دستگاه استرچ پالت چیست؟ خرید، قیمت و مشخصات فنی

تاریخ ارسال : 1402/06/07

استرچ پالت یکی از تجهیزات صنعتی موجود در بازار می باشد که شما می توانید جهت بسته بندی و سلفون پیچی محصولات تولیدی کسب و کار خود از آن استفاده کنید. دستگاه استرچ پالت برای بسته بندی محصولات از نایلون استرچ پالت که امکان کشش آن وجود دارد استفاده می کند تا سلفون پیچی پالت های محصولات را انجام دهد. جنس فیلم استرچ از مواد پلی‌ اتیلن تولید می باشد و در فرآیند بسته‌ بندی بر روی پالت‌ ها قرار می‌ گیرد تا از ورود گرد و خاک، رطوبت و آلودگی به داخل بسته بندی جلوگیری کند. با توجه به این فیلم قابلیت کشیدن و کوچک شدن در اثر کشش را داراست، بنابراین می‌ توان با تنظیم درجه کشش و ضخامت فیلم، بارهای پالتی را به‌ طور محکم بسته بندی کرده و از جدا شدن و آسیب دیدن بارها جلوگیری می کند. همچنین، استفاده از استرچ پالت باعث سهولت در حمل و نقل بارهای پالتی می‌ شود و از جا به جایی غیرمنظم بارها در طول حمل و نقل جلوگیری می‌ کند.

استرچ پالت چیست و چه کاربردی دارد؟

استرچ پالت یکی از تجهیزات صنعتی موجود در بازار می باشد که شما می توانید جهت بسته بندی و سلفون پیچی محصولات تولیدی کسب و کار خود از آن استفاده کنید. دستگاه استرچ پالت برای بسته بندی محصولات از نایلون استرچ پالت که امکان کشش آن وجود دارد استفاده می کند تا سلفون پیچی پالت های محصولات را انجام دهد. جنس فیلم استرچ از مواد پلی‌ اتیلن تولید می باشد و در فرآیند بسته‌ بندی بر روی پالت‌ ها قرار می‌ گیرد تا از ورود گرد و خاک، رطوبت و آلودگی به داخل بسته بندی جلوگیری کند. با توجه به این فیلم قابلیت کشیدن و کوچک شدن در اثر کشش را داراست، بنابراین می‌ توان با تنظیم درجه کشش و ضخامت فیلم، بارهای پالتی را به‌ طور محکم بسته بندی کرده و از جدا شدن و آسیب دیدن بارها جلوگیری می کند. همچنین، استفاده از استرچ پالت باعث سهولت در حمل و نقل بارهای پالتی می‌ شود و از جا به جایی غیرمنظم بارها در طول حمل و نقل جلوگیری می‌ کند.

جهت خرید انواع استرچ پالت و دریافت مشاوره با مشاوران شیرزاد صنعت در ارتباط باشید.

02645310199

پس به طور کلی می توان گفت که استرچ پالت به عنوان یک روش بسته‌ بندی موثر و اقتصادی برای حفاظت از بارهای پالتی در حمل و نقل و انبارداری استفاده می‌ شود. در مورد کاربرد استرج پالت هم باید بگوییم که گزینه مناسبی برای استفاده در صنایع تولیدی ساختمانی، صنایع مواد غذایی، صنایع کارتن سازی، جعبه سازی و ورق سازی، بسته‌ بندی محصولات در کارگاه‌ ها، سوله‌ ها، کارخانه‌، بسته بندی انواع پالت، انواع بطری، کارتون و... می باشد.

انواع استرچ پالت

دستگاه بسته بندی پالت یکی از ساده ترین راهکارهایی است که می توانید برای سلفون کشی پالت انواع بطری های آشامیدنی، رول های پارچه ای، فلزی، پالت کتاب و... از آن استفاده کنید. خرید این دستگاه به شما کمک می کند تا بتوانید بسته بندی محصولاتی که به صورت پکی است را انجام دهید. به طور کلی می توان گفت که دستگاه استرچ پالت در بسته بندی محصولات آب معدنی، صنایع غذایی، محصولات مرتبط با صنعت ساختمان، در صنعت سیم و کابل و... کاربرد دارد. در این بخش به معرفی انواع استرچ پالت می پردازیم تا بتوانید هنگام خرید بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید.

استرچ پالت دستی

استرچ پالت دروازه ای

دستگاه استرچ پالت دروازه‌ ای یکی دیگر از مدل های دستگاه استرچ می باشد که طراحی انتخاب شده برای تولید آن به گونه ای می باشد که برای بسته بندی محصولات مجهز به یک محیط بسته می باشد. این دستگاه به عنوان یک دروازه قابل حرکت نصب می‌ شود و بازوهایی دارد که به پشت پالت ها چسبانده می‌ شوند. این بازوها می‌توانند به طور اتوماتیک یا دستی باز و بسته شوند. وظیفه استرچ پالت دروازه‌ ای این است که پشت پالت ها را به طور ایمن نگه دارد و جلوی سقوط آن ها را بگیرد.

 

 

استرچ پالت دروازه ای

استرچ پالت صفحه گردان

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان به عنوان یکی از کاربردی ترین مدل های دستگاه استرچ پالت می باشد که شما می توانید برای بسته بندی محصولاتی این دستگاه را انتخاب کنید که وزن زیادی ندارند. پس شما نمی توانید برای بسته بندی محصولات سنگین این دستگاه را انتخاب کنید. اگر کسب و کار شما به گونه ای می باشد که قرار است محصولاتی با وزن کمی را تولید کنید می توانید این مدل را خریداری و در بخش های مختلفی از کارخانه و یا کارگاه خود از آن استفاده کنید.

استرچ پالت صفحه گردان

استرچ پالت مرغک دار

دستگاه استرچ پالت مرغک دار متشکل از بخش های مختلفی اعم از یک شاسی اصلی، صفحه گردان، یک دکل و نگهدارنده استرچ، یک شاخک مرغک دار می باشد. در صورتی که محصولات تولیدی شما طول زیادی دارند و ممکن است هنگام بسته بندی دچار ریزش شوند می توانید برای سلفون پیچی این محصولات که می تواند شامل انواع درب های چوبی یا فلزی، درب های آسانسور صفحه های شیشه ای و… باشد از این دستگاه استفاده کنید.

استرچ پالت مرغک دار

استرچ پالت فرودگاهی

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی به گونه ای طراحی و تولید می شوند که شما بتوانید برای بسته بندی وسایل مختلفی اعم از انواع بسته های کوچک، کیف، ساک، بسته های فرودگاهی و صنایع تولیدی و… در مکان های مختلفی اعم از ترمینال های مسافر بری، فرودگاه ها، باربری ها، شرکت های پست و تحویل بار از این دستگاه استفاده کنید.

استرچ پالت فرودگاهی

از کجا دستگاه استرج پالت بخریم؟

 

اگر قصد خرید یکی از مدل های دستگاه استرچ را دارید و به دنبال یکی از تولیدکنندگان این ماشین آلات می گردید می توانید دستگاه مد نظر خود را از شیرزاد صنعت تهیه کنید. این مجموعه با به کارگیری قطعات و تجهیزات به روز توانسته است دستگاه های باکیفیت را تولید و با قیمت مناسب برای فروش به بازار عرضه کند. برای دریافت اطلاعات و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هر یک از مدل های استرچ پالت کافیست با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و بعد از اعلام مشخصات دستگاه مد نظر خود نسبت به خرید این دستگاه  اقدام کنید.

جهت مشاوره خرید میتوانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳ (شیرزاد صنعت) تماس بگیرید.

https://stretch-pallet.com/

اجاره پمپ دی وی تی

تاریخ ارسال : 1402/06/06

ترومبوز ورید به عنوان یکی از بیماری های خطرناک محسوب می شود، که برای این که بتوانید از به وجود آمدن این مشکل جلوگیری کنید، پزشک معالج شما برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری استفاده از دستگاه پمپ دی وی تی به شما پیشنهاد می کند. این نوع از پمپ ها جزو پمپ‌ های فشاری محسوب می شوند، و به واسطه ی فشاری که ایجاد می کنند، می توانند باعث افزایش جریان خون در سیستم وریدی اندام‌ ها می شود، تا با انجام این کار از لخته شدن خون در رگ ها جلوگیری کنید.

برای اجاره دستگاه پمپ دی وی تی در کرج و تهران با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ترومبوز ورید به عنوان یکی از بیماری های خطرناک محسوب می شود، که برای این که بتوانید از به وجود آمدن این مشکل جلوگیری کنید، پزشک معالج شما برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری استفاده از دستگاه پمپ دی وی تی به شما پیشنهاد می کند. این نوع از پمپ ها جزو پمپ‌ های فشاری محسوب می شوند، و به واسطه ی فشاری که ایجاد می کنند، می توانند باعث افزایش جریان خون در سیستم وریدی اندام‌ ها می شود، تا با انجام این کار از لخته شدن خون در رگ ها جلوگیری کنید. آن دسته از افرادی که در طول روز تحرک خاصی ندارند، و یا به خاطر بیماری های مختلف قادر به حرکت نیستند، و یا به خاطر انجام عمل های جراحی نمی توانند تحرک داشته باشند، بیشتر در معرض ابتلا به ترومبرز قرار دارند. در این مقاله قصد داریم، اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم، تا بتوانید نسبت به خرید و اجاره دستگاه پمپ دی وی تی در کرج و تهران اقدام کنید.

اجاره دستگاه پمپ دی وی تی در کرج و تهران

دستگاه DVT چیست؟

این دستگاه همانطور که در قسمت قبلی هم به آن اشاره کردیم، نوعی پمپی فشاری و پنوماتیک می باشد، که می تواند نسبت جریان خون را در رگ ها افزایش دهد. از نظر شکل ظاهری هم باید گفت، که این دستگاه مجهز به گن های مخصوصی می باشد، که می تواند دور ران ها و بازوها را بپوشاند، و قابلیت اتصال به پمپ را دارند. برای استفاده از این دستگاه کافیست، پمپ را روشن کرده، و آن را به اندام های مورد نظر از طریق فشرده شدن گن ها فشار وارد می شود، که سبب افزایش جریان خون شده، و از لخته شدن خون در آن ناحیه جلوگیری می شود.

اجاره دستگاه پمپ دی وی تی در کرج و تهران

در مواردی که فقط نیاز دارید، برای مدت زمان کوتاهی از دستگاه پمپ دی وی تی استفاده کنید، بهتر است، آن به را به صورت ساعتی، روزانه، ماهیانه اجاره کنید. این مورد به افرادی پیشنهادی می شود، که توانایی پرداخت هزینه ی خرید دستگاه پمپ دی وی تی را ندارند. اجاره این وسیله می تواند برای این افراد مقرون به صرفه باشد. بعد از این که مدت زمان اجاره ی شما به پایان رسید، آن را به مرکزی که از آن اجاره کردید، بر می گردانید. در مواردی که باید به صورت طولانی مدت از پمپ DVT استفاده کنید، بهترین گزینه خرید دستگاه می باشد. برای اجاره دستگاه پمپ دی وی تی در کرج و تهران می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، و بعد از کسب اطلاعات مورد نیاز خود در رابطه نسبت به اجاره ی آن اقدام کنید.

ترومبوز ورید عمقی DVT چیست؟

ترومبوز ورید عمقی به لخته خونی که در رگ ها و وریدهای عمیق بدن به وجود می آید، گفته می شود. به وجود آمدن این لخته خون می تواند باعث انسداد جریان خون در سیاهرگ شود. این اتفاقی در نقاط مختلفی از بدن اعم از ران، لگن و ساق پا به وجود می آید. ولی ممکن در سایر نقاط اعم از کبد، کلیه، روده و مغز نیز به وجود بیاید.

جلوگیری از بروز ترومبوز ورید عمقی 

ممکن است، این سوال در ذهن شما به وجود بیایید، که چگونه می توان از بروز ترومبوز ورید عمقی جلوگیری کرد. برای پاسخ به این سوال شما باید گفت، که تحرک به عنوان مهم ترین موردی می باشد، که می تواند به جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل کمک کند. در مواردی که شما تحرک کافی نداشته باشید، بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری قرار می گیرید. شما می توانید با انجام ورزش های روزانه و پیاده روی به صورت منظم و مرتب می توانید خود را از این بیماری درامان نگهدارید. نوشیدن میزان آب کافی هم می تواند کمک کننده باشد.

علت ایجاد ترومبوز 

افرادی که سابقه ترومبوسیس عمقی داشته‌اند، سالمندان، افراد چاق و دارای اضافه وزن، افراد بدون تحرک، افرادی که به صورت طبیعی خونشان لخته می ‌شود و افرادی که از دارو های کنترل تنفس استفاده می کنند، در معرض ابتلا به این عارضه قرار دارند.

مواردی از جمله عمل جراحی، آسیب، سرطان، بارداری، چاقی از مهم ترین علت های ایجاد ترومبوز محسوب می شوند.

کاربرد دستگاه پمپ دی وی تی 

استفاده از این دستگاه به عنوان روش غیر تهاجمی می باشد، که می تواند از بخش بیرونی اندام با وارد کردن فشار به سمت مرکز بدن از ابتلا به ترومبوز جلوگیری کند. برای استفاده کردن از این دستگاه باید گن های این دستگاه که در نقاط مدنظر خود ببندید، که دارای موج های فشار می باشند، که به واسطه ی پمپ ایجاد می شوند، و بعد از آن به محفظه های قابل تورم گن می رسند، محفظه هایی که در گن وجود دارد، به ترتیب متورم می شوند، و از طریق ماساژی که انجام می دهند، مایع لنفاوی را که در نواحی خاص گیر کرده اند، به سمت کانال های لنفاوی هدایت می کنند. زمانی که انجام این کار به پایان می رسد، فشار پمپ کمتر می شود، و رگ های لنفاوی پر و مجدداً دستگاه فشار را شروع می کند، و این کار با توجه به دستور پزشک بعد از انجام ویزیت پزشک در منزل و یا مراکز درمانی انجام خواهد شد.

زمانی که شما از پمپ DVT استفاده می کنید، مزایای زیادی را برای شما در پی دارد، که این مزایا شامل موارد زیر می باشد.

  • بهبود پیدا کردن رگ های واریسی
  • افزایش سرعت جریان خون
  • پیشگیری از ترومبوز ورید عمیقی (لخته شدن خون)
  • پیشگیری از ایستایی وریدی
  • بازیابی تغییزات ساختاری
  • بهبود پیدا کردن بیماری مزمن وریدی
  • درمان زخم وریدی
  • درمان سندرم پساترومبوز
  • کاهش فیلتراسیون مویرگی
  • نرمال‌سازی چسبندگی اندوتلیای لکوسیت‌ ها
  • افزایش فشار جزئی اکسیژن در پوست

علائم و علل ترومبوز ورید عمقی

زمانی که این مشکل برای شما به وجود می آید، علائم مختلفی اعم از درد شدید در پا و مپ پا، تورم پا و یا مچ پا، گرم شدن بخشی که خون لخته شده است، تغییر رنگ پیدا کردن ناحیه پا به قرمز، آبی و یا رنگ پریدگی را تجربه کنید. تا زمانی که شما برای بهبود پیدا کردن آمبولی ریه اقدام نکنید، امکان دارد، متوجه ترومبوز ورید عمقی نشوید.

استفاده از پمپ پیشگیری از ترومبوز ورید عمقی به چه افرادی توصیه می شود؟

  • بیمارانی که اضافه وزن دارند.
  • بیمارانی که تحرک کمی دارند.
  • بیمارانی که سرطان فعال دارند.
  • بیمارانی که دچار نارسایی حاد تنفسی هستند.
  • بیمارانی که دچار ترومبوفیلیا هستند.
  • بیمارانی که هورمون درمانی می شوند.
  • بیمارانی که اخیرا عمل جراحی انجام داده اند.
  • بیمارانی که در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.
  • بیمارانی که دچار سکته مغری شده اند.
  • بیمارانی که دچار فلج اندام تحتانی هستند.
  • بیمارانی که دچار نارسایی احتقانی قلب پیشرفته هستند.

اجاره دستگاه پمپ دی وی تی

تست های تشخیص لخته خون در پا DVT

  • آزمایش خون D-dimer

انجام آزمایش خون D-dimer به افرادی توصیه می شود، که احتمال لخته خون در پای آن ها کم است. انجام این تست می تواند تکه های کوچک لخته خون را تشخیص دهد. در صورتی که تست خون منفی باشد، به احتمال زیاد فرد DVT ندارد.

  • سونوگرافی

سونوگرافی به عنوان یکی از موثرترین روش ها برای تشخیص وجود لخته خون در وریدهای پا می باشد. در انجام سونوگرافی از امواج صوتی استفاده می شود، که هیچ ضرری برای بیماران ندارد. زمانی که شما سونوگرافی انجام می دهید، می توان لخته های خون داخل وریدها، اندازه و میزان گسترش آن ها را مشاهده کرد. اگر جزو افرادی هستید، که نمی توانید برای انجام سونوگرافی از منزل خود خارج شوید، می توانید از خدمات سونوگرافی در منزل، سلامت نوین استفاده کنید.

  • MRI

MRI می تواند برای تشخیص لخته های خون در وریدهای لگن، شکم بسیار کمک کننده باشد. استفاده از این روش کمک می کند، تا شما بتوانید وجود لخته خون و هم چنین تعیین مسیر حرکت، تنگی ها و انسداد وریدهای پاها، لگن و داخل شکم و قفسه سینه تشخیص داده شود.

  • CT scan

برای انجام سی تی اسکن باید با تزریق ماده حاجب یک روش دقیق و استاندارد برای دیدن رگ های بدن و وریدها می باشد. استفاده از این روش به بررسی وریدهای ناحیه لگن و یا شکم که نمی توان با سونوگرافی بررسی کرد، مناسب می باشد.

  • آنژیوگرافی

انجام آنژیوگرافی روش کمک کننده برای تشخیص و درمان بیماری های وریدی می باشد. پیش از انجام این روش اول از سایر روش های نام برده شده استفاده می شود، و نوع و شدت بیماری وریدی تشخیص داده شده می شود، و بعد از آن از آنژیوگرافی برای درمان استفاده می شود.

درب ضد سرقت رویه فلز خرید مستقیم | قیمت + تخفیف ویژه

تاریخ ارسال : 1402/06/03

نیکسان درب معتبرترین تولید کننده انواع درب ضد سرقت و درب داخلی در ایران می باشد

درب ضد سرقت فلزی یکی دیگر از مدل های پرطرفدار درب ضد سرقت محسوب می شود که شما می توانید با نصب این درب ها در مکان های مد نظر خود (منازل، ویلا و...) میزان دسترسی افراد ناشناس را محدود کنید. در تولید درب فضد سرقت رویه فلزی از ورق فولادی استفاده شده که انتخاب این ورق کمک خواهد کرد که این درب ها مقاومت بیشتری در برابر باران، تابش مستقیم نور، گرما و سرما داشته باشند. به همین خاطر می توان گفت که دربهای فلزی ضد سرقت گزینه ی مناسبی برای مناطق شمال و جنوب ایران می باشد که آب و هوای رطوبتی دارند.

قیمت درب ضد سرقت فلزی

قیمت درب ضد سرقت فلزی با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می شوند. نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که درب های ضد سرقت فلزی تولید بسیار محدودی دارند به هیمن خاطر می توان گفت که بیشتر مدل های فلزی موجود در بازار ساخت کشور چین هستند. قیمت درب ضد سرقت چینی به نسبت دیگر مدل ها کمتر می باشد ولی از نظر کیفیت ساخت قابل مقایسه نیستند. این محصولات معمولا به عنوان درب ضد سرقت ارزان در بازار شناخته می شوند.

جهت اطلاع از قیمت به روز محصولات با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.

درب فلزی ضد سرقت رویه فلز

اگر جزو افرادی هستید که قصد خرید درب ضد سرقت که در برابر تغییرات شرایط محیطی دچار مشکل نشود بهترین گزینه برای انتخاب درب فلزی ضد سرقت رویه فلز می باشد که برای رنگ آمیزی از رنگ الکترواستاتیک استفاده شده است. انتخاب این رنگ به این خاطر می باشد که مقاومت درب افزایش پیدا کند. فروشگاه نیکسان درب به عنوان یکی از تولیدکنندگان این نوع از درب ها می باشد که به واسطه ی تولیدات محصولات با کیفیت و مرغوب توانسته است رضایت مشتریان خود را در ای راستا جلب کند. 

بهترین درب ضد سرقت فلزی

طراحی انتخاب شده برای تولید درب های فلزی به گونه ای می باشد که در مقابل حرارت، برودت و صوت عایق هستند و در برابر تغییرات دما تاب بر نمی دارند و شکل فیزیکی را حفظ می کنند. پس اگر جزو افرادی هستید که تامین امنیت ساختمان های تجاری، مسکونی و صنعتی برایتان اهمیت دارد انتخاب درب های فلزی گزینه ی مناسبی می باشد.

درب های ضد سرقت فلزی می توانند دارای چندین قفل در بخش های مختلف باشند ولی این امکان برای درب چوبی وجود ندارد. به همین خاطر توصیه می کنیم هنگام خرید درب ضد سرقت فلزی به نکات مهمی اعم از زیبایی درب ضد سرقت، عدم زنگ زدگی، رنگ آن، عدم هوازدگی، عدم خوردگی فلز و به طور کلی به کیفیت و جنس این نوع درب توجه داشته باشید چون تمام مواردی که به آن ها اشاره کردیم درعمر مفید درب تأثیرگذار می باشند.

مشخصات فنی درب ضد سرقت فلزی

  • در برابر بروز حوادثی مانند آتش، مقاومت بالایی دارند.

  • به خاطر قرار دادن یک نوار درزگیر از جنس پلیمر در درب به شما کمک می کند تا دیگر نگران ورود گرد و غبار به داخل نباشید.

  • رویه ی بیرونی درب ها از نوع رنگ کوره ای به علاوه روکش PVC می باشد.
  • ضخامت در نظر گرفته شده برای ورق چهارچوب درب ضد سرقت فلزی تقریبا 3.1 و5.1 میلی متر است.
  • ضخامت در نظر گرفته شده برای ورق رویه این نوع از درب 8 و 9 میلی متر است.
  • فاصله ی بین دو ورقه رویه درب را با پلی اورتان، هانی کامب و مش فولادی پر می کنند.
  • نوع قفل انتخابی برای نصب بر روی درب ضد سرقت فلزی از نوع قفل گاو صندوقی می باشد.
  • ابعاد در نظر گرفته شده برای درب 210*105 سانتی متر می باشد.
  • امکان نصب چشمی با زاویه دید بالا، زنگ اخبار، دستگیره، شب بند، لایه درزگیر پلیمری، کلید اصلی و کلید کارگری به درخواست مشتری برای درب در نظر گرفته می شود.
  • بیشتر مدل های این درب دارای چهار لولای داخلی می باشد و هر کدام از آن ها ۵ نقطه اتصال به درب دارند.

درب ضد سرقت فلزی بهتر است یا چوبی؟

برای این که بدانید درب ضد سرقت فلزی بهتر است یا چوبی، در این بخش قصد داریم به بررسی تفاوت های این در محصول بپردازیم.

  1. عدم هوا خوردگی: در مورد مسئله ی هوا خوردگی باید بگوییم که درب های چوبی دچار هوا خوردگی نمی شوند ولی در مورد درب های فلزی به این صورت نمی باشد. همین مسئله باعث می شود تا عمر مفید درب های چوبی بیشتر باشد.
  2. امکان نصب قفل: یکی از مسائلی که به شما کمک می کند تا بتوانید امنیت مد نظر خود را تأمین کنید.
  3. ظاهر زیبا و شیک: درب های چوبی به نسبت درب های فلزی از نظر شکل ظاهری زیبا و شیک دارند. دلیل این موضوع به این خاطر می باشد که درب های چینی از نوع فلز و درب های ایرانی از جنس چوب و ام دی اف ساخته می شوند. بر روی درب های ضد سرقت روکش هایی می شود که به زیبایی درب کمک می کند. روکش های در نظر گرفته شده توسط دستگاه های وکیوم نصب می شوند.
  4. امنیت و ایمنی: ممکن است برخی از افراد این گونه تصور کنند که امنیت درب‌ های فلزی در مقایسه با درب‌ های ضد سرقت چوبی بیشتر می باشد ولی این گونه نیست. وجود لایه فلزی در بخش بیرونی درب نمی‌ تواند تاثیری در امنیت درب داشته باشد. در مواردی که افراد سارق روکش درب ضد سرقت را تخریب کنند، ساختار فلزی مرکزی درب نمایان می‌ شود. 
  5. ورق فولادی پشتیبان: لایه های درب های چوبی سه عدد می باشد. لایه ی میانی درب از جنس فولاد می باشد. وجود این لایه به تأمین امنیت مورد نیاز شما کمک می کند تا ایمنی درب چوبی افزایش پیدا کند و افراد ناشناس اجازه ی ورود نداشته باشند. در مورد درب های فلزی هم باید بگوییم که هیچ ورقی برای پشتیبانی درب در نظر گرفته نشده است.

دستگاه شیرینگ پک

تاریخ ارسال : 1402/06/02

شیرینگ پک یکی از کاربردی ترین تجهیزات بسته بندی محسوب می شود، که در صنایع بسته بندی برای پک کردن و بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به شما کمک می کند، تا بتوانید نایلون شرینگ را به دور محصولات مد نظر توسط گرمایش موجود در داخل تونل بپیچید، و از محصولات تولیدی خود در برابر تغییرات شرایط محیطی (رطوبت، گرد و خاک و...) محافظت کنید. انتخاب بسته بندی مناسب همراه با ظاهر زیبا و حرفه ای به شما کمک می کند، تا محصولات را در معرض دید مشتریان قرار داده، و سود حاصل از فروش محصولات خود را افزایش دهید.

دستگاه شیرینک پک که دستگاه شیرینگ پک نیز نامیده می شود، مناسب جهت پک کردن انواع جعبه و کارتن (شیرینی، شکلات، چای، محصولات آرایشی و بهداشتی، دارو و غیره) کتاب و مجلات، بسته بندی ظروف یکبار مصرف، مواد غذایی، قطعات خودرو، محصولات صنعتی و غیره می باشد.

این دستگاه محصولات را به صورت تک عددی و یا چند عددی به وسیله نایلون شیرینک، برای منظورهای حفاظتی و بهداشتی، سهولت حمل و نقل برای تولید کنندگان، افزایش نفوذ ناپذیری و ماندگاری بهتر محصولات برای مصارف داخلی جهت عرضه به فروشگاه ها و یا صادرات محصولات بسته بندی می نماید. این دستگاه معمولا در پایان خط تولید و بسته بندی محصولات، برای پک کردن بسته های پر شده از مواد مورد نظر جهت زیبایی و محافظت هر چه بیشتر و تمام تر از محصولات و آماده نمودن آنها جهت ورود به بازار مصرفی با نایلون شیرینک مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر قصد خرید دستگاه شیرینگ را دارید، باید در این مورد بگوییم، که گروه صنعتی شیرزاد ماشین البرز این دستگاه را در مدل های مختلف به صورت دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک، تونلی، گاز سوز، کابینی، دوگانه سوز و... طراحی و تولید می کند، تا شما بتوانید با توجه به بودجه ی در نظر گرفته شده برای خرید مدل مناسب را با توجه به کسب و کار خود انتخاب کنید. یکی از ملاک ها برای خرید قیمت دستگاه شیرینگ می باشد. برای این که بتوانید از قیمت تقریبی هر یک از محصولات این مجموعه اطلاع پیدا کنید، با ما همراه باشید، تا در ادامه به معرفی انواع دستگاه شیرینگ شیرزاد بپردازیم.

توجه: قیمت تمام محصولات به صورت تقریبی بیان شده است. برای استعلام قیمت هر یک از محصولات با کارشناسان شیرزاد ماشین البرز تماس بگیرید.

  • 09121167683
  • 02645310199

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک

دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک گزینه ی مناسبی برای انتخاب در کارخانه های صنعتی می باشد. شما می توانید از این دستگاه برای بسته بندی محصولات مختلفی که ابعاد مختلفی دارند، استفاده کنید. محل قرارگیری این شیرینگ در انتهای خطوط تولید می باشد، و باید به صورت مداوم روشن باشند، و محصولات را بسته بندی کنند. با توجه به این که اساس کار این شیرینک کوره آن می باشد، و باید یک فن خنک کننده در دستگاه قرار داده شود، تا از داغ شدن دستگاه جلوگیری شود.

دستگاه شیرینک پک تمام اتوماتیک 

دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک

شیرینگ بسته بندی تمام اتوماتیک مناسب برای بسته بندی انواع بطری (بطری های نوشیدنی و آب معدنی) می باشد. این شیرینگ می تواند بطری های 1.5 لیتری و 250 سی سی را بسته بندی کند. در مورد عملکرد این دستگاه هم باید بگوییم، که بطری ها وارد دستگاه شده و بعد از آن به صورت 6 تایی وارد محفظه ای برای بسته بندی می شوند. بعد از به پایان رسیدن این مراحل باید بطری ها را در پلاستیک های فشرده و مخصوص قرار داده و بعد از پرس کردن با حرارت از پیش تنظیم شده، تحویل قسمت توزیع می دهد.

دستگاه لیبل شیرینگ

کاربرد لیبل شیرینگ همان طور که از نام این محصول پیداست، مناسب برای نصب لیبل بر روی بخش های مختلف و درب ظروف می باشد، تا با نصب لیبل بتوانند کمک کنند، تا محصول از نظر شکل ظاهری زیبا و شیک باشد. در مورد کاربرد این دستگاه باید بگوییم، که در صنایع مختلف اعم از صنایع غذایی، نوشیدنی، آرایشی و بهداشتی، شیمیایی و دارویی قابلیت استفاده را دارند. جنس لیبل هایی انتخاب شده از جنس پی وی سی، ضد آب و مخصوص می باشد، و در برابر گرد و غبار، ضربه و فشار مقاومت لازم را دارند.

دستگاه شیرینگ پک کابینی

شیرینک پک کابینی مراحل مربوط به دوخت و بسته بندی محصولات را در یک مرحله انجام می دهد، و شما می توانید برای بسته بندی از انواع فیلم های شرینک از قبیل PVC ،PO ،PP  و... استفاده کنید. درپوش شفاف این دستگاه به شما کمک می کند، تا تمام فرایند مربوط به دوخت، برش و بسته بندی را ببینید.
در مورد کاربرد این دستگاه هم باید بگوییم، که بیشتر برای بسته بندی بخش خارجی محصولات مختلف اعم از محصولات غذایی، نوشیدنی ها، محصولات دارویی، دیسک های، سخت افزارها، محصولات آرایشی و بهداشتی، کتاب ها، اسباب بازی ها و محصولات الکتریکی و... مورد استفاده قرار می گیرند.

 

دستگاه شیرینگ پک تونلی

شیرینگ پک تونلی

بسته بندی محصولات توسط شیرینگ پک تونلی به شما کمک می کند، تا بتوانید محصولات تولیدی خود را با ظاهر شیک و زیبا در اختیار مشتریان قرار دهید. بسته بندی کردن محصولات چیدن محصولات را راحت تر و از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل بسته بندی جلوگیری می کند. این دستگاه قابلیت بسته بندی 400 عدد در ساعت را دارا می باشد. این دستگاه به صورت دوگانه سوز و تک سوز عرضه می شود.

دستگاه شیرینگ پک دستی

شیرینگ پک دستی

شیرینگ پک دستی برای بسته بندی محصولات از گرمای تونل حرارتی استفاده می کند، و فیلم شیرینگ را به دور محصول می پیچند. این دستگاه برای رفع نیاز مشتریان در مدل های مختلفی به صورت دستی، اتوماتیک، شیرینگ تونل، گازسوز، شیرینگ پالت و... طراحی و تولید می شود. شما می توانید با توجه به نیاز خود در کارخانه ها و تولیدی ها (صنایع غذایی، بسته بندی در صنایع لبنی، بسته بندی کاشی و سرامیک و...) یکی از مدل های این دستگاه را انتخاب کنید.

قیمت انواع یخچال نوشابه و نوشیدنی (پپسی، هایپ و کوکاکولا)

تاریخ ارسال : 1402/05/26

خرید انواع یخچال نوشابه و نوشیدنی (پپسی، هایپ و کوکاکولا)- مشاوره خرید 09128399762

اگر قصد نگهداری انواع مایعات اعم از انواع نوشابه، دلستر، آب معدنی، آبمیوه، دوغ و... را دارید برای خنک نگه داشتن این محصولات نیاز به انتخاب یخچال نوشابه خواهید داشت. برای این که بتوانید بهترین مدل یخچال نوشیدنی را برای خرید انتخاب کنید در این بخش به بررسی نکات مهم در مورد انواع یخچال ایستاده نوشابه خواهیم پرداخت تا بتوانید با توجه به فضایی که برای قرارگیری یخچال در نظر گرفته اید مدل مناسبی را برای خرید انتخاب کنید.

یخچال نوشابه

یخچال نوشابه در ابعاد و مدل های مختلف طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شوند و به درخواست مشتریان امکان درج استیکرهای مختلف اعم از پپسی، کوکوکالا، هایپ و... بر روی یخچال نوشابه ایستاده وجود دارد. نکته ی مهمی که در مورد استیکرهای این یخچال وجود دارد این است که باید این موضوع را هنگام ثبت درخواست خود برای تولید اعلام کنید. چون در غیر این صورت بدنه ی یخچال مخصوص نوشیدنی سفید خواهد بود. اگر قرار است در مکان هایی مانند سوپرمارکت ها، مغازه ها، رستوران ها، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، هایپراستارها و... از یخچال های نوشابه استفاده کنید. با توجه به میزان تقاضای افراد برای خرید نوشیدنی در این محیط ها بالا می باشد باید هنگام خرید یخچال نوشیدنی به نکات مهمی اعم از دمای مناسب یخچال، نرخ مصرف انرژی پایین، جنس بدنه، تعداد درب، بهره‌ وری بالا و... توجه داشته باشید. به غیر از مکان هایی که نام بردیم در برخی از موارد ممکن است افراد قصد داشته باشند تا از این یخچال در منازل، خوابگاه های دانشجویی، مسافرخانه ها، هتل ها، ویلاها و... استفاده کنند برای این که با مشکل رو به رو نشوند می توانند یخچال نوشیدنی کوچک را برای استفاده انتخاب کنند. یخچال نوشیدنی خانگی در مدل های مختلف (3 فوت تا 9 فوت) طراحی و تولید می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود و بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید یکی از مدل های یخچال را برای خرید انتخاب کنید. حتی ممکن از یخچال نوشابه کوچک در سوپرمارکت ها نیاز برای نگهداری نوشیدنی به عنوان یخچال سوپرمارکت استفاده کنید.

برای این که بتوانید به راحتی نوشیدنی مد نظر خود را از داخل یخچال ایستاده نوشیدنی بردارید درب های این یخچال را به صورت شیشه ای در نظر می گیرند تا شما بتوانید قبل از باز کردن درب یخچال مخصوص نوشابه می توانید نوشیدنی مد نظر خود را انتخاب کنید. انجام این کار توسط شما به صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت سرمای داخل یخچال کمک خواهد کرد. 

مشخصات یخچال نوشیدنی و کاربرد آن

با توجه به این که یخچال نوشابه به عنوان یکی از انواع یخچال‌ های فروشگاهی می باشد و هدف از انتخاب آن بیشتر برای نگهداری نوشیدنی ها می باشد و محصولات غذایی در این نوع از یخچال ها کمتر نگهداری خواهد شد. طراحی یخچال ایستاده‌ یخچال‌ نوشیدنی و استفاده از شیشه‌ های شفاف، باعث شده تا این یخچال‌ ها به عنوان بخش مهمی از طراحی و چیدمان اصولی فروشگاه‌ ها شناخته شوند. زیرا جلوه خوبی داشته و باعث جلب نظر خریداران می‌ شوند.

طراحی نمای بیرونی یخچال نوشابه

نمای بیرونی یخچال به گونه ای می باشد که درب جلویی آن از ترکیب شیشه و ورقه‌ های آلومینیومی و یا فولادی ساخته می‌ شود. نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که جنس شیشه ها باید از نوع نشکن و دوجداره باشد تا بتوانید جلوی حوادث پیش بینی نشده را بگیرید. انتخاب شیشه ها به گونه ای می باشد که شما می توانید محصولات قرار داده شده در داخل یخچال را ببینید. انتخاب درب های شیشه ای علاوه بر این که به شما کمک می کند تا بتوانید محصولات داخل یخچال را ببینید جلوی خوبی را ایجاد خواهد کرد. در دو بخش دیگر یخچال از ورقه‌ های فولادی و یا آلومینیومی ساخته می‌ شود که در کنار فضای بالایی درب یخچال این امکان را فراهم می کند، تا فضای لازم برای تبلیغات ایجاد شود. 

طراحی نمای داخلی یخچال نوشابه

محیط داخلی یخچال های نوشیدنی به گونه ای در نظر گرفته شده است که برای نگهداری محصولات دارای طبقات متغیر می باشد. طراحی طبقات یخچال به گونه ای می باشد که شما می توانید با توجه به ارتفاع محصولاتی که قرار است داخل یخچال قرار دهید طبقات آن را جا به جا کنید. هر چقدر عمق طبقات بیشتر باشد، تعداد بیشتری از هر محصول را می‌ توانید در آن جای دهید. هم چنین باید توجه داشته باشید که ظرفیت وزنی طبقات چقدر است چون در صورت قرارگیری بیش از حد محصولات ممکن است دچار مشکل شوید. برای نمایش بهتر محصولات داخل یخچال از نورپردازی ال ای دی استفاده می شود. انتخاب این نوع نورپردازی در شب جلوه‌ ی ویژه‌ ای به فضای داخلی و نورپردازی فروشگاه اضافه خواهد کرد.

انواع یخچال‌ نوشابه

با توجه به این که یخچال های نوشیدنی از نظر شکل ظاهری، شکل و شمایل یکسانی دارند ولی در مورد ظرفیت و گنجایش دارای تفاوت هایی نسبت به یک دیگر هستند. 

یخچال نوشابه تک درب

یخچال تک درب نوشابه در ابعاد مختلف 60 و 70 سانتی طراحی و تولید می شود و گزینه ی مناسبی برای استفاده در رستوران‌ ها، فروشگاه‌ های کوچک، سوپرمارکت ها، مغازه ها و... می باشد. طبقاتی که برای این یخچال ها در نظر گرفته می شود، 5 عدد می باشد. در صورتی که نیاز دارید که طبقات بیشتری برای یخچال در نظر گرفته شود این مسئله را باید هنگام سفارش به کارشناس فروش مجموعه اعلام کنید. در مواردی که تعداد طبقات بیشتر شود ظرفیت نگهداری یخچال نیز افزایش خواهد یافت. 

یخچال‌ نوشابه دو درب

یخچال دو درب نوشابه به گونه ای طراحی و تولید می شوند، که هر کدام از درب‌ ها به یک طرف باز می‌ شود و به نوعی دارای طبقات مجزایی از بخش دیگر یخچال خواهد بود. در نظر گرفتن این ویژگی کمک می کند که بتوانید محصولات بیشتر و متنوع تری را برای فروش عرضه کنید.

یخچال نوشابه کوچک

یخچال نوشیدنی کوچک در ظرفیت های مختلف 3 تا 9 فوت طراحی و تولید می شود و گزینه ی مناسبی برای قرار دادن در منازل، اتاق خواب ها، مسافرخانه ها، هتل ها و... می باشد. جنس بدنه ی این یخچال ها جهت مقاومت بیشتر از جنس فولاد ضد زنگ و یا ورق گالوانیزه و ورق رنگی می باشد. در داخل یخچال نوشیدنی از یک لایه استفاده می شود که اغلب از جنس پلی اورتان می باشد.

قیمت یخچال ایستاده نوشیدنی

در تعیین قیمت یخچال نوشابه پارامترهای مختلفی اعم از ابعاد و مدل یخچال، جنس بدنه، نوع موتور و قدرت موتور، نوع عایق بندی، جنس شیشه ها و... تأثیرگذار هستند. برای این که بتوانید از قیمت دقیق هر یک از محصولات اطلاع پیدا کنید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و و بعد از استعلام قیمت یخچال نوشیدنی نسبت به خرید اینترنتی محصول مد نظر خود را اقدام کنید.

ابعاد یخچال نوشابه

  • یخچال نوشابه 60 سانتی
  • یخچال نوشابه 70 سانتی
  • یخچال نوشابه 90 سانتی
  • یخچال نوشابه 120 سانتی

نکات مهم هنگام خرید یخچال نوشابه

برای این که بتوانید بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید، هنگام خرید یخچال نوشابه باید به نکات مهمی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم توجه داشته باشید تا بتوانید با توجه به نوع محصولاتی که قرار است آن را نگهداری کنید مدل مناسبی را برای خرید انتخاب کنید.

  • نوع و مدل کمپرسور یخچال
  • ظرفیت سرمایشی و سیستم کنترلی یخچال
  • میزان مصرف انرژی موتور
  • جنس بدنه
  • جنس شیشه های درب‌ یخچال
  • ظرفیت ذخیره سازی
  • تعداد طبقات یخچال
  • پایه های چرخدار
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

یخچال نوشیدنی از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید یخچال ایستاده نوشابه را دارید و به دنبال یکی از بهترین تولیدکنندگان یخچال صنعتی برای خرید هستید باید به چه نکاتی باید توجه داشته باشید تا بتوانید یخچال نوشیدنی مد نظر خود را انتخاب کنید. اگر صاحب یک سوپرمارکت و یا ساندویچی کوچک هستید، بهتر است که یخچال نوشیدنی تک درب و یا دو درب را برای خرید انتخاب کنید. انتخاب این یخچال ها در فضاهایی کاربرد دارد که فضای زیادی را اشغال نمی‌ کنند. ولی اگر صاحب یک سوپرمارکتی بزرگ هستید یا برای فروشگاه زنجیره‌ ای خود به دنبال یخچال نوشیدنی هستید، انتخاب یخچال دو درب می باشد چون این یخچال‌ ها ظرفیت خیلی بالایی دارند و نمای خوبی به فروشگاه می‌ دهند و به شما در چیدمان محصولات متنوع کمک می‌ کنند.

هم چنین باید به نکات فنی این نوع از یخچال ها توجه داشته باشید. اولین موضوع مهم در رابطه با کیفیت ساخت یخچال می باشد. دیگر نکات مهمی که باید به آن ها توجه داشته باشید شامل ابعاد و مدل یخچال، نوع موتور و دیگر موارد می باشد. 


صفحه 6 از 28