گفتار درمانی در منزل برای بزرگسالان و کودکان

تاریخ ارسال : 1402/08/15

گفتار درمانی در منزل به عنوان یک روش درمانی می باشد که می توانید برای بهبود مشکلات گفتاری و زبانی افراد از آن استفاده کنید. این روش معمولاً توسط یک گفتاردرمان توسعه‌ دهنده زبان، یا متخصص گفتار و زبان همراه با خانواده یا مراقبین فرد مورد نظر انجام می‌ شود. جهت استفاده از خدمات گفتار درمانی در منزل با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. امکان استفاده از خدمات این مرکز به صورت 24 ساعته ارائه در تمام مناطق و شهرهای کرج وجود دارد.

گفتار درمانی در منزل مجموعه ای تمریناتی محسوب می شود که مربوط به فعالیت‌ های گفتاری می باشد و در مواردی که نمی توانید برای دریافت خدمات از منزل خود خارج شوید می توانید خدمات درمانی مد نظر خود را در منزل استفاده کنید. انتخاب این روش برای نوع درمان گفتاری برای کودکان و بزرگسالانی مورد استفاده قرار می گیرند که دارای مشکلات گفتاری و زبانی هستند. برای انجام این تمرینات می‌ تواند توسط والدین، مراقبین و خانواده به عنوان یک پیش‌ نیاز برای درمان گفتاری در مراکز تخصصی انجام شود. برای شروع درمان نیاز است تا والدین و فرد معالجه شونده با آموزش ها و راهنمایی هایی که متخصصین به آن ها آموزش می دهند به شما کمک می کنند تا بتوانید در طی روز فعالیت‌ ها و تمرینات گفتاری را به درستی انجام دهند.

مزایای گفتار درمانی در منزل 

  • کمک به ایجاد ارتباط نزدیک تر بین بیمار و اعضای خاواده: با توجه به این که قرار است  تمرینات گفتار درمانی را در منزل انجام دهید باعث می شود تا با دیگر اعضای خانواده خود ارتباط داشته باشید و احساس آرامش داشته باشید.
  • کمک به حفظ اعتماد به نفس بیمار: آموزش به والدین و خانواده برای این که بتوانید نسبت به انجام تمرینات گفتاری در منزل اقدام کنید به شما کمک می کند تا با اعتماد به نفس بیشتری تمرینات خود را انجام دهید و روز به روز پیشرفت کنید. 
  • ادامه ی درمان بعد از طی جلسات حضوری: در برخی از موارد ممکن است برخی از جلسات حضوری دارای محدودیت باشند همین مسئله باعث می شود تا ادامه ی روند درمان خود را در منزل انجام دهید.

به هر حال، در هر صورت، برای گفتار درمانی در منزل نیاز به همکاری و هماهنگی با متخصصین گفتاردرمانی وجود دارد. برنامه‌ ها و فعالیت‌ های گفتاری باید تحت نظارت متخصصین قرار گیرند و باید راهنمایی و ارزیابی مداوم از طرف آن‌ ها صورت گیرد.

گفتار درمانی در منزل برای بزرگسالان

اهداف گفتار درمانی چیست؟

ممکن است برخی از افراد این گونه تصور کنند که منظور از انجام گفتار درمانی تنها مختص به بهبود تکلم و گفتار فرد می باشد ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که اهداف دیگری هم وجود دارد که شما می توانید با انجام تمرینات گفتار درمانی به آن ها دست پیدا کنید.

  • افرادی که دچار اختلالات تلفظی هستند.
  • افرادی که دچار لکنت زبان هستند.
  • افرادی که دچار مشکل در گفتار و طرز تکلم هستند.
  • افرادی که دچار کم توانانی ذهنی هستند.
  • افرادی که دچار مشکل در برقراری ارتباط با محیط اطراف هستند.
  • افرادی که دچار اختلالات حنجره هستند.
  • افرادی که دچار اختلال در صوت یا صدا هستند.
  • افرادی که دچار بیماران اوتیسمی هستند.
  • افرادی که دچار پیش فعالی هستند.
  • افرادی که دچار شکاف کام و لب شده اند.
  • افرادی که دچار آسیب مغزی زبان پریش شده اند.
  • کمک به افرادی ناشنوا یا کم شنوا جهت برقراری ارتباط کلامی
  • کمک به افرادی که در فرایند بلع دچار مشکل هستند.
  • کمک به افرادی که دچار اختلال فرایند یادگیری شده اند.

گفتار درمانی در منزل برای کودکان (لکنت زبان)

این مشکل زمانی برای کودکان به وجود می آید که حادثه ای نامشخصی رخ داده باشد. برای این که بتوانید به کودکان کمک کنید در ادامه به ارائه ی راهکارهایی برای درمان این مشکل می پردازیم تا بتوانید با انجام آن ها به همراه کودک خود مشکل به وجود آمده را برطرف کنید. 

  • در مرحله ی اول باید حساسیت خود را نسبت به مشکل به وجود آمده کنترل و کمتر کنید. در صورتی مشکل به وجود آمده از طرف خود شخص باشد و نگرانی بیش از حد باشد باعث می شود تا اختلال در تکلم بیشتر شود.
  • زمانی که فردی که دچار اختلال تکلم می باشد در حال صحبت می باشد بهتر است وسط صحبت فرد دارای اختلال نپرید، چون انجام این کار باعث کاهش اعتماد به نفس و ترس او می شود. 
  • بهتر است از جملات کوتاه تر استفاده کنید تا دچار گرفتگی زبان نشوند.
  • تجربه ی ترس و هیجانات منفی (تماشای فیلم های ترسناک، بازی های گوشی و...) منجر به قفل شدگی مکرر زبان در کودکان می شود.
  • می توانید با کمک یک گفتار درمان گر با رفع مشکلات تغذیه ای و بلع و با انجام تمرینات دهانی جهت تقویت بافت های دهان به بهبود سریع تر گفتار کودک کمک می کند.
  • بهتر است بیشتر با کودکی که دارای اختلال هستند صحبت کنید و نشان دهید که حامی او هستید. اگر به دلیل مشغله ی کاری و یا دیگر موارد نمی توانید این تمرینات را با کودک خود انجام دهید می توانید با استخدام پرستار کودک در منزل به کودک خود کمک کنید.

گفتار درمانی در منزل برای بزرگسالان

گفتار درمانی در منزل تنها برای برطرف کردن مشکل کودکان نیست بلکه در بزرگسالان نیز ممکن است مشکلاتی مانند تغییر ولوم صدا هنگام صحبت کردن، سرعت بالای تکلم را تجربه کنند که باعث می شود تا کلمات و جملات غیر قابل باشند. در برخی از موارد هم اختلالات گفتاری در بزرگسالان منجر به آسیب های عصبی، فلج مغزی، اختلالات رشدی و… می شود. شما می توانید برای برطرف کردن این مشکل با عمل به تکنیک های گفتار درمانی در منزل بهبود پیدا کنید. انجام منظم تمرینات گفتاردرمانی را می توانید با قرار دادن در جدول برنامه ریزی می توانید تمرینات را به عنوان فعالیت های روزانه ی خود در نظر بگیرید. اگر می خواهید از کسالت و خستگی زمان جلوگیری کنید بهتر است مدت زمان در نظر گرفته شده برای تمرین را طولانی در نظر نگیرید. بهتر است مکانی را برای انجام در نظر بگیرید که به دور شلوغی باشد. کمک گرفتن از درمانگر برای انجام تمرینات می تواند به افزایش بازدهی درمان کمک کند. انجام تمرینات دهانی به تقویت عضلات دهان کمک می کند تا شما بتوانید بهتر مکالمه کنید. انجام تمرینات بلع به افرادی توصیه می شود که دچار مشکلات مختلفی اعم از سکته مغزی، سرطان دهان، بیماری پارکینسون و… هستند که بلع آن ها را با مشکل مواجه شده است. ارتباط با موسیقی به تقویت ماهیچه های زبان و مهارت های اجتماعی کمک خواهد کرد. اختلالات زبانی که شما می توانید با انجام تمرینات گفتار درمانی در منزل مشکل به وجود آمده را برطرف کنید شامل اختلالات تلفظی، اختلالات صوت، اختلالات تسلط، اختلالات بیانی، اختلالات پذیرنده می باشد. گفتار درمانی در منزل کرج

تأثیرات گفتار درمانی در منزل

نتیجه ای که شما می توانید از انجام تمرینات گفتار درمانی بدست بیاورید با توجه به نوع اختلال و گروه های سنی تعیین خواهد شد. قطعات انجام تمرینات و میزان موفقیت برای افراد خردسال و کودکان راحت تر می باشد ولی برای افراد بزرگسال و رفع مشکل به وجود آمده برای آن به نسبت کودکان تخصصی تر می باشد و نیاز است تا از امکانات بیشتری برای انجام تمرینات استفاده شود.

در ادامه، چند مورد راهنمایی برای انجام گفتار درمانی در منزل توصیه شده است.

  • برنامه‌ ریزی و تعیین اهداف: در همکاری با یک گفتار درمانیست برنامه‌ ریزی جلسات و تعیین اهداف مشخصی برای درمان را آغاز کنید. اهداف ممکن است شامل بهبود تلفظ، گسترش دایره واژگان، افزایش مهارت‌ های گفتاری و زبانی، و تقویت توانایی‌ های ارتباطی باشد.
  • استفاده از منابع آموزشی: برای انجام فعالیت‌ های گفتار درمانی در منزل، از منابع آموزشی مناسبی مانند کتاب‌ ها، کارت‌ های تصویری، نرم‌ افزارها و منابع آنلاین استفاده کنید. این منابع می‌ توانند به شما در تمرین تلفظ، تشویق به ساخت جملات، تقویت دایره واژگان و تقویت مهارت‌ های ارتباطی کمک کنند.
  • فراهم کردن محیطی آرام برای انجام تمرینات: در منزل، محیطی آزاد برای تمرین گفتاری فراهم کنید. 
  • تمرین و تکرار دائمی: تمرین و تکرار مداوم از اصول اساسی گفتار درمانی است. تشویق فرد مورد نظر به تمرین روزانه و مرتب در خانه، استفاده از مهارت‌ های گفتاری و زبانی جدید و تکرار فعالیت‌ ها به شدت موثر است.
  • حضور گفتاردرمانیست: در صورت امکان، دعوت یک گفتاردرمانیست یا توسعه‌ دهنده زبان به منزل شما می‌ تواند بهبود فرآیند گفتار درمانی در خانه کمک کند. این فرد می‌ تواند راهنمایی‌ ها و تمرینات خاصی را برای تقویت مهارت‌ های گفتاری و زبانی در محیط خانگی ارائه دهد.

https://salamatnovin.com/post/168/%DA%AF%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84

ویزیت در منزل گوهردشت کرج

تاریخ ارسال : 1402/08/12

ممکن است، به خاطر عدم دسترسی شبانه روزی به مطب پزشک ها، و یا رفت و آمدهای طولانی در شهرهای شلوغ و یا ناتوان بودن افراد در جا به جا شدن نتوانید به مراکز درمانی مراجعه کنید در این موارد می توانید از خدمات ویزیت پزشک در منزل که در چند سال گذشته گسترش چشمگیری داشته استفاده کنید. پزشکان عمومی و متخصص در زمانی سریع به منزل بیماران می روند.

تقریباً تمام افراد در طول زندگی خود برای بهبود پیدا کردن بیماری خود به پزشک مراجعه کرده اند تا بتواند با گذراندن مدت زمان مشخصی بهبود پیدا کنند. مهم نیست بیماری شما چیست ممکن است یک سرما خوردگی، آنفلوآنزا فصلی، بیماری زمینه ای، بیماری پیشرفته و... باشد. گاهی اوقات ممکن است به دلیل وجود ناتوانی و دیگر موارد نتوانید به صورت حضوری برای ویزیت شدن به مطب پزشک مراجعه کنید در این موارد می توانید از خدمات درمانی در نظر گرفته شده که در منازل در نظر گرفته شده است استفاده کنید تا بهترین روند درمانی برای شما توسط پزشک در نظر گرفته شود. ممکن است افراد تب و لرزه همراه با بدن درد شدید با سرفه های خشک و خلط آور همراه باشد در صورتی که روش مناسبی برای درمان در نظر گرفته نشود نیاز است تا چندین روز مجبور باشید استراحت مطلق داشته باشید. زمانی که از خدمات ویزیت در منزل استفاده می کنید جهت بررسی روند درمان بیماری، اثر بخشی داروهای تجویز شده و شناسایی عوارض زود هنگام پزشک بهترین روند را در نظر بگیرد.

مهم ترین مزیت انتخاب و استفاده از خدمات پزشکی در منزل دسترسی سریع و صرفه جویی در هزینه ی رفت و آمد می باشد. تمام بیمارها جهت تشخیص و درمان نیاز بستری شدن در بیمارستان ندارند بهتری گزینه می تواند راه حلی ساده جهت جلوگیری از انتقال بیمار به مراکز درمانی می شود. شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز از این خدمات استفاده کنید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. پزشکی که بعد از ثبت درخواست به محل اعزام می شود برای تشخیص، تجویز دارو می تواند انجام آزمایشات و عکس برداری را جهت تشخیص بیماری در نظر بگیرد.

ویزیت در منزل گوهردشت کرج 

ویزیت در منزل گوهردشت یکی از زیرشاخه های در نظر گرفته شده برای خدمات ویزیت پزشک در منزل کرج می باشد. اگر ساکن این محدوده هستید از خدمات در نظر گرفته شده برای این بخش استفاده کنید. خدمات ویزیت در منزل به صورت شبانه روزی در حال ارائه می باشد و شما می توانید برای درمان بیماری و در پیش گرفتن روند درمانی مناسب نسبت به بهبودی وضعیت خود اقدام کنید. جهت استفاده از ویزیت در منزل گوهردشت کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و بعد از ثبت درخواست خود در محل مد نظر خود از این خدمات استفاده کنید. افرادی که برای ارائه خدمات به محل اعزام می شوند کاربلد و متخصص در این زمینه هستند.

تعرفه ویزیت در منزل گوهردشت کرج 

هزینه ویزیت پزشک در منزل پارامترهای مختلفی تأثیرگذار هستند. مسئله ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که تعرفه ی در نظر گرفته شده برای ویزیت متخصص با ویزیت عمومی پزشک متغیر می باشد. هم چنین در صورتی که شما از دیگر خدمات درمانی در حین درمان استفاده کنید تعرفه ی جداگانه ای برای انجام آن در نظر گرفته می شود. به همین خاطر بهتر است برای استعلام تعرفه دکتر در منزل مهرشهر کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

انتخاب و استفاده از خدمات در منزل چه مزایایی را برای ما به همراه دارد؟

  • امکان درمان بیمار به صورت اختصاصی وجود دارد.
  • از مبتلا شدن به بیماری های مسری (کرونا و آنفولانزا) جلوگیری می شود.
  • از به وجود آمدن عفونت مقاوم بیمارستانی جلوگیری می کند.
  • دریافت خدمات درمانی در محیط پر از آرامش 
  • از جابه جایی و تردد در سطح شهر جلوگیری می شود.
  • عدم انتظار در صف های طولانی 
  • ارائه خدمات به صورت شبانه روزی
  • امکان استفاده از خدمات درمانی به صورت همزمان اعم از سونوگرافی در منزل، اکو قلب در منزل، رادیولوژی در منزل و... استفاده کنید.

انواع خدمات ویزیت در منزل گوهردشت

ویزیت پزشک داخلی در منزل

ویزیت پزشک داخلی در منزل با بررسی اندام های داخلی بدن به تشخیص بیماری کمک می کند و با در نظر گرفتن برنامه ای منظم برای انجام چکاپ های دوره ای به درمان بیماری شما کمک می کند.

ویزیت پزشک عفونی در منزل

ویزیت دکتر عفونی در منزل در زمینه ی تشخیص و درمان بیماری های تب دار مانند کرونا، ایدز، هپاتیت bوc و... به بیماران کمک می کند.

ویزیت پزشک قلب در منزل

با توجه به این که قلب به عنوان مهمترین عضو بدن افراد می باشد به شما در تشخیص و درمان بیماری های قلب و عروق کمک می کند. بنا به تجویز پزشک و در صورت نیاز با انجام نوار قلب در منزل به تشخیص زودتر و بهتر بیماری ها کمک می کند.

ویزیت پزشک زنان در منزل

پزشک ماما به تشخیص بیماری های زنانه اعم از عفونت های واژن و رحم، کیست های رحم و دیگر بیماری های مربوطه کمک می کند.

ویزیت پزشک ارتوپد درمنزل

پزشک ارتوپد در زمینه تشخیص بیماری های استخوانی و اسکلتی به شما کمک می کند و به درمان انواع شکستگی های اندام ها کمک می کند.

دستگاه بسته بندی فرودگاهی چیست و چه کاربردی دارد؟

تاریخ ارسال : 1402/08/12

استرچ پالت فرودگاهی (استرچ پیچ فرودگاهی) مناسب برای بسته بندی وسایل مختلفی اعم از چمدان، کوله های بزرگ و محموله های باری کوچک می باشد. زمانی که شما می خواهید در حین مسافرت آن ها را با وسایل حمل و نقل (قطار، اتوبوس و یا هواپیما) جا به جا کنید. این مدل از دستگاه استرچ نسبت به سایر مدل های تولید شده در گروه صنعتی شیرزاد صنعت کوچک تر و وزن کمتری دارد.

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی مخصوص بسته بندی انواع بسته های کوچک، کیف، ساک و... می باشد. به همین خاطر بهترین گزینه برای استفاده و انتخاب در محیط های مختلف اعم از ترمینال های مسافر بری، فرودگاه ها، باربری ها، شرکت های پست و تحویل بار می باشد.

بیشتر صنف ها و کسب و کارها نیاز به بسته بندی و سلفون پیچی محصولات خود را دارند. حتی در برخی از موارد ممکن است برای بسته بندی وسایل و بسته ها نیاز به انتخاب و استفاده از دستگاه استرچ پالت داشته باشند. برای این که بتوانید در محیط های مختلف اعم از فرودگاه ها، باربری ها، بانک ها، حمل و نقل لوازم خانگی و… وسایل مد نظر خود را سلفون پیچی کنید تا هنگام جا به جایی با مشکل رو به رو نشوند پیشنهاد می کنیم تا استرچ پالت فرودگاهی را برای این کار انتخاب کنید. بسته بندی محصولات مختلف اعم از کیف و چمدان به واسطه استفاده از مینی استرچ یا دستگاه استرچ فرودگاهی برای شما فراهم شده است. طراحی انتخاب شده برای تولید دستگاه استرچ پالت فرودگاهی به گونه ای می باشد که در ابعاد کوچک طراحی و تولید می شوند و همین مسئله باعث می شود تا وزن دستگاه بعد از تولید نهایی آن زیاد نباشد. برای این که بتوانید بدون دردسر استرج پالت را جا به جا کنید در بخش پایینی استرج چرخ هایی در نظر گرفته شده است تا شما بتوانید به راحتی دستگاه را جا به جا کنید.

قیمت دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

در مورد میزان سر و صدای تولید شده توسط دستگاه هم هنگام بسته بندی باید بگوییم که با توجه به کارگیری تسمه فولی برای گردش صفحه آن باعث می شود تا سر و صدای کمی را تولید کند. ممکن است برخی از افراد این گونه تصور کنند که کالاهای کم وزن نیز زمانی که در حال بسته بندی هستند از روی صفحه گردان پرت نمی شوند چون بر روی صفحه گردان یک دو شاخکی قرار داده شده است. با توجه به رگلاژی بودن این دو شاخک امکان تنظیم کالاها با ابعاد مختلف را فراهم کرده است. تنظیمات در نظر گرفته شده برای استرچ فرودگاهی شامل تنظیم سرعت گردش صفحه گردان، سرعت حرکت عمودی نگهدارنده استرچ، تنظیم ارتفاع برای کالاهای مختلف و میزان کشش سلفون می باشد.

استرچ پالت فرودگاهی

اجزای تشکیل دهنده دستگاه استرچ پالت فرودگاهی 

  • مجهز به سیستم صفحه گردان و ستون رول یکپارچه
  • مجهز به سیستم بلبرینگ در کف صفحه برای این که بارهای محوری و شعاعی خنثی شود.
  • مجهز به سیستم کشش فیلم استرچ جهت افزایش استحکام بسته بندی
  • مجهز به تابلو برق متصل به بدنه دستگاه 
  • مجهز به سیستم کنترل فرمان plc
  • مجهز به کنترل کننده های دور موتورهای آسنکرون
  • مجهز به سیستم حفاظت برای اضافه بار موتورها و کلید اضطراری برای حالت های خاص
  • مجهز به سیم و کابل ها افشانه دار، روکش دار و فلکسی برای حفاظت از سیم و کابل های قدرتمند
  • امکان تنظیم کشش سلفون برای شما فراهم شده است.
  • امکان تنظیم ارتفاع از یک سنسور وجود دارد.
  • اماکن کنترل دستگاه به صورت دستی و یا اتوماتیک برای شما فراهم شده است.
  • جهت تحمل کردن از بارهای سنگین در زیر صفحه گردان غلطک های پی وی سی در نظر گرفته شده است.

قیمت دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

قیمت دستگاه استرچ پالت فرودگاهی با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می شود که مهم ترین آن مسئله ی شرایط موجود در بازار می باشد. دلیل اهمیت این موضوع به این خاطر می باشد که قیمت مواد اولیه و قطعات در تعیین قیمت نهایی تأثیرگذار هستند. به همین خاطر بهتر است جهت استعلام قیمت با همکاران ما در گروه صنعتی شیرزاد صنعت تماس بگیرید.

نحوه کارکرد استرچ پالت فرودگاهی

برای شروع بسته بندی نیاز است تا محصول مد نظر خود را بر روی صفحه ی گردان در نظر گرفته شده برای دستگاه قرار دهید و یک بخش از نایلون استرچ پالت را به یک قسمت از آن متصل کنیم. بعد از انجام این کار باید دکمه ی شروع کار را بزنید تا فرآیند مربوط به بسته بندی انجام شود. هم چنین باید به این نکته توجه داشته باشید که بر روی صفحه گردان دو عدد میله فلزی در داخل یک شیار قرار داده شده است تا روند قرار دادن یا برداشتن محصول از روی صفحه گردان بدون دردسر انجام شود.

  • توجه: میله های در نظر گرفته شده برای دستگاه برای ثابت نگه داشتن محصولات حین استرچ طراحی شده است. در بخش داخلی تابلو برق از دو عدد تایمر استفاده شده است تا بتوانید جهت تنظیم مکث استرچ قسمت پایین پالت و تنظیم مکث استرچ قسمت بالای پالت از آن استفاده کنید.

مشخصات فنی دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

ابعاد    طول 150، عرض 70، ارتفاع 120 سانتی متر

حداکثر ابعاد بسته    طول 60، عرض 60، ارتفاع 100 سانتی متر
حداکثر وزن بسته    500 kg
توان مصرفی    kw 5/1
ولتاژ ورودی    220 ولت
سرعت دستگاه    70 پالت در ساعت
وزن دستگاه    300 kg
سایر مشخصات    
قابلیت تنظیم میزان کشش سلفون
قابلیت تنظیم سرعت صفحه گردان و نگهدارنده سلفون توسط اینورتر
قابلیت کنترل تعداد دور صفحه گردان توسط پدال
دارای سنسور برای تنظیم ارتفاع
قابلیت کنترل دستگاه به صورت دستی و اتومات
استفاده از لولا در قسمت زیرین دکل جهت سهولت در جابجایی دستگاه

دستگاه استرچ پالت فروشگاهی

کاربرد استرچ پالت فرودگاهی

افزایش امنیت: نوع بسته بندی از نوع کششی می باشد و باعث می شود از وسایل و چمدان ها در برابر سرقت، آسیب و... محافظت می کند.
دستکاری    
در مواردی که چمدان پیچیده شده دستکاری شود، امکان آسیب دیدن وسایل وجود دارد.

کاهش هزینه مواد: با توجه به این که فیلم استفاده شده برای بسته بندی از نوع کششی می باشد باعث می شود تا میزان فیلم مورد نیاز برای بسته بندی کاهش پیدا کند.
سازگار با محیط زیست: با توجه به این که به سیستم های گرمایشی حجیم و پرقدرت نیاز ندارد امکان بازیافت آن ها وجود دارد.
همه کاره و قابل تنظیم: امکان تنظیم چرخش های چرخشی می تواند اقلام با اشکال و اندازه های مختلف را ایمن کند.
راحتی کاربر: موقعیت پایین صفحه چرخان برای قرار دادن بدون دردسر چمدان های سنگین
سایر موارد:  
امکان تعویض رول های فیلم کششی در کوتاه ترین زمان ممکن وجود دارد.
بر روی چرخ‌ های سنگین دارای ترمز می باشند تا هنگام جا به جایی با مشکل رو به رو نشوید.
بست های دو بازویی به طور محکم و ایمن چمدان را در حین بسته بندی کششی می گیرند. این کار از سر خوردن یا افتادن کالاها جلوگیری می کند.

نکات مهمی که باید هنگام انتخاب دستگاه استرچ در نظر گرفت.

  • نوع عملکرد دستگاه به گونه ای می باشد که بستگی به تونل حرارتی دارد که سبب جمع شدن فیلم پلاستیکی می شود. 
  • امکان استفاده از کمترین مقدار فیلم جهت تثبیت بار پالت وجود دارد.
  • امکان افزایش مقاومت و استحکام لفاف کششی نیاز به یک بسته بندی جامد و مقاوم دارد.
  • امکان تنظیم لفاف کشی کشش فیلم بر روی بار پالت وجود دارد.
  • حتماً از تعویض آسان رول پلی اتیلن و روان کاری بلبرینگ رانش مطمئن باشید.

دستگاه استرچ پالت دروازه ای چیست و طرز کار آن به چه شکل است؟

تاریخ ارسال : 1402/08/08

استرچ پالت دروازه ای امکان بسته بندی و استرچ کردن محصولاتی را برای شما فراهم می کند که وزن سنگینی دارند. دستگاه استرچ پالت دکل گردان به گونه ای طراحی و تولید شده است که استفاده از آن در صنایع مختلفی اعم از در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی، لوازم خانگی، فلزی و... ضروری و مورد نیاز است. برای این که بتوانید در مورد کاربرد و مشخصات این محصول اطلاعات لازم را کسب کنید با ما همراه باشید.

دستگاه استرچ پالت دروازه ای می تواند به عنوان یکی از دستگاه های بسته بندی مورد نیاز برای کسب و کار شما جهت بسته بندی محصولات بزرگ، سنگین و فوق سنگین باشد. طراحی انتخاب شده برای تولید این مدل از دستگاه استرچ به صورت استاندارد می باشد و به نسبت دیگر مدل ها دارای تفاوت هایی می باشد. این تفاوت مربوط به این است که یک دکل متحرک برای این استرچ در نظر گرفته شده است تا بعد از این که شما محصول را بر روی صفحه ی دستگاه قرار دادید دکل به دور پالت چرخیده و بسته بندی محصول را با استفاده از فیلم استرچ انجام دهد.
 


 

استرچ پالت دروازه ای چیست و چه کاربردی دارد؟​

استرچ پالت دروازه ای



استرچ پالت دروازه ای یکی از مدل های دستگاه استرچ پالت می باشد که شما می توانید با خرید این دستگاه بسته بندی و سلفون پیچی محصولات بسیار بزرگ و حجیم را برای شما فراهم می کند تا دیگر نگران آسیب دیدن محصولات تولیدی خود در برابر تغییرات شرایط محیطی اعم از نور خورشید، باران، گرد وغبار، رطوبت نباشید و بتوانید بدون دردسر محصولات را انبار و یا این که به دست مصرف کنندگان برسانید. طراحی انتخاب شده برای استرچ دروازه ای به گونه ای می باشد که باعث می شود تا باعث چرخش ستون به دور پالت شود. هم چنین باید به این موضوع توجه داشته باشید که این دستگاه برخلاف دستگاه استرچ پالت صفحه گردان دارای یک محیط بسته می باشد و زمانی که قرار است بسته بندی محصولات انجام شود پالت های محصولات از در ورودی در نظر گرفته شده برای استرج وارد بخش اصلی (مرکز) دستگاه می شود تا مراحل مربوط به بسته بندی انجام شود. با توجه به این که به نسبت دیگر مدل ها پیشرفته تر می باشد باعث می شود تا قیمت دستگاه استرچ پالت افزایش پیدا کند.
 

نحوه کارکرد استرچ پالت دروازه ای به چه صورتی می باشد؟​

نوع کارکرد دستگاه به گونه ای می باشد که در ابتدای کار اول پالت محصولات توسط جک پالت، لیفتراک و یا نوار نقاله به بخش مشخص شده در دستگاه منتقل می شود. کارکرد این دستگاه همانند دستگاه استرچ صفحه گردان می باشد و برای شروع سلفون پیچی نیاز است تا نایلون استرچ را به بخش از استرچ متصل کنید و بعد از آن با فشار دادن دکمه ی روشن شدن دستگاه فرآیند بسته بندی آغاز خواهد شد و دکل دستگاه به دور پالت می چرخد. زمانی که دکل در حال چرخش می باشد بسته بندی محصولات را انجام می دهد و برای کامل شدن فرآیند و محصور شدن کامل پالت از پایین ترین نقطه تا بالاترین نقطه بازوی متحرک نقش اصلی را دارد. شما می توانید با استفاده از بخشی که برای تنظیم و کنترل دستگاه در نظر گرفته شده است هم سرعت دکل گردان را تنظیم کنید و حتی می توانید سرعت حرکت سلفون را به سمت بالا و پایین را تنظیم و کنترل کنید. هم چنین قابلیت تنظیم توقف سلفون در بخش پایین و در قسمت بالا در زمان های متفاوت را دارد.

نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در داخل تابلو برق از دو عدد تایمر استفاده شده است. هدف از در نظر گرفتن این دو بخش جهت تنظیم مکث استرچ بخش پایین پالت و بالایی پالت می باشد.
 

دستگاه استرچ پالت دروازه ای



کارکرد دستگاه در صورتی که قرار باشد از نوار نقاله استفاده شود نیاز است تا در ابتدای کار لیفتراک پالت را بر روی نوار نقاله قرار دهید در این صورت پالت محصولات به صورت اتوماتیک برای بسته بندی محصولات وارد دستگاه می شود. در صورتی که یک پالت دیگر امکان نصب بر روی نوار نقاله را دارا می باشد. پالت اولیه وارد دستگاه می شود و اپراتور نایلون استرچ را بر روی پالت می چسباند و بیرون می آید. بعد از این دستگاه را برای شروع کار آماده می کنید بعد از اتمام مراحل مربوط به بسته بندی اپراتور نایلون دستگاه را پاره می کند و پالت خود به خود از دستگاه خارج می شود و پالت دیگر برای بسته بندی وارد دستگاه می شود. پالت بسته بندی شده برای جا به جایی نیاز به استفاده از لیفتراک دارد.
با توجه به این که دستگاه استرچ پالت نیازی به ایجاد حرارت ندارد گزینه ی مناسب برای استفاده در کسب و کارهای مختلف می باشد ولی ممکن است به نسبت مدل شیرینگ حرارتی شفافیت مد نظر شما را نداشته باشد.

https://stretch-pallet.com/product/3/استرچ-پالت-دروازه-ای

راهنمای خرید و ساخت استرچ پالت مرغکدار

تاریخ ارسال : 1402/08/06

دستگاه استرچ پالت مرغک دار گزینه ی مناسبی برای بسته بندی محصولاتی می باشد که قصد سلفون پیچی آن را دارید، و وزن و ارتفاع زیادی دارند ولی در عین حال نامتعادل می باشند. این دستگاه متشکل از یک شاسی اصلی، صفحه گردان برای گردش محصول، یک دکل و نگهدارنده استرچ جهت حرکت عمودی نایلون استرچ و یک شاخک مرغک دار برای نگه داشتن محصول از بالا می باشد که بر روی دکل نصب می شود، می باشد.

استرچ پالت مرغکدار چیست و چه کاربردی دارد؟

استرچ پالت مرغکدار چیست

اگر در کسب و کار خود نیاز دارید تا برای انبار کردن و حمل و نقل محصولات تولیدی خود را به صورت بسته بندی جا به جا کنید، اگر وزن محصولات زیاد باشد برای این که هنگام بسته بندی محصولات با مشکل رو به رو نشوید بهترین گزینه برای انتخاب مدل مرغک دار می باشد. طراحی انتخاب شده برای تولید دستگاه استرچ مرغکدار به گونه ای می باشد که از نظر نوع عملکرد دارای تفاوت چندانی با استرچ پالت صفحه گردان نمی باشد و تنها وجود قطعه ی مرغک نگهدارنده در این دستگاه به حفظ تعادل کمک می کند. پس می توان گفت که محصولاتی است که در حین استرچ کردن محصولات به خاطر فشار وارده از نایلون استرچ دچار ریزش می شوند و یا این که محصولاتی که سطح اتکای کمی بر روی صفحه گردان دارند انتخاب این دستگاه برای بسته بندی کمک می کند تا با مشکل رو به رو نشوید. آپشن های در نظر گرفته شده برای بسته بندی محصولات در این دستگاه شامل تنظیم ارتفاع استرچ برای محصولات مختلف، کنترل سرعت صفحه گردان، کنترل سرعت حرکت عمودی نایلون استرچ، تنظیم ارتفاع مرغک، تنظیم تعداد لایه های استرچ بر روی محصول، اشغال جای کم بسته بندی، مکث نایلون استرچ در بخش بالا و پایینی محصول می باشد. وجود این ویژگی ها به عنوان وجه تمایز این مدل به نسبت دیگر مدل ها خواهد بود.

استرچ پالت مرغک دار شیرزاد

امکان تنظیم سرعت و دیگر ویژگی های مد نظر مشتریان برای طراحی و ساخت دستگاه وجود دارد و تنها ممکن است در قیمت نهایی دستگاه تفاوتی ایجاد شود. برای سلفون پیچی محصولات نیاز است تا پالت ها را به کمک لیفتراک توسط اپراتور داخل چهارچوب دستگاه قرار دهید و تا به صورت 360 درجه دور محصول استرچ کشی شود. آن دسته از محصولاتی که طول زیادی دارند برای این که بتوانید بدون مشکل محصولات بسته بندی شده را بدون دردسر جا به جا کنید استفاده از دستگاه استرج مرغکدار گزینه ی مناسبی برای استفاده می باشد. امکان بسته بندی محصولات مختلفی اعم از درب های چوبی یا فلزی، درب های آسانسور صفحه های شیشه ای، درب ضد سرقت و… با استفاده از این دستگاه وجود دارد. 

استرچ پالت مرغکدار

قیمت استرچ پالت مرغکدار

با توجه به این که قیمت دستگاه استرچ پالت بند با توجه به مدل انتخابی شما و قابلیت های در نظر گرفته شده برای آن ها متفاوت می باشد بهتر است قبل از خرید دستگاه از همکاران ما در مجموعه کمک بگیرید تا بتوانید بهترین مدل را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. جهت دریافت مشاوره می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کارکرد دستگاه استرچ پالت مرغک دار به چه صورتی می باشد؟

  • برای بسته بندی محصولات تولیدی کسب و کار خود در ابتدای کار نیاز است تا اول کار به ارتفاع محصول توجه داشته باشید.
  • بعد از تعیین ارتفاع باید ارتفاع میکروسوییچ قطع کن مکث بالای استرچ پالت و ارتفاع شاسی مرغک را تنظیم کنید.
  • پس از انجام مراحل قبلی نوبت به تنظیم سرعت اینورترهای دستگاه که مربوط به الکتروموتورها می باشد، می رسد.
  • حال باید محصول را بر روی صفحه گردان دستگاه استرج قرار دهید و دسته کنترل پنوماتیک را به گونه ای تحریک کنید تا جک مرغک کار خود را آغاز کرده و بتواند محصول را نگه دارد.
  • در نهایت لبه ی نایلون را به بخشی از محصول گره بزنید و دکمه ی روشن شدن دستگاه را برای شروع کار فشار دهید تا بسته بندی محصول انجام شود.

قیمت استرچ پالت مرغکدار

بررسی مشخصات فنی استرچ پالت مرغک دار

مشخصات کلی
  • ولتاژ مصرفی: 220V
  • ابعاد: 250*150*250
  • وزن: 500Kg
ظرفیت تولید 20 الی 25 پالت در هر ساعت
الکترو موتور 0.37KW و 1.5KW و 1400rpm
تابلو برق ls کره
پنوماتیک جک سیلندر 50 طول 200 میلی متر 
اپراتور مورد نیاز 1 نفر

نکات مهم برای نگهداری دستگاه استرچ پالت مرغکدار

دستگاه استرچ پالت مرغکدار

بعد از این که دستگاه مد نظر خود را برای خرید انتخاب کردید برای این که بتوانید برای مدت زمان طولانی تری از دستگاه استفاده کنید نیاز است تا با توجه به نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم بتوانید به بهترین شکل از دستگاه نگهداری و مراقبت کنید.

  1. به هیچ عنوان نباید با ضربه و شتاب زیاد محصول را بر روی صفحه قرار دهید.
  2. برای این که بتوانید از ایجاد نوسانات برقی جلوگیری کنید باید از محافظ‌ های صنعتی استفاده کنید.
  3. کنترل کامل سیستم الکتریکی دستگاه در فواصل زمانی مشخص
  4. روغن‌ کاری قطعات و محل‌ های متحرک در صورت نیاز
  5. حتماً باید نقاط گردان در نظر گرفته شده برای صفحه استرچ را در فواصل زمانی مشخص سرویس و بررسی کنید تا با مشکل رو به رو نشود.
  6. به هیچ عنوان نباید بعد از قرار دادن کالا بر روی صفحه دستگاه استرچ آن را بکشید و جا به جا کنید.

https://stretch-pallet.com/product/2/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DA%86-%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D8%BA%DA%A9-%D8%AF%D8%A7%D8%B1 


صفحه 2 از 28