استرچ پالت دستی - قیمت، خرید و مشخصات فنی

تاریخ ارسال : 1402/08/06

در صورتی که قصد دارید، هنگام خرید استرچ پالت هزینه ی سنگینی را پرداخت نکنید، و یا این که قرار است از این دستگاه برای بسته بندی کردن محصولات مختلف با حجم کم استفاده کنید، به شما پیشنهاد می کنیم، استرچ پالت دستی را برای رفع نیازهای خود انتخاب کنید.

استرچ پالت دستی بهترین گزینه برای بسته بندی و سلفون پیچی محصولاتی می باشد که شما می خواهید بسته بندی آن ها را بدون پرداخت هزینه ی زیاد انجام دهید. همان طور که از نام این محصول پیداست برای بسته بندی نیاز به اپراتور دارید تا سلفون را به دور محصولات بپیچد و از آسیب دیدن محصولات مد نظر شما جلوگیری کند.

اگر جزو افرادی هستید که می خواهید بسته بندی محصولات و وسایل مد نظر خود را (انواع پالت، کارتن های بزرگ، بطری های آب معدنی، بطری های نوشابه، سنگ، چوب MDF و...) را با پرداخت کم ترین هزینه بسته بندی کنید پیشنهاد می کنیم مدلی را برای خرید انتخاب کنید که بتوانید با پرداخت هزینه ای مناسب از محصولات تولیدی کسب و کار خود محافظت کنید و بدون آسیب آن ها را انبار کنید و یا این که به دست مصرف کنندگان برسانید. مسئله ای که ممکن است برای برخی از افراد مهم باشد در مورد رنگ بندی تولید استرچ می باشد. در این مورد هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید با توجه به نیاز خود سفارش خود را برای خرید ثبت کنید.

استرچ پالت دستی

استرچ پالت دستی چیست؟

طراحی انتخاب شده برای تولید پالت بند دستی به گونه ای می باشد که از لحاظ نوع عملکرد و نتیجه ی نهایی بسته بندی تفاوتی را ایجاد نخواهد کرد و در واقع می توان گفت که استرچ پالت دستی به عنوان یک نگهدارنده می باشد که فیلم استرچ در داخل آن قرار داده می شود و اپراتور که قرار است بسته بندی را انجام دهد برای شروع فعالیت خود در ابتدای کار با قرار دادن سلفون استرچ بر روی آن و چرخش به دور پالت یا محصول بسته بندی محصولات را انجام می دهید. امکان طراحی و تولید این مدل از دستگاه استرچ پالت با توجه به نوع کسب و کار شما امکان پذیر می باشد.

قیمت دستگاه استرچ پالت دستی

در تعیین قیمت دستگاه استرچ پالت دستی پارامترهای مختلفی تأثیرگذار هستند و باعث می شود تا روز به روز قیمت نهایی این محصول افزایش پیدا کند به همین خاطر توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت به روز محصول با کارشناسان شیرزاد صنعت در ارتباط باشید و بعد از دریافت مشاوره نسبت به خرید دستگاه استرچ پالت دستی اقدام کنید. پارامترهای مختلفی اعم از قیمت مواد اولیه، عرض تولید، وزن رول، میزان و نوع افزودنی درخواستی، رنگ تولید، حجم کلی سفارش، شرایط بازار و... در تعیین قیمت نهایی تأثیرگذار هستند.

قیمت دستگاه استرچ پالت دستی

مشخصات فنی استرچ پالت دستی 

مدل دستگاه استرچ پالت دستی
جنس بدنه استیل
وزن 2 کیلوگرم
ارتفاع کار 60 سانتی متر
مکانیزم عملکرد دستی

انواع سلفون پیچ پالت دستی

همان طور که قبلاً هم به این موضوع اشاره کردیم استرچ پالت دستی بیشتر برای بسته بندی محصولات با ارتفاع کم مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که مدل ایستاده آن را برای خرید انتخاب کرده باشید می توانید برای بسته بندی محصولات با ارتفاع بیشتر استفاده کنید. ممکن است برخی از افراد قبل از خرید دستگاه استرچ پالت بخواهند با مزایا و معایب دستگاه آشنایی پیدا کنند به همین خاطر در ادامه به بررسی این دو مورد خواهیم پرداخت.

مزایای انتخاب استرچ پالت دستی چیست؟

  • دارای کاربری آسان و بدون دردسر
  • امکان تنظیم ارتفاع با توجه به فیلم استرچ وجود دارد.
  • امکان تنظیم کشش فیلم استرچ با توجه به نوع محصول وجود دارد.
  • بهترین گزینه برای استرچ کردن دستی کارتن، پالت، جعبه، مبلمان اداری و... می باشد.
  • بهترین گزینه برای استفاده در واحدهای تولیدی کوچک و کارگاه ها می باشد.
  • محفاظت از محصولات در برابر گرد و غبار و رطوبت هنگام جا به جایی و انبار کردن

معایب انتخاب استرچ پالت دستی چیست؟

مهم ترین عیبی که در مورد این دستگاه وجود دارد مربوط به فشار وارده بر اپراتور می باشد که باید با سلفون حداقل 10 کیلویی به دور پالت بچرخد. زمانی که ارتفاع محصولات بیشتر شود باعث می شود تا فشار وارده دوبرابر شود و حتی ممکن است آسیب های جسمی وارد کند. این دستگاه کاربرد محدود دارند.

فیلم استرچ دستی چیست؟

نایلون استرچ مورد استفاده در این دستگاه به گونه ای طراحی و تولید شده که شما نمی توانید در ماشین آلات صنعتی از آن ها استفاده کنید. اگر قرار است در طول روز بسته‌ بندی تعداد محدودی محصول را انجام دهید فیلم استرچ دستی، بهترین گزینه برای انتخاب می باشد. فیلم های استرچ موجود در بازار برای خرید در انواع مختلف از نظر تعداد لایه ضخامت و عرض کار وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مدل ها را انتخاب کنید.

خرید استرچ پالت دستی

خرید استرچ پالت دستی

اگر قصد خرید استرچ پالت دستی دارید برای این که بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید باید به نکات مهمی که در ادامه به آن ها توجه داشته باشید تا بعد از خرید با مشکل رو به رو نشوید. اولین موضوعی که در مورد این دستگاه وجود دارد این است که گزینه ی مناسبی برای استفاده در مشاغل کوچک می باشد. در مواردی که ارتفاع پالت ها و یا محصول از حالت استاندارد خارج شده باشد انتخاب این دستگاه گزینه ی مناسبی می باشد. بهتر است قبل از خرید وزن دسته را بررسی کنید تا وزن بالای آن سنگینی و فشار همراه با نایلون را 2 چندان نکند. هم چنین باید توجه داشته باشید که به خاطر عدم کشش مناسب توسط دستگاه های سلفون پیچ دستی مصرف فیلم استرچ در این دستگاه به نسبت دیگر مدل ها بیشتر می باشد.

ویزیت پزشک عمومی در منزل

تاریخ ارسال : 1402/08/06

مرکز پزشکی سلامت نوین آماده ارائه ی خدمات ویزیت پزشک عمومی در منزل به صورت 24 ساعته در تمام مناطق و شهرهای کرج می باشد. جهت دریافت و نحوه ی استفاده از این خدمات با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

اگر جزو افرادی هستید که به خاطر مشکلات مختلف نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارید نیاز است تا در این مورد با پزشک مشورت کنید. اگر نمی توانید به خاطر وجود دلایل مختلف برای مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان ها در رفت و آمد باشید در این موارد می توانید از خدمات درمانی در منزل سلامت نوین، ویزیت پزشک عمومی در منزل استفاده کنید. پزشک عمومی در تشخیص اولیه مشکل مهارت بالایی دارد و برای تشخیص نسبت به کنترل علائم بالینی (نبض، فشار خون، صدای قلب، درجه حرارت و تنفس) اقدام می کند. در صورتی که نیاز باشد تا برای تشخیص آزمایش و یا تست خاصی را انجام دهید در این موارد نیاز است تا انجام نوار قلب در منزل، تست سطح قند خون، آزمایش خون در منزل، آزمایش ادرار و مدفوع، انواع تصویربرداری و سونوگرافی در منزل را برای آن دسته از بیمارانی که توانایی لازم را برای خروج از خانه ندارند و یا این که به خاطر مشغله ی کاری نمی توانند در صف های طولانی منتظر بمانند تجویز کند. در صورتی که بیماری سطحی باشد و تشخیص پزشک درست باشد برای درمان بیمار انواع داروها را تجویز می کند. هم چنین در مواردی که مبتلا به بیماری خاصی باشید در این موارد پزشک عمومی برای تشخیص قطعی بیمار را به پزشک متخصص ارجاع می دهد. در این موارد می توانید از خدمات ویزیت پزشک متخصص در منزل استفاده کنید. به غیر از مواردی که به آن ها اشاره کردیم پزشک عمومی در مواردی که بیمار علائمی همچون بدن درد، سر درد یا دردهای داخلی را تجربه می کنید ولی دلیل وجود این علائم مشخص نیست با بیان شرح حال می‌ توانند زودتر نوع بیماری را تشخیص دهند. هم چنین باید بگوییم آن دسته از افرادی که دچار حمله قلبی، سکته مغزی و فیبروز ریه شده اند، افرادی که آسم، صرع، تشنج و دمانس دارند، بیمارانی که مشکلات دستگاه گوارش، دیابت و قند خون، پر کاری و کم کاری تیروئید دارند، می توانند از خدمات ویزیت پزشک عمومی در منزل استفاده کنند.

وظایف پزشک عمومی در منزل

  • بررسی و ارزیابی وضعیت سلامتی بیمار
  • آموزش و ارائه توصیه و مشاوره‌ های پزشکی مورد نیاز برای بهبود زودتر
  • با بررسی علائم و شرح حال بیمار به تشخیص اولیه بیماری کمک می کند.
  • تجویز دارو و آزمایش در صورت نیاز
  • انتخاب درمان‌ های اورژانسی 
  • بررسی روند درمان بیماری
  • ارجاع دادن بیمار به پزشک متخصص در صورت نیاز

پزشک عمومی در منزل به درمان چه بیماری هایی کمک می کند؟

پزشک عمومی می تواند به تشخیص طیف گسترده‌ ای از بیماری‌ ها و آسیب‌ ها کمک کند و روند درمان را برای بیماران در نظر بگیرد. در صورتی که فرد مبتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا، فشار خون، دیابت، آسم، کم‌ خونی، برخی مشکلات مربوط به سیستم قلبی عروقی، عصبی، گوارش و تنفسی و... باشد می تواند بعد از معاینه ی بیمار بهترین روند را برای درمان در نظر بگیرد. در ادامه به بررسی بیماری هایی می پردازیم که پزشک عمومی به درمان آن ها می تواند کمک کند.

مشکلات سیستم قلبی عروقی 1. فشار خون بالا (فشار خون بالا)
2. بیماری ایسکمیک قلب (آنژین، حمله قلبی)
مشکلات دستگاه تنفسی 1. آسم
2. آمفیزم یا بیماری انسداد مزمن ریوی (COPD)
3. ذات الریه
4. فیبروز ریه
مشکلات دستگاه گوارش 1. گاستروانتریت
2. مشکلات مربوط به بیماری کبد از جمله بیماری اهرم الکلی
مشکلات سیستم عصبی 1. تصادف مغزی (سکته مغزی)
2. صرع 
3. دمانس
مشکلات خون شناسی 1. کم خونی 
مشکلات غدد درون ریز 1. دیابت
2. بیماری تیرویید
3. بیماری هیپوفیز

پزشک عمومی چه آزمایش هایی را می تواند تجویز کند؟ 

پزشک عمومی بعد از این که معاینات مورد نیاز را برای تشخیص بیماری را انجام داد در برخی از موارد ممکن است برای تشخیص قطعی بیماری آزمایش‌ های مختلفی را برای بیمار تجویز می کند که در ادامه به این آزمایش ها اشاره می کنیم.

  • چکاپ کامل زنان و مردان
  • آزمایش خون
  • آزمایش کشت ادرار
  • آزمایش مدفوع
  • آزمایش FBS و فشار خون
  • تست‌ های بالینی نوار قلب (ECG)
  • چکاپ کامل سالمندان
  • چکاب کامل نوزدان

حتی در برخی از موارد که پزشک عمومی که شما را به متخصص ارجاع می دهد ممکن انجام آزمایش های دیگری اعم از آنژیوگرافی، آندوسکوپی، تست عملکرد ریه و... را برای شما تجویز کند.

پزشک عمومی در منزل برای کودکان

با توجه به این که بیشتر کودکان از حضور در مراکز درمانی و بیمارستانی ترس و اضطراب دارند به همین خاطر بهتر است از خدمات ویزیت پزشک در منزل استفاده کنند تا دچار مشکل نشوند. دریافت خدمات درمانی در منزل به این افراد احساس آرامش و آسایش می دهد و کودک می تواند در کنار خانواده ی خود از خدمات درمانی استفاده کند. در صورتی که به دلیل مشغله ی کاری و یا دیگر موارد نمی توانید از کودک خود مراقبت کنید کافیست از با استخدام پرستار کودک در منزل به کودک خود در انجام کارهای مربوط به کودکان کمک کنید.

پزشک عمومی در منزل برای سالمندان

با توجه به افزایش سن افراد یکی از مواردی محسوب می شود که اجازه نمی دهد شما بدون مشکل بتوانید به مراکز درمانی مراجعه کنید و به خاطر این که نمی توانید در صف های طولانی منتظر بمانید بهتر است از خدمات ویزیت سالمندان در منزل استفاده کنید. این پزشک با بررسی و چک کردن وضعیت عمومی بدن سالمند، کنترل فشار خون، دیابت، بیماری‎‌ های قلبی و... به سالمندان در داشتن زندگی بهتر کمک می کنند.

ویزیت پزشک عمومی در منزل برای بیماری های واگیردار

قطعاً افرادی که مبتلا به بیماری‎ های واگیر دار هستند در این مورد بهتر است در منزل بمانند و برای بهبودی مشکل خود از خدمات درمانی در منزل استفاده کنید. بیماری‎ هایی از جمله آنفولانزا، کرونا و... به تشخیص و درمان بیماری کمک می کند.

در چه مواردی باید از ویزیت پزشک عمومی در منزل استفاده کرد؟

در مواردی که هر یک از علائمی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم را تجربه می کنید نیاز است از خدمات ویزیت پزشک عمومی در منزل استفاده کنید.

  • در صورتی که دچار مشکلات و اختلالات ادراری هستید.
  • دچار ضعف عمومی و خستگی هستید.
  • بثورات پوستی و غشاهای مخاطی
  • در صورتی که دمای بدن تا 39 درجه برود.
  • عفونت حاد دستگاه تنفسی
  • میگرن، سردرد و سرگیجه
  • حرکات دشوار به خاطر درد مفاصل
  • اختلالات گوارشی، علائم سوء هاضمه
  • سرفه، آبریزش بینی و گلودرد
  • رگ به رگ شدن
  • سوختگی و بریدگی جزئی

https://salamatnovin.com/post/193/%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84 

عوارض آمپول متوکاربامول

تاریخ ارسال : 1402/07/25

آمپول متوکاربامول (نام تجاری روباکسین) به عنوان یکی از داروهای شل کننده عضلانی می باشد، و در مواردی برای افراد تجویز می شود، که بیماران دچار گرفتگی های عضلات (بیماری کراز و بیماری پارکینسون) می شوند. زمانی که مصرف این دارو برای بیماران تجویز می شود، بر روی عضلات اثر مستقیمی ندارد، و تنها کمک مسدود کردن اعصابی که منجر به انقباض عضله می شود.

آمپول متوکاربامول برای چیست؟

داروی متوکاربامول زمانی توسط پزشک معالج شما بعد از معاینه ی شما تجویز می شود، که بخواهند به کاهش دردهای عضلانی حاد و استخوانی کمک کنند. نکته ی مهمی که در مورد این آمپول وجود دارد، این است، که تزریق این آمپول به هیچ عنوان نمی تواند جایگزین مناسبی برای درمان هایی مانند انجام فیزیوتراپی در منزل، طب فیزیکی و دیگر درمان ها بعد از ویزیت پزشک در منزل برای شما باشد. در صورتی که جزو افرادی هستید، که به دلیل ناتوانی و یا دیگر مشکلات قادر به خروج از منزل نیستید، می توانید از خدمات تزریق آمپول در منزل، سلامت نوین استفاده کنید. در مورد نحوه ی تزریق آن باید بگوییم، که در مواردی که نیاز است، انقباضات عضلانی بیماری کزاز کنترل شود، تجویز خواهد شد. پس به طور کلی باید بگوییم، که Robaxin فقط در مواردی تجویز می شود، که دکتر معالج شما بخواهد به کاهش و تسکین دردهای عضلانی حاد و استخوانی کمک کند. هم چنین باید گفت، که متوکاربامول به دو صورت قرص و آمپول در داروخانه ها وجود دارد، و با توجه به وضعیت بیمار پزشک یکی از اشکال آن را برای بیماران تجویز می کند.

ممکن است، تا حالا نام قرص متوکاربامول 500 را شنیده باشید، در مورد این موضوع باید بگوییم، که 500 بیانگر دوز دارو می‌ باشد. در صورتی که پزشک قرص متوکاربامول را برای شما تجویز کند، این قرص در دو دوز 500 و 1000 در داروخانه ها وجود دارد.

آمپول متوکاربامول

مقدار تزریق آمپول متوکاربامول و نحوه مصرف    

  • پیش از این که بعد از تجویز پزشک خود درمان بیماری خود را با داروی متوکاربامول آغاز کنید، بهتر است، دفترچه ی راهنمای موجود در کارتن آن را به دقت مطالعه کنید. مطالعه ی این دفترچه به شما کمک می کند، تا اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد عوارض جانبی و مواردی که نباید از این دارو استفاده کنید، را بدست آورید.
  • مقدار مصرفی این دارو با توجه به نوع بیماری در افراد مختلف متفاوت می باشد. توصیه می کنیم، به هیچ عنوان بدون مشورت با پزشک میزان دوز مصرفی این دارو را کم و یا زیاد نکنید.
  • می توانید این دارو را همراه با غذا یا بدون آن مصرف کنید.
  • تزریق این دارو باید توسط پزشک و یا پرستاران در مراکز درمانی و یا در منزل برای بیماران انجام شود. 
  • در مواردی که احساس کردید، روند درمان شما به خوبی پیش نمی رود، حتماً این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.

در چه مواردی نباید داروی متوکاربامول را مصرف کنید؟

  • اولین نکته ی مهمی که باید به آن توجه کنید، این است، که به تاریخ انقضای درج شده بر روی این دارو توجه کنید.
  • تحت هیچ شرایطی این دارو را برای افرادی که علائم مشابه دارند، تجویز نکنید.
  • پزشکان بعد از معاینه ی شما این دارو را تنها برای شرایط فعلی شما تجویز می کنند، و در مواردی که قصد استفاده ی مجدد دارید، بهتر است، با دکتر خود مشورت کنید. در صورتی که هر یک شرایطی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، را تجربه کرده اید، باید با پزشک خود در این رابطه مشورت کنید.
  1. مشکلات عضلانی، کبدی، کلیوی 
  2. حساسیت به داروها
  3. بارداری یا اقدام به بارداری
  4. شیردهی
  5. تشنج
  6. بیماری صرع
  7. اختلالات سیستم اعصاب مرکزی

نکات مهم برای مصرف داروی متوکاربامول

  • افراد مسنی که با مصرف این دارو دچار مشکلات مختلفی مانند گیجی، سرگیجه یا خواب‌ آلودگی را تجربه کرده اید، می تواند باعث افتادن افراد شود. در این موارد می توانید از خدمات ویزیت سالمندان در منزل کرج و یا دیگر مناطق استفاده کنید.
  • مصرف داروی متوکاربامول می تواند با انجام برخی از آزمایش ها مانند آزمایش غربالگری VMA و یا HIAA-5 ادرار تداخل داشته باشد، و نتایج بدست آمده از آزمایش به درستی نشان داده نشود.
  • برای این که بتوانید از میزان خستگی و سرگیجه یا سبکی سر هنگام تغییر وضعیت از حالت نشسته یا خوابیده جلوگیری کنید، بهتر است، به آرامی تغییر وضعیت دهید.
  • به هیچ عنوان در طول درمان خود با این دارو الکل  مصرف نکنید.

تداخلات دارویی متوکاربامول به چه صورتی می باشد؟

تداخلات دارویی که در مورد مصرف داروی متوکاربامول وجود دارد، می تواند به افزایش پیدا کردن عوارض جانبی کمک کند. پس بهتر است، پیش از تجویز داروها توسط پزشک یک لیست از تمام داروهایی که مصرف می کنید، در اختیار دکتر معالج خود قرار دهید، تا با توجه به داروهای مصرفی شما، داروهای جدید تجویز شود.

به طور کلی باید بگوییم، که داروهایی که تداخل با متوکاربامول دارند، شامل داروهای خواب و یا ضد اضطراب (دیازپام، زولپیدم)، آنتی‌ هیستامین‌ ها (ستیریزین، دیفن هیدرامین)، شل‌ کننده‌ های عضلانی و داروهای ضد درد و مسکن می باشند.

عوارض آمپول متوکاربامول

در صورت مشاهده ی هر یک از علائم زیر باید این مورد را با پزشک خود در میان بگذارید.

  • مشکلات بینایی مانند تاری دید، دو بینی 
  • عدم هماهنگی عضلات
  • سوء هاضمه
  • خواب‌ آلودگی
  • سرگیجه
  • سبکی سر
  • احساس طعم فلزی
  • ناراحتی معده
  • معده درد
  • تهوع
  • استفراغ
  • تغییر رنگ ادرار
  • غش
  • لرز
  • تب
  • تغییر رنگ پوست
  • زردی چشم یا پوست
  • تهوع و یا استفراغ مداوم
  • تیرگی رنگ مدفوع
  • گر گرفتگی
  • افزایش فشار خون
  • قرمزی چشم همراه با گرفتگی بینی
  • تغییرات خلقی یا ذهنی
  • ضربان قلب آهسته

چه زمانی با مصرف داروی متوکاربامول دچار مسمومیت دارویی می شوید؟

  • برای جلوگیری از مسمومیت داروی متوکاربامول نباید بیش از دوز تجویز شده این دارو را مصرف کنید.
  • در صورتی که مشاهده کردید، که فردی دچار مسمومیت دارویی شده است، و علائمی مانند مشکل تنفسی، غش و ضعف، سرگیجه یا خواب‌ آلودگی شدید، تشنج، از دست دادن هوشیاری را تجربه می کنید، این موضوع را با پزشک معالج در میان بگذارید.

شرایط نگهداری داروی متوکاربامول به چه صورتی می باشد؟

  • به هیچ عنوان این دارو را در دسترس کودکان قرار ندهید.
  • در محیط خشک و خنک و به دور از گرما و تابش نور مستقیم نگه داری شود.

تزریق آمپول متوکاربامول در منزل

همان طور که قبلاً هم گفتیم، متوکاربامول به عنوان یک داروی شل کننده ی عضلانی می باشد، و در مواردی توسط پزشک تجویز می شود، که پزشک معالج شما می خواهد به کاهش دردهای عضلانی و استخوانی، اسپاسم کمر، گردن درد، درد آرتروز کمک کند. تزریق این آمپول حتماً تحت نظر پزشک باید تزریق شود، چون در غیر این صورت ممکن است، عوارض جبران ناپذیری را تجربه کنید.

هزینه تزریق آمپول متوکاربامول در منزل

تعرفه ی انجام انواع تزریقات با توجه به تعرفه ی تعیین شده توسط وزارت بهداشت تعیین می شود، و عوامل مختلفی مانند مسافت طی شده توسط پرستار برای رسیدن به منزل شما، نوع تزریق انجام شده برای بیماران و خدمات دیگری که ممکن است، بیمار از آن استفاده کند، تعیین می شود.

مزایای تزریق آمپول متوکاربامول در منزل چیست؟

  • مهم ترین مزایای تزریق در منزل برای بیماران این است، که در برخی از مواردی که بیماران توانایی لازم را برای خارج شدن از منزل را ندارید، با استفاده از خدمات تزریق آمپول تو رگی در منزل و یا دیگر مدل های تزریق می توانید در کاهش هزینه های مربوط به انجام تزریقات کمک کنید.
  • منتظر نماندن در صف های طولانی برای دریافت خدمات درمانی
  • از مراجعه های مکرر به مراکز درمانی و درمانگاه ها جلوگیری می کند.
  • کمک به کاهش مسیر برای رفت و آمد

برای این که پیش از مصرف و تزریق داروها و آمپول های تجویز شده توسط پزشک معالج به خاطر وجود بیماری های مختلف می توانید برای تشخیص صد در صدی مشکل خود از خدمات درمانی (آزمایش خون در منزل، آزمایش های ادرار و…) استفاده کنید، تا پزشک بتوانید با بررسی نتایج بدست آمده به درمان شما کمک کند.

https://salamatnovin.com/post/122/%D8%A2%D9%85%D9%BE%D9%88%D9%84-%D9%85%D8%AA%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D9%85%D9%88%D9%84

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان

تاریخ ارسال : 1402/07/25

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید محصولاتی که وزن زیادی ندارند را بسته بندی کنید تا هنگام جا به جایی و انبار کردن محصولات با مشکل رو به رو نشوید. طراحی این مدل از دستگاه استرچ پالت به گونه ای می باشد که برای قرارگیری در کارگاه و یا کارخانه نیاز به فضای زیادی ندارید.

 

دستگاه استرچ پالت چیست و از کجا آن را تهیه کنیم؟

در صورتی که قصد خرید استرج پالت صفحه گردان را برای سلفون پیچی محصولات خود را دارید باید توجه داشته باشید که ظرفیت خط تولید کسب و کار شما چقدر می باشد و متناسب با تیراژ و وزن پالت ها در صورت مناسب بودن این دستگاه را برای خرید انتخاب کنید. این مدل از دستگاه بسته بندی به گونه ای طراحی و تولید شده است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید بدون مشکل نسبت به بسته بندی محصولات مد نظر خود اقدام کنید. استفاده از این دستگاه به شما کمک می کند تا بتوانید بسته بندی پالت ها را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. با توجه به این که این که استرچ جزو استرچ پالت های اتوماتیک محسوب می شود برای بسته بندی محصولات نیاز به اپراتور نخواهد داشت. بعد از سلفون پیچی محصولات با استفاده از این دستگاه به هیچ عنوان هیچ گونه درز و شکافی بر روی بسته بندی وجود ندارد که امکان نفوذ رطوبت، گرد و خاک، آلودگی و... فراهم کند. در صورتی که برای بسته بندی استرچ پالت دستی انتخاب کرده باشید ممکن است میزان خطا در بسته بندی محصولات بالا برود و باعث شود تا خسارت جبران ناپذیری به کسب و کار شما وارد شود.

صفحه گردان‌ های در نظر گرفته شده برای این دستگاه به صورت همه کاره هستند، و برای آغاز فرآیند مربوط به سلفون پیچی پالت ها بر روی این صفحه ها قرار داده می شود. هم چنین باید به این موضوع توجه داشته باشید که این دستگاه مجهز به غلطک های مختلف و ابعاد پالت های آن متغیر می باشد. وجود صفحه گردان امکان چرخش محصولات مختلف که نیاز به بسته بندی دارند را فراهم می کند. این چرخش کمک می کند تا سلفون به دور محصول پیچیده شود. 

به طور کلی می توان گفت که دستگاه های استرچ پالت صفحه گردان در دو مدل دوبل و معمولی طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شود. در مورد مدل دوبل باید بگوییم که این دستگاه دارای دو صفحه گردان مجزا می باشد و شما می توانید محصولات مد نظر خود را بر روی هر یک صفحه ها قرار دهید. با توجه به این که هر دو صفحه به صورت همزمان با هم بسته بندی محصولات را انجام می دهند گزینه ی مناسبی برای خرید می باشد.

استرچ پالت صفحه گردان

قیمت استرچ پالت صفحه گردان

قیمت استرچ پالت صفحه گردان با توجه به فاکتورهای مختلفی اعم از مدل، ابعاد، نوع نایلون استرچ، شرایط بازار تعیین می شود. با توجه به این که به خاطر نوسانات موجود در بازار نمی توان قیمت ثابتی را برای دستگاه در نظر گرفت بهتر است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و نسبت به خرید دستگاه استرچ پالت اقدام کنید.

نحوه کارکرد دستگاه استرچ پالت صفحه گردان به چه صورتی می باشد؟

در مورد نوع کارکرد این دستگاه باید بگوییم که برای شروع فرآیند بسته بندی نیاز است تا پالت محصولات بر روی صفحه گردان قرار بگیرد و بعد از آن با گره زدن لبه ی نایلون استرچ پالت به قسمتی از پالت نیاز تا برخی از تنظیمات مربوط به میزان کشش سلفون در این مرحله انجام شود. هم چنین شما می توانید میزان چرخش نایلون را با استفاده از صفحه ی که برای این کار در نظر گرفته شده است انجام دهند. در بخش بالایی و پایینی دستگاه نایلون استرچ برای مدت کوتاهی مکث می کند تا بتواند پالت را محکم و بعد از آن با گردش کامل استرچ به دور آن و تنظیم تعداد لایه های نایلون استرچ از حمله کارایی محسوب می شود که باید انجام دهید.

مشخصات فنی استرچ پالت صفحه گردان

مشخصات کلی
  • مجهز به محل بولت بر روی زمین 
  • امکان تعدادی زیادی پالت در هر ساعت برای شما فراهم شده است
  • مجهز به سنسور تنظیم ارتفاع 
  • بسته بندی محصولات به صورت حرکت دورانی و بالا و پایین شدن اهرم نایلون استرچ و چرخش دکل صفحه گردان دستگاه انجام می شود.
ابعاد دستگاه 250*150*250
ولتاژ ورودی 220 تک فاز
توان مصرفی 1kw
توان تحمل وزن 1000kg و2000
ظرفیت پالت 10-15عدد در ساعت
وزن دستگاه 600kg
سیستم انتقال موتور گیربکس
رنگ دستگاه پودری الکترواستاتیک
حداکثر ابعاد پالت 120*120*220
سیستم کنترل plc

مزایای انتخاب استرچ پالت صفحه گردان برای بسته بندی

  • آماده سازی و راه‌ اندازی این دستگاه بسیار راحت و بدون دردسر می باشد.
  • ابعاد این دستگاه به نسبت دیگر مدل ها کوچک می باشد و برای قرارگیری نیاز به فضای کمی دارند.
  • هزینه ی مربوط به حمل‌ و نقل را کاهش می دهد.
  • کمک به کاهش وزن بسته‌ بندی 
  • افزایش سرعت مراحل مربوط به بسته‌ بندی محصولات
  • جلوگیری از ورود هر گونه عامل خارجی اعم از حشره، گرد و غبار، رطوبت و... به داخل بسته بندی 
  • امکان بسته بندی محصولات مد نظر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم می کند.
  • امکان استفاده از این دستگاه در صنایع تولید و عرضه محصولات مختلف که تیراژ متناسب با این استرچ را دارند را امکان پذیر می کند.
  • کمک به افزایش استحکام روی پالت ها

استرچ پالت صفحه گردان

فیلم استرچ چیست؟

با توجه به این که برخی از کسب و کارها برای این که بتوانند محصولات تولیدی خود را راحت تر جا به جا کنند نیاز است تا آن ها را بر روی پالت قرار بدهند تا جا به جایی این محصولات توسط لیفتراک بدون مشکل انجام شود. قرارگیری این محصولات بر روی پالت ها به این خاطر می باشد که بتوانند از محصولات تولیدی محافظت کنند. سلفون هایی که قرار است برای بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار بگیرند نایلون استرچ می باشند. این نایلون ها به خاطر این که خاصیت کشسانی فوق العاده ای دارند بسته بندی را راحت تر می کنند. نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هر چقدر ضریب کشش بیشتر باشد، استحکام بسته بندی ها بالاتر می رود. نایلون های استرچ در مدل های مختلف (یک لایه تا پنج لایه) تولید می شوند و شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید یکی از مدل های آن را انتخاب کنید.

https://stretch-pallet.com/product/1/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DA%86-%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86

فروش انواع تاپینگ بستنی

تاریخ ارسال : 1402/07/10

جهت خرید انواع تاپینگ بستنی با شماره 09128398711 تماس بگیرید.

تاپینگ بستنی یکی از ضروری ترین تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری از انواع بستنی می باشد، که در مکان های مختلف اعم از آبمیوه و بستنی فروشی ها، ویتامینه فروشی ها، در برخی از کافه ها و... مورد استفاده قرار می گیرند. برای این که شما بتوانید بدون به وجود آمدن هیچ مشکلی از یخچال تاپینگ بستنی استفاده کنید، در طراحی آن از موتوری کم مصرف و سازگار استفاده شده است، تا شما بتوانید بدون به وجود آمدن مشکلی در هر نوع از شرایط آب و هوایی از دستگاه استفاده کنید. تمامی محصولات شامل 12 ماه گارانتی بدون قید و شرط و پنج سال خدمات پس از فروش هستند. شما می توانید یخچال بستنی اسکوپی مورد نظر خود را با طرح، رنگ و ابعاد دلخواه خود را به صنایع برودتی سیلور سفارش دهید، و بر حسب سلیقه خود نام مغازه و فروشگاه خود را بر روی دستگاه به صورت لوگوی CNC حک کنید.

فریزر تاپینگ بستنی در ابعاد مختلفی ساخته می شود، و جهت نگهداری انواع بستنی با طعم و رنگ های متفاوت کاربرد دارد. با توجه به این که نمای تاپینگ بستنی اسکوپی به صورت ویترینی طراحی و تولید می شود، شما می توانید قبل از خرید بستنی مد نظر خود تمام طعم های آن را مشاهده کنید، و بعد خرید کنید. هم چنین جهت در معرض دید قرار دادن بستنی های داخل تاپینگ در محیط داخلی آن از نورپردازی ال ای دی استفاده می شود. برای این که نگران بخار کردن شیشه ها و دید نشده محصولات نباشید، شیشه های انتخابی از نوع ضدبخار می باشند. مهم ترین مزایای استفاده از دستگاه تاپینگ بستنی به شرح زیر می باشد.

  • از نظر شکل ظاهری زیبا 
  • دارای چرخ های ترمز دار برای جا به جایی راحت و بدون دردسر
  • مناسب برای نگهداری انواع بستنی
  • طراحی در ظرفیت های متنوع
  • مجهز به سیستم خنک کنندگی قوی
  • مجهز به کمپرسور کم مصرف با قدرت بالا
  • قابلیت آب کردن برفک ها را به صورت اتوماتیک دارد.

انواع تاپینگ بستنی 

  • تاپینگ بستنی فانتزی

  • تاپینگ بستنی صنعتی 

دستگاه بستنی اسکوپی تولید شده در این مجموعه در دو مدل مختلف صنعتی و فانتزی طراحی و تولید می شود، و شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود یکی از مدل ها را با توجه به تنوعی که برای عرضه بستنی در نظر گرفتید، انتخاب کنید. جنس بدنه ی تاپینگ بستنی فانتزی از نوع ورق گوالانیزه و مناسب برای استفاده در محیط های مختلف اعم از کافی شاپ ها و بستنی فروشی های کوچک می باشد. این تاپینگ می تواند با تعداد لگن های متفاوت (6 تا 12 لگن) طراحی و تولید شود. قیمت تاپینگ بستنی فانتزی به نسبت تاپینگ بستنی صنعتی کمتری و بیشتر مشتریان این مدل از تاپینگ ها را ترجیح می دهند

جنس بدنه ی تاپینگ بستنی صنعتی از نوع استیل و مناسب برای نگهداری بستنی های میوه ای، سنتی و شکلاتی می باشد، و بیشتر در فروشگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. این تاپینگ می تواند با تعداد لگن های متفاوت (14 تا 20 لگن) طراحی و تولید شود.

 مدل 
    مشخصات فنی
 
 
تاپینگ بستنی فانتزی
  • تعداد لگن: 6 تا 12
  • ظرفیت: از 400 لیتر تا 600 لیتر
  • موتور: سابکول 134
  • قدرت موتور: 1.2 اسب بخار
  • مصرف انرژی: A
  • نوع برق مصرفی: تک فاز
  • ترموستات: دیجیتال
  • نور پردازی: LED
  • قابلیت درج استیکر
 
 
تاپینگ بستنی صنعتی
  • تعداد لگن: 10 تا 20 لگن
  • موتور: کلترون تایلندی
  • قدرت موتور:
  1. 10 تا 16 لگن: 1.5 اسب بخار 
  2. 18 و 20 لگن: 2 اسب بخار
  • جنس شیشه: سکوریت نشکن و دوجداره 
  • قابلیت نصب لوگوی CNC
  • جنس بدنه: استیل
  • رنج دمایی: 25- تا 30- درجه سانتی گراد

تاپینگ بستنی ارزان قیمت

زمانی که قصد خرید تاپینگ بستنی دارید، باید به نکات مهمی که در ادامه به آن اشاره می کنیم، توجه داشته باشید، تا بتوانید تاپینگ مد نظر خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. از فاکتورهای تأثیرگذار در تعیین قیمت می توان به موارد مختلفی اعم از نوع تاپینگ بستنی (صنعتی، فانتزی)، تعداد لگن، نوع موتور، نوع کمپرسور و قدرت آن، جنس بدنه، جنس شیشه و... اشاره کرد. نوساناتی که در زمینه ی خرید قطعات و مواد اولیه وجود دارد، هم در تعیین قیمت نهایی تأثیرگذار می باشد. جهت استعلام قیمت تاپینگ بستنی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ابعاد تاپینگ بستنی

ابعاد یخچال بستنی اسکوپی

 
 
 

تاپینگ بستنی فانتزی

  • تاپینگ 6 لگن: طول: 120، عرض: 120، ارتفاع: 61
  • تاپینگ 8 لگن: طول: 120، عرض: 125، ارتفاع: 61
  • تاپینگ 9 لگن: طول: 120، عرض: 130، ارتفاع: 61
  • تاپینگ 10 لگن: طول: 150، عرض: 135، ارتفاع: 61
  • تاپینگ 12 لگن: طول: 160، عرض: 130، ارتفاع: 61
 
 
 

تاپینگ بستنی صنعتی

  • تاپینگ 10 لگن: طول: 130، عرض: 90، ارتفاع: 110
  • تاپینگ 12 لگن: طول: 150، عرض: 90، ارتفاع: 130
  • تاپینگ 14 لگن: طول: 165، عرض: 90، ارتفاع: 130
  • تاپینگ 16 لگن: طول: 165، عرض: 90، ارتفاع: 130
  • تاپینگ 18 لگن: طول: 175، عرض: 90، ارتفاع: 130
  • تاپینگ 20 لگن: طول: 195، عرض: 90، ارتفاع: 130

مشخصات فنی یخچال بستنی اسکوپی

برای این که بتوانید تاپینگ بستنی مد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید، بهتر است، در مورد مشخصات فنی این نوع از یخچال ها اطلاعات کافی را داشته باشید.

  • فولاد ضد زنگ در نمای بیرونی

نمای بیرونی تاپینگ های بستنی سنگینی می باشد. دلیل این موضوع به این خاطر است، که در تولید آن ها از فولاد ضد زنگ استفاده می شود. استفاده از آن باعث می شود، تا کیفیت و دوام محصولات داخل یخچال افزایش پیدا کند.

  • تنظیم دما

برای این که بتوانید دمای داخل تاپینگ را تنظیم و کنترل کنید، بر روی بدنه ی دستگاه نمایشگر دیجیتال قرار داده می شود.

  • نورپردازی

برای این که بتوانید بستنی های موجود در کاسه ها را ببینید، یکی از طعم های آن را انتخاب کنید، از نورپردازی ال ای دی در محیط داخلی تاپینگ استفاده می شود. وجود این نوع از نورپردازی به زیباتر شدن محیط داخلی یخچال تاپینگ کمک می کند.

  • طراحی یخچال سفارشی

گاهی اوقات ممکن است، شما نیاز داشته باشید، یخچال بستنی مد نظر شما در ابعاد، رنگ و مدل‌ های مختلف طراحی و تولید شود. در صورت سفارشی ساخت باعث می شود، تا قیمت تاپینگ بستنی افزایش پیدا کند.

خرید تاپینگ بستنی

هنگام خرید تاپینگ بستنی باید به نکات مهمی اعم از موتور، کمپرسور و ابعاد کاسه‌ های یخچال، حجم، نوع تاپینگ، تعداد لگن و... توجه کنید. با توجه به این که یخچال هایی که به صورت تاپینگ طراحی می شوند، برای خنک کردن بستنی های موجود در بنماری ها نیاز است، تا از قوی ترین موتورها استفاده شود. مهم ترین مزایای خرید یخچال ویترینی به شرح زیر می باشد.

  • نوع عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان 
  • قابلیت طراحی و ساخت در ابعاد و اندازه های مختلف
  • جنس بدنه: ورق‌ های استیل و پوشش الکترواستاتیک
  • مجهز به نمایشگرهای دیجیتالی و ترومومتر جهت بررسی دما
  • انتخاب کمپرسور متناسب با نوع و ظرفیت یخچال

در ادامه به بررسی تاپینگ های فانتزی و صنعتی خواهیم پرداخت، تا بتوانید بهترین مدل را انتخاب کنید.

تاپینگ صنعتی 

تاپینگ صنعتی بستنی از محصولات کاربردی و پرطرفدار صنایع برودتی سیلور می باشد، که به صورت فریزر ویترینی طراحی و تولید می شود. کاربرد این دستگاه به گونه ای است، که برای جلوگیری از خراب شدن و ضرر رساندن به بستنی از آن استفاده می شود. این نوع از تاپینگ ها در مدل های مختلف با تعداد لگن های متفاوت با توجه به نیاز مشتریان طراحی و تولید می شوند. در هنگام خرید تاپینگ صنعتی باید به تعداد کاسه ها و قدرت کمپرسور توجه ویژه ای شود، و هر چقدر از تعداد کاسه های بیشتری استفاده شود، نیاز به موتوری قدرتمند خواهد بود، که این امر در کیفیت تاپینگ مورد نیاز شما تاثیر گذار خواهد بود.

در تاپینگ های صنعتی سیلور از شیشه های سکوریت نشکن استفاده شده است، و دوجداره بودن شیشه های آن باعث می شود، اتلاف انرژی تقریباً به صفر برسد، و گرمای بیرون به بستنی ها نرسند. کمپرسور قدرتمندی که بر روی این دستگاه نصب می شود، مناسب با هر آب و هوایی در هر منطقه از کشور مانند مناطق گرمسیر می باشد. تمامی تاپینگ بستنی  اسکوپی های تولید شده در مجموعه سیلور از قابلیت نورپردازی LED بهره مند می باشند و از 7 رنگ نور برخوردار می باشند، که همین امر موجب جلب توجه محصولات شما و جذب مشتری می شود. عایق بندی این دستگاه با تزریق فوم پلی یورتان صورت گرفته است. جنس بدنه داخل و خارج بیرون دستگاه از جنس استیل نگیر و ضد خش می باشد. این دستگاه در انواع 14 تا 20 لگنه قابل سفارش می باشد.

انواع تاپینگ صنعتی

  • تاپینگ بستنی صنعتی 10 لگن
  • تاپینگ بستنی صنعتی 12 لگن
  • تاپینگ بستنی صنعتی 14 لگن
  • تاپینگ بستنی صنعتی 16 لگن
  • تاپینگ بستنی صنعتی 18 لگن
  • تاپینگ بستنی صنعتی 20 لگن

تاپینگ بستنی فانتزی 

تاپینگ فانتزی سیلور دستگاهی می باشد، که از خراب شدن بستنی جلوگیری می کند، و مناسب جهت نگهداری انواع بستنی با طعم و رنگ های متفاوت می باشد. کاسه های به کار برده شده در این دستگاه از جنس استیل نگیر می باشد، و جنس بدنه خارجی آن از ورق گالوانیزه ساخته می شود. هم چنین عایق بندی دستگاه با تزریق فوم پلی یورتان می باشد. تاپینگ فانتزی سیلور مجهز به سیستم برفک زدایی بسیار قدرتمندی می باشد، و از شیشه های سکوریت نشکن تولید شده است. چرخ های ریزی که زیر دستگاه تعبیه شده است، جا به جایی تاپینگ فانتزی را آسان می کند.

انواع تاپینگ فانتزی

  • تاپینگ بستنی فانتزی 6 لگن
  • تاپینگ بستنی فانتزی 8 لگن
  • تاپینگ بستنی فانتزی 10 لگن
  • تاپینگ بستنی فانتزی 12 لگن
  • تاپینگ بستنی فانتزی 14 لگن

بررسی تفاوت تاپینگ صنعتی با تاپینگ فانتزی 

از عمده تفاوت های موجود در بین تاپینگ های فانتزی و صنعتی می توان به تعداد بنماری های آن اشاره کرد. تاپینگ های فانتزی در تعداد لگن های مختلف 6 تا 14 لگن طراحی و تولید می شوند، ولی تاپینگ های صنعتی در تعداد لگن های مختلف 10 تا 20 لگن طراحی و تولید می شوند. از دیگر تفاوت های موجود در بین آن ها می توان گفت، که جنس بدنه تاپینگ های صنعتی از ورق استیل و تاپینگ های فانتزی از ورق گالوانیزه می باشد. هم چنین شما می توانید طرح و یا استیکر مد نظر خود را برای درج بر روی یخچال های فانتزی انتخاب کنید.


صفحه 3 از 28