، انواع نوشیدنی، بسته بندی محصولات غذایی، بسته بندی محصولات دارویی و صنعتی و… از آن استفاده کنید.

هزینه تزریقات در منزل کرج

تاریخ ارسال : 1402/03/13

تزریق در علم پزشکی به معنی روشی برای وارد کردن داروهای مایع مانند آمپول و یا واکسن به داخل بدن با استفاده از سرنگ و سرسوزن تیز است. عمل تزریق را می توانید با وسایل دیگری مانند جت اینجکتور (افشانه زیر پوست بدون سوزن) انجام دهید.

تزریقات در منزل

تزریقات در منزل به عنوان یک روش درمانی برای تزریق داروها یا سایر مواد به بیماران در خانه استفاده می‌شود. این نوع تزریقات به دلایل مختلفی انجام می‌ شود، مانند نیاز به درمان مزمن، ناتوانی بیمار در حضور در بیمارستان، یا امکانات درمانی در دسترس در منزل. اگر شما یا فردی دیگری در خانه نیاز به تزریقات دارید، اولین قدم برای انجام آن استفاده از کادر درمانی متخصص است. انتخاب خدمات درمانی منزل و پرستاری منزلی می تواند به افرادی که توانایی لازم برای خروج از منزل را ندارند، گزینه ی مناسبی باشد.

پرستاران منزلی و پزشکان معمولاً داروها را همراه دارند و در خانه تزریق می‌ کنند. آنها دارای آموزش حرفه‌ ای برای تزریق داروها به صورت صحیح و به دقت هستند و مطمئن می‌شوند که همه اقدامات بهداشتی مناسب را انجام دهند. در هر صورت، برای تزریق داروها در منزل، بهتر است با یک پزشک مشورت کنید و دستورالعمل‌ ها و راهنمایی‌ های لازم را از او دریافت کنید. همچنین، در صورتی که داروی خاصی را باید تزریق کنید، از پروتکل‌ های بهداشتی رعایت کنید و به دقت دستورالعمل‌ ها را دنبال کنید تا هرگونه عوارض جانبی یا مشکلات احتمالی جلوگیری شود. توجه داشته باشید که تزریق داروها در خانه باید تحت نظارت پزشک باشد و این کار را با هماهنگی و توصیه‌ های وی انجام دهید. هرگونه تزریق در منزل باید در چارچوب قوانین و مقررات بهداشتی و پزشکی صورت بگیرد.

جهت استفاده از خدمات تزریقات در منزل کرج با شماره 09128601231 تماس بگیرید.

تزریق داخل جلدی

تزریقات در منزل کرج

انجام تزریقات برای افراد احتیاج به تخصص و مهارت دارد. حتی در برخی از مواقع ممکن است، پزشک آمپول های خاصی را برای بیمار تزریق کند. اگر فردی که تزریق آمپول را انجام می دهد، تجربه ی کافی نداشته باشد، می تواند آسیب های جدی به شما وارد کنند. پس برای انجام تزریق آمپول در منزل بهتر است، از یک پزشک، پرستار، و یا فردی که تجربه ی کافی دارد، کمک بگیرید. قابل ذکر است، که شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید درخواست فردی برای تزریق در منزل شبانه روزی در تمام مناطق و شهرهای کرج را بدهید. توجه داشته باشید، که با توجه به مسافتی که پرستار برای رسیدن به محل مورد نظر طی می کند، در افزایش هزینه تزریقات در منزل تأثیرگذار می باشد. 

هزینه تزریقات در منزل

هزینه ی تزریقات در منزل با توجه به نوع تزریق، تعداد دفعات مراجعه متخصص به منزل، وضعیت بیمار، نوع دارو و... تعیین می شود، به همین خاطر نمی توان عدد ثابتی را برای آن تعیین کرد. مجموعه ی نوین سلامت ارائه دهنده ی خدمات آزمایشگاهی، درمانی و مراقبتی با قیمتی مناسب برای بیماران خود می باشد. شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش برای استفاده از خدمات تزریقات در منزل در کرج

مناطق تحت پوشش

نوع خدمات و منطقه
تعرفه
تزریقات در منزل کرج عظیمیه تماس بگیرید.
تزریقات در منزل کرج گلشهر تماس بگیرید.
تزریقات در منزل کرج گوهردشت تماس بگیرید.
تزریقات در منزل مهرشهر کرج تماس بگیرید.
تزریقات در منزل کرج باغستان تماس بگیرید.
تزریقات در منزل کرج جهانشهر تماس بگیرید.
تزریقات در منزل حصارک کرج تماس بگیرید.

تزریق آمپول در منزل 

تزریق عضلانی

افرادی که به خاطر بیماری مختلفی دچار مشکل شده اند، نیاز به تزریق آمپول دارند. این بیماری ها شامل:

  • بیماری دیابت
  • بیماری کبد
  • بیماری های قلبی و عروقی
  • سکته مغزی
  • سیستم ایمنی ضعیف
  • بیماری ریوی
  • اچ آی وی
  • بیماری کلیوی
  • سالمندانی که به خاطر بیماری های مختلف احتیاج به تزریق مداوم دارند.

با توجه به این که کودکان از تزریق آمپول می ترسد، در صورتی که آن ها را به بیمارستان ببریم، ممکن است، ترس آن ها بیشتر شود. برای کم تر کردن میزان استرس و ترس کودکان می توانید از خدمات تزریقات در منزل توسط پرستاران با تجربه و حرفه ای استفاده کنید.

تزریق سرم در منزل کرج

تزریق سرم در منزل

وصل سرم از جمله خدماتی می باشد، که ممکن است، افراد به دفعات و به بهانه‌ های مختلف به آن نیاز پیدا کنند. بعضی از سرم‌‌ ها تقویتی می باشند، و می توانند مواد مورد نیاز بدن را تامین می‌ کنند. بعضی از سرم ها هم جنبه درمان و دارویی دارند، و الکترولیت‌ های مختلف بدن را تأمین می‌ کنند. وصل کردن سرم که نوعی تزریقات وریدی (سرم تراپی در منزل کرج) می باشد. استفاده از آن در درمان بسیاری از بیماری‎‌ ها رایج می باشد. همچنین بعضی وقت ها هدف از تجویز آن تقویت بدن می باشد. در برخی شرایط همراه با سرم، دارو نیز به داخل آن تزریق خواهد شد. به این ترتیب محلول سرمی به تدریج وارد بدن می‌ ‎شود. این تکنیک تزریق زمان ‎‌بر می باشد. 

قیمت یخچال ایستاده کینو (تک درب و دو درب)

تاریخ ارسال : 1402/03/06

یخچال های برند کینو را با به کارگیری از بهترین متریال و مواد اولیه تولید می شوند، و از آن ها جهت نگه داری مواد غذایی مختلف، نوشیدنی ها، مواد دارویی و پزشکی در فروشگاه ها، هتل ها، رستوان ها، کافی شاپ ها و در بیمارستان ها به عنوان یخچال داروخانه استفاده می شوند. یخچال مغازه کینو در ابعاد مختلف یخچال تک درب و یخچال دو درب و در گنجایش ها و رنگ بندی متفاوت تولید می شوند.

یخچال ایستاده کینو به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات برند کینو می باشد، که شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید یخچال ویترینی کینو در نظر گرفته اید، یکی از مدل ها را انتخاب کنید. یخچال های کینو مناسب برای نگهداری محصولات مختلف اعم از انواع مواد غذایی، نوشیدنی ها، مواد دارویی، واکسن، فرآورده های لبنیاتی و... می باشد، و شما می توانید در مکان های مختلف اعم از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، هتل ها، رستوان ها، کافی شاپ ها، بیمارستان ها و... از یخچال فروشگاهی کینو استفاده کنید. برای این از فاسد شدن محصولات داخل یخچال های کینو جلوگیری کنیم، مجهز به سیستم کنترل یکنواخت سرما می باشد، و باعث می شود، تا سرما در تمام طبقات در حال گردش باشند، و از هدر رفتن سرمای داخل یخچال مغازه کینو جلوگیری می کند.

یخچال ایستاده کینو

در رابطه با جنس شیشه های به کار گرفته شده برای یخچال های ویترینی کینو از نوع سکوریت نشکن و دوجداره می باشد، همین موضوع باعث می شود، تا بتواند در برابر ضربه های احتمالی مقاومت لازم را داشته باشد. به طور کلی می توان گفت، که یخچال های برند کینو در مدل های مختلف به صورت زیر طراحی و تولید می شوند.

  • یخچال ایستاده تک درب
  • یخچال ایستاده دو درب (یخچال ساید)

با توجه به این که بدنه ی این یخچال کم مصرف کینو سفید رنگ می باشد، شما می توانید استیکر و لوگوی مد نظر خود را برای درج بر روی یخچال سفارش دهید.

قیمت یخچال ایستاده کینو

قیمت یخچال کینو با توجه به مدل انتخابی شما، ابعاد و اندازه، نوع موتور، جنس بدنه، نوع عایق بندی، جنس شیشه و... تعیین خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

یخچال 50 سانتی

یخچال 50 سانتی

مشخصات فنی یخچال ویترینی مشکی (بدون تاج) kino
ابعاد خارجی (عرض*عمق*ارتفاع) 62*52*185
ابعاد داخلی (عرض*عمق*ارتفاع) 51*45*158
حجم خالص (لیتر) 300
حجم ناخالص (لیتر) 370
رنج دمایی 0 ~+5
گنجایش با قوطی 300 میلی لیتری 550
گنجایش با قوطی 1500 میلی لیتری 78
نوع شیشه دو جداره حاوی گاز آرگون
نوع گاز مبرد R134a
جنس بدنه خارجی ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکتروستاتیک
ردیف انرژی A
توان مصرفی (W) 250
مصرف انرژی (kW/24h) 3.56
وزن خالص (Kg) 81
وزن ناخالص (Kg) 86
گنجایش بارگیری برای کانتینر 20 فوت                    27
گنجایش بارگیری برای کانتینر 40 فوت 54
جنس درب آلومینیوم سنگین
تعداد طبقات/ظروف 5
مشخصات سفارشی به درخواست مشتری شیشه رفلکس دار دودی، طبقات از جنس کروم نیکل، وان داخل مشکی
سایر مشخصات فنی کندانسور و اواپراتور دارای فن، طبقات قابل تنظیم، ترموستات دیجیتال، دستگیره درب مخفی، کلیدفن داخل، بدون برفک
سیستم روشنایی LED داخل کابین
نوع ترموستات دیجیتال
وزن قابل تحمل هر طبقه (Kg) 20
قابلیت ها نصب برچسب با طرح دلخواه مشتری، انتخاب رنگ فرم درب (قرمز / نقره ای)،سیستم Save Energy، جهت مصارف غیر تبلیغاتی

یخچال داروخانه ای کینو

یخچال داروخانه ای کینو

مشخصات فنی یخچال تک درب سری هوشمند مدل KR615WL-1D

ابعاد خارجی (عرض*عمق*ارتفاع) 62*52*185
ابعاد داخلی (عرض*عمق*ارتفاع) 51*45*158
حجم خالص (لیتر) 300
حجم ناخالص (لیتر) 370
رنج دمایی 0 ~+5
گنجایش با قوطی 300 میلی لیتری 550
گنجایش با قوطی 1500 میلی لیتری 78
نوع شیشه دو جداره حاوی گاز آرگون
نوع گاز میرد R134a
جنس بدنه خارجی ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکتروستاتیک
ردیف انرژی A
توان مصرفی (W) 250
مصرف انرژی (kW/24h) 3.56
وزن خالص (Kg) 81
وزن ناخالص (Kg) 86
گنجایش بارگیری برای کانتینر 20 فوت 27
گنجایش بارگیری برای کانتینر 40 فوت 54
تعداد طبقات/ظروف 5
سایر مشخصات فنی کندانسور و اواپراتور دارای فن، طبقات قابل تنظیم، ترموستات دیجیتال، دستگیره درب مخفی، کلید فن داخل، بدون برفک
سیستم روشنایی LED داخل کابین
نوع ترموستات کنترلر هوشمند SM 612
وزن قابل تحمل هر طبقه (Kg) 20
قابلیت ها نصب برچسب با طرح دلخواه مشتری، سیستم Save Energy، جهت مصارف غیر تبلیغاتی

جهت مشاهده ی سایر محصولات یخچال کینو کلیک کنید. 

خرید و فروش دستگاه شیرینگ پک غذا

تاریخ ارسال : 1402/03/04

دستگاه شیرینگ پک رستورانی دستگاهی بسیار کاربردی می باشد، که در رستوران ها، هتل ها، کیترینگ ها و... مورد استفاده قرار می گیرند. به واسطه ی این دستگاه می توان محصولات غذایی را درون لایه نازکی از فیلم شیرینگ قرار داد. انجام این کار باعث حفاظت از غذا، حمل و نقل آسان و جلوگیری از ورود هر گونه آلودگی و رطوبت خواهد شد.

دستگاه شیرینگ پک رستورانی یا دستگاه بسته بندی غذای بیرون بر در ابتدا تنها برای مواردی استفاده می شد که مشتری تمایل داشت غذای خود را جایی بیرون از رستوران صرف کند. این روزها به علت بروز بیماری کرونا و سایر پدیده هایی که سلامت بشر را تهدید می کنند، بسته بندی به یکی از اجزای لاینفک فروش تبدیل شده است. خصوصا در مورد مواد غذایی که ارتباط مستقیم به آلودگی افراد یا مصون ماندن آنها از خطر دارد. 

مشاوره خرید شیرینگ پک:  ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳

دستگاه شیرینگ پک رستورانی در رستوران ها، هتل ها، کیترینگ ها و غیره کاربرد دارد، توسط این دستگاه می توان محصولات غذایی را درون لایه نازکی از فیلم شیرینگ قرار داد، این کار باعث حفاظت از غذا، حمل و نقل آسان، جلوگیری از ورود هرگونه آلودگی و رطوبت خواهد شد.

شیرینگ پک رستورانی

قیمت دستگاه شیرینگ پک رستورانی

با توجه به این که دستگاه شیرینگ پک رستورانی در دو نوع اتومات و نیمه اتومات طراحی و تولید می شود. پس همین موضوع باعث می شود، تا با توجه به اتومات و نیمه اتومات بودن شیرینک قیمت آن متفاوت خواهد بود.

روش کار دستگاه

دستگاه شیرینگ پک رستورانی در اصطلاح تخصصی شرینک یا شیرینگ کابینی نام دارد. برخی به اشتباه تصور می کنند این دستگاه وکیوم است، در حالیکه عملکرد این دو کاملا با هم متفاوت می باشد.
شیرینگ کابینی همانطور که از نامش پیداست دارای کابینی ست که ظرف یا بسته ی غذا در آن قرار می گیرد و با استارت دستگاه، نایلون شیرینگ به طرزی آب بند و محکم بسته را در بر می گیرد. به علت حرارتی که در این مرحله به نایلون داده می شود، در حقیقت نایلون به شکل نفوذ ناپذیری به بسته می چسبد و از ورود هر گونه آلودگی به آن ممانعت می کند.

تجهیزات مورد نیاز دستگاه

ابعاد این دستگاه صد و بیست و پنج سانتیمتر در ارتفاع صد و پانزده سانتیمتر می باشد و به خاطر چرخ هایی که زیر دستگاه تعبیه شده اند می توانید آن را در هر مکان که مناسب دانستید مستقر کنید. ماکزیمم وزن بسته ای که دستگاه پشتیبانی می کند تا 15 کیلوگرم می باشد و حرارت، تایم دوخت و تایم شیرینگ دستگاه قابل تنظیم است. برق مصرفی دستگاه 220 ولت تک فاز بوده و ماگزیمم توان مصرفی آن دو الی سه هزار وات می باشد.

مشخصات دستگاه شیرینگ پک رستورانی

شیرینگ پک رستورانی با به کارگیری از بهترین قطعات و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید می شوند. رنگ شیرینگ رستورانی از رنگ های الکترواستاتیک می باشد. این رنگ که نوعی رنگ پودری می باشد، که در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این رنگ باعث می شود، تا شما بتوانید برای مدت زمان طولانی تری از این دستگاه استفاده کنید. دلیل این موضوع هم این است، که رنگ الکترواستاتیک پوشش دهنده های قوی را شامل می شود. برق مصرفی این شیرینگ پک با توجه به نیاز مشتریان در دو مدل تک فاز و سه فاز طراحی می شود. هم چنین برای این که بتوانید دمای شیرینگ پک را تنظیم و کنترل کنید، مجهز به تایمر تنظیم دما، زمان و سیستم پنوماتیک می باشد. این دستگاه قابلیت دوخت فیلم PVC و POF را دارد. این نوع از فیلم قشای نازکی از سلفون شفاف، مقاوم، قابل انعطاف است.

در رابطه با عملکرد دستگاه شیرینگ باید بگوییم، که دارای عملکرد حرارتی می باشد، و حرارت مورد نیاز آن با توجه به مطالب فوق از طریق المنت های برقی تولید می شود.

فروش بهترین یخچال قصابی + لیست قیمت

تاریخ ارسال : 1402/03/03

یخچال قصابی یکی از مهم ترین تجهیزات موجود در قصابی ها و سوپرگوشت ها به حساب می آیند. جنس بدنه ی یخچال گوشت استنلس استیل است. محیط داخل یخچال قابل شست و شو می باشد، همین مسئله باعث می شود، که سلامت گوشت ها کاملاً تضمین شود و قصاب ها می توانند محصول با کیفیت به مشتری های خود عرضه کنند.

لیست قیمت یخچال قصابی - 09128398711

قیمت یخچال قصابی مشخصات فنی
یخچال قصابی دو درب
  • ابعاد: 120 و 150 سانت، 2 متری
  • عمق: 90
  • نوع یخچال: درجه یک
  • نوع ترموستات: دیجیتال
  • جنس بدنه: استیل

قیمت

  • یخچال 1.5 متری: 45,000,000 تومان
  • یخچال 2 متری: 50,000,000 تومان
توضیحات: در صورتی که عایق بندی یخچال از نوع تزریق فوم باشد، قیمت یخچال افزایش پیدا می کند.
یخچال قصابی سه درب
  • قدرت موتور: 1.5 اسب (به درخواست مشتری 2 اسب هم می تواند باشد.)
  • سیستم سرمایشی: نوفراست
  • دما: 2 تا 8 درجه سانتی گراد

قیمت

  • یخچال 2 متری: 50,000,000 تومان
توضیحات: یخچال های قصابی قلاب ندارند، و فقط جای قلاب دارند.

یخچال قصابی ویترینی دو طرف نما مناسب برای فروشگاه های قصابی و پروتئینی جهت نمایش و عرضه گوشت تازه. از این نوع یخچال صنعتی در بازار های روز نیز برای تحویل گوشت گرم به دست مشتریان استفاده می شود. یخچال گوشت قصابی که خود نوعی از یخچال ایستاده است، علاوه بر سرمایش بالا با کمپرسور قدرتمندی که دارد، زیبایی و جلوه خاصی نیز به فروشگاه و فضای مورد نظر شما می دهد. جنس بدنه ی یخچال ویترینی قصابی از نوع استنلس استیل می باشد. استیل بودن بدنه ی یخچال ویترینی گوشت باعث می شود، تا شما در رابطه با شست و شوی داخل یخچال با مشکلی رو به رو نشوید، و در صورت لزوم داخل یخچال را تمیز کنید، و از ایجاد بوهای نامطبوع جلوگیری کنید. برای این که بتوانیم از فاسد گوشت هایی که در داخل یخچال ایستاده قصابی به صورت تیکه و یا لاشه قرار داده شده است، جلوگیری کنیم، باید موتورهای قدرتمندی بر روی یخچال نصب شود.

یخچال قصابی

نکته ی مهمی که در ابن رابطه وجود دارد، این است، که نوع موتور انتخاب شده برای این یخچال ها نسبت به یخچال دیگر اعم از یخچال لبنیاتی و یخچال سوپرمارکت متفاوت می باشد. در برخی از مدل ها ممکن است، به درخواست مشتریان در داخل یخچال گوشت لاشه آویز نصب شود، تا بتوانند لاشه های گوشت را آویزان کنند. در رابطه با درب های یخچال ایستاده گوشت هم باید بگوییم، که درب های این یخچال را باید به صورت کشویی و یا به صورت لولایی طراحی و ساخته شوند، دلیل این موضوع هم این است، که در صورتی که این مدلی طراحی شوند، باعث می شود، تا شما بتوانید به راحتی درب یخچال را باز و بسته کنید. به دلیل سرمایش بالا و کمپرسور قدرتمندی که در این یخچال فروشگاهی قرار داده شده است، باعث می شود، که فروشگاه های شما نما و ظاهر زیبایی داشته باشند.

بهترین مارک یخچال قصابی

بهترین مارک یخچال قصابی

صنایع برودتی سیلور به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان تجهیزات هایپرمارکتی و فروشگاهی می باشد. این مجموعه در زمینه ی تولید یخچال مغازه قصابی توانسته است، به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان می باشد، و به واسطه ی تولید محصولات باکیفیت توانسته است، نظر مشتریان خود را جلب کند.

قیمت یخچال قصابی

قیمت یخچال گوشت با توجه به موارد مختلف اعم از ابعاد و اندازه های یخچال، جنس بدنه، نصب استیکر و یا لوگوی مد نظر شما (cnc)، نوع ترموستات، جنس شیشه، نوع موتور، نصب لاشه آویز و… محاسبه خواهد شد. جهت اطلاع از لیست قیمت یخچال کم مصرف قصابی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، و نسبت به خرید یخچال قصابی به صورت اینترنتی اقدام کنید.

ابعاد یخچال قصابی

یخچال قصابی 1.5 متری طول: 150 سانتی متر، عمق 90، ارتفاع 230 سانتی متر
یخچال قصابی 2 درب طول: 150 سانتی متر، عمق 90، ارتفاع 230 سانتی متر
یخچال قصابی 3 درب طول: 2 متر، عمق 90، ارتفاع 230 سانتی متر

انواع یخچال های گوشت

  • یخچال قصابی دو متری

یخچال قصابی دست دوم

مشخصات فنی یخچال قصابی دو متری
ابعاد 200*200*80 سانتی متر
جنس بدنه  پلی یورتان
پایه یخچال چرخدار و ثابت
قدرت موتور    3.4 سکاپ ( دانفوس ) با راندمان بالا
نورپردازی LED
  • یخچال قصابی یک و نیم متری

خرید یخچال قصابی

مشخصات فنی یخچال قصابی 1.5 متری
ابعاد 150*2*75 سانتی متر
جنس بدنه استیل
عایق  تزریق فوم
تاج دارد
قدرت کمپرسور    یک اسب بخار
  • یخچال قصابی دو درب

قیمت یخچال قصابی دست دوم

مشخصات فنی یخچال قصابی دو درب
جنس بدنه استیل
عایق  تزریق فوم پلی یورتان
نورپردازی LED
آویز لاشه دارد
نوع شیشه دوجداره
قدرت موتور          1.5 اسب
  • یخچال قصابی دو طرف نما

یخچال گوشت

مشخصات فنی یخچال قصابی دو طرف نما
ابعاد 115*200*75 سانتی متر
جنس بدنه استیل
عایق  تزریق فوم پلی یورتان
نورپردازی LED
آویز لاشه دارد
نوع شیشه دوجداره
قدرت موتور     یک اسب
  • یخچال قصابی سه درب

قیمت یخچال گوشت

مشخصات فنی یخچال قصابی سه درب
جنس بدنه استیل
عایق  تزریق فوم پلی یورتان
نورپردازی LED
آویز لاشه دارد
نوع شیشه دوجداره
قدرت موتور          1.5 اسب
  • یخچال قصابی کوچک

یخچال قصابی کوچک

  • یخچال مرغ و گوشت

قیمت یخچال مرغ و گوشت

  • یخچال جزیره قصابی

یخچال جزیره قصابی

دمای یخچال قصابی

یکی از موضوعات بسیار مهمی که در رابطه با یخچال های قصابی وجود دارد، این است، که حتماً باید دمای یخچال در دمای مناسب قرار بگیرد، تا بتواند از فاسد شدن محصولات جلوگیری کند. در صورتی که به این موضوع توجه نکنید، باعث می شود، تا تمام گوشت هایی که در داخل یخچال قرار داده شده دیگر کیفیت مطلوب را نداشته باشند، و خراب شوند. همان طور که قبلاً هم به این نکته اشاره کردیم، موتور انتخاب شده برای یخچال باید قدرت زیادی داشته باشد، تا بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن دمای داخل یخچال را پایین بیاورند، و از خرابی محصولات داخل آن جلوگیری کنند. دمای یخچال قصابی باید بین 0 تا 8 درجه ی سانتی گراد باشد.

https://silver-co.ir/product/66/butcher-s-refrigerator


صفحه 8 از 28