دستگاه شیرینگ پک تونلی ماشین سازی شیرزاد

تاریخ ارسال : 1401/04/17

ماشین سازی شیرزاد با داشتن سابقه طولانی در تولید انواع دستگاه های بسته بندی به ویژه انواع دستگاه های شرینک پک و شرینک تونلی در ابعاد و اندازه های مختلف، توانسته با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع آن ها را با مناسب ترین قیمت روانه بازار نماید.

قبلا در مطلبی جداگانه راجع به دستگاه شرینک پک و انواع آن به طور مفصل توضیح داده ایم. دستگاه شرینک پک با توجه به نوع نیاز و محیط کاری انواع مختلفی دارد. یکی از این موارد دستگاه شرینک پک تونلی و یا همان حرارتی می باشد که در این مطلب به آن می پردازیم.

دستگاه های شیرینک پک تونلی به نسبت در سایز بزرگ تری بوده و برای بسته بندی کالاها و محصولات سنگین در کارخانه ها و صنایع غذایی، بهداشتی، شیمیایی و.. در خطوط تولید به کار برده می شود. محصولاتی از قبیل کمپوت، آب معدنی، رب، شامپو، لبنیات و...را می توان با این دستگاه بسته بندی نمود.

اکثر دستگاه های شیرینک پک تونلی از نوع دوگانه سوز بوده که امکان کار کردن آن با هر یک از نیروهای گاز و برق وجود دارد.

ماشین سازی شیرزاد با داشتن سابقه طولانی در تولید انواع دستگاه های بسته بندی به ویژه انواع دستگاه های شرینک پک و شرینک تونلی در ابعاد و اندازه های مختلف، توانسته با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع آن ها را با مناسب ترین قیمت روانه بازار نماید.

نحوه کارکرد دستگاه شرینک پک تونلی

این دستگاه به واسطه گرما، نایلون شیرینک یا فیلم را به دور محصول کشیده می شود و پس از اینکه از تونل حرارتی عبور کرد، در اثر گرما به دور محصول جمع و پیچیده می شود. این نوع بسته بندی باعث می شود محصولات به صورت منظم کنار هم قرار گرفته و در نتیجه راحت تر قابل جابجایی باشند. همچنین می تواند عایق رطوبت و گرد و خاک در رابطه با بسته بندی های مواد غذایی نیز باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به منظور خرید شرینک پک تونلی و سفارش دستگاه و همچنین نحوه فروش شرینک پک تونلی و ارسال آن در کمترین زمان ممکن، با شماره های زیر تماس بگیرید.

انواع شرینک پک تونلی

انواع دستگاه شربنک تونلی- ماشین سازی شیرزاد

شرینک پک تونلی اتومات

این نوع از دستگاه به صورت خودکار تمامی مراحل ردیف سازی محصولات و نایلون کشی را انجام می دهد و سپس در قسمت گرم کن مراحل نایلون کشی و بسته بندی محصولات انجام می گیرد. دستگاه شرینک تونلی اتومات برای کارخانه های بسته بندی با تیراژ بالا کاربرد دارد. 

شرینک پک تونلی نیمه اتومات

در ابتدا حمل محصولات توسط اپراتور انجام می گیرد و معمولا یک پدالی برای کنترل دستگاه وجود دارد. شرینک پک تونلی نیمه اتومات در کارخانه های کوچک استفاده می شود. یه کمک نیروی انسانی و استفاده از گاز شهری میزان هزینه ها بسیار کاهش می یابد.

موارد استفاده شرینک تونلی

  • توانایی بسته بندی و شیرینک محصولات در ابعاد و اشکال مختلف

  •  قابلیت جابجایی و حمل و نقل آسان

  • بسته بندی کالا در کارخانه های با تولید انبوه و صنعتی 

دستگاه شیرینگ پک تونلی در چه محیط هایی کاربرد دارد؟

شیرینگ پک تونلی بیشتر در صنعت مورد استفاده قرار میگیرد و در واقع در کارخانجات و کارگاه های بزرگ به کار برده می شود. استفاده از این دستگاه بیشتر در زمینه صنایع غذایی می باشد زیرا به خوبی می توان به کمک دستگاه شیرینگ پک تونلی به بسته بندی و پلمپ نمودن محصولات پرداخت و به خوبی مانع از نفوذ هر نوع آلودگی و یا رطوبت به درون محصول مورد نظر شد.

به طور معمول این دستگاه جهت بسته بندی های نوشابه و آب معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. البته به منظور بسته بندی محصولاتی چون جعبه، قوطی، بطری، مانند رب و تن ماهی، شیرینگ آب رادیاتور، شیرینگ بطری های عرقیات گیاهی و … نیز کاربردی می باشد.

آشنایی با دستگاه های شیرینگ تونلی مختلف

  • دستگاه شیرینگ پک تونلی اتوماتیک

شیرینگ پک تونلی اتوماتیک؛ بدون نیاز به اپراتور بوده و خودکار تمامی امور را انجام خواهد داد. بعد از قرارگیری محصولات روی نوار نقاله این دستگاه اتوماتیک وار طبق برنامه از پیش تعریف شده به ردیف سازی محصولات پرداخته و بعد از نایلون کشی، هدایت این محصولات را به سوی قسمت حرارتی دستگاه آغاز خواهد نمود.

در قسمت گرم کن شیرینگ پک تونلی که گرمای آن از گرم کن های گازی و یا برقی بوده نایلون روی محصولات شکل گرفته و به محصول خواهد چسبید و بدین طریق به صورت خودکار محصولات بسته بندی می گردند.

  • دستگاه شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک

شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک؛ بیشتر در کارخانجات کوچک تر مورد استفاده قرار گرفته که به واسطه استفاده از آن ها هزینه های مصرفی به حداقل خواهد رسید. امور مربوط به حمل محصولات طی مراحل مختلف در این دستگاه به کمک اپراتور صورت می گیرد. به طور معمول در انواع دستگاه های شیرینگ پک تونلی، به منظور جابجایی محصولات روی تسمه نقاله ها پدال هایی تعبیه می شود. 

مدل های گازی شیرینگ پک تونلی نیز که یک گانه بوده هزینه ها و سوخت مصرفی را به میزان قابل توجهی کاهش خواهند داد چرا که نیازی به برق نداشته و بسته بندی محصولات تنها به کمک نیروی انسانی و نیز گاز شهری صورت می گیرد.

قیمت دستگاه شرینک پک تونلی

قیمت دستگاه شرینک تونلی- ماشین سازی شیرزاد

قیمت دستگاه شرینک پک تونلی بسته به نوع اتومات و نیمه اتومات و هم چنین دوگانه یا تک گانه سوز متفاوت می باشد. به این نحو که متناسب با نوع دستگاه قیمت نیز تغییر میکند. 

دستگاه شیرینگ دستی و ارزان

تاریخ ارسال : 1401/04/17

مجموعه ماشین سازی شیرزاد انواع دستگاه های شرینک پک را در ابعاد و اندازه های مختلف با طراحی زیبا و منحصر به فرد و قیمت مناسب تولید و روانه بازار می نماید.

فرآیند بسته بندی یا شرینک برای محافظت و بسته بندی از محصول هنگام حمل و نقل و عرضه به بازار انجام می گیرد. یکی از انواع شرینک پک ها، دستگاه شرینک پک دستی است که برای تولید کم مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه شرینگ پک یک نوع از دستگاه های بسته بندی است که طی آن، فیلم شرینک با حرارت یکنواخت به دور محصولات کشیده می شود و کامل آن را در بر می گیرد تا به صورت یکپارچه روانه بازار گردد. در واقع از گرما برای جمع کردن فیلم شرینک به دور محصول استفاده می کند.

از جمله دستگاه های شرینک پک می توان به دستی، اتومات و نیمه اتومات، تونلی و.. اشاره نمود که نوع دستی برای محصولاتی که در تعداد محدود تولید می شوند کارایی بسیاری دارد. 

دستگاه شرینک پک دستی

دستگاه شرینک دستی بسیار پر کاربرد و متنوع و سودآور است. یکی از انواع آن، سشوار نام دارد. نحوه کار با آن بسیار آسان است به این روش که ابتدا باید غلتک و فیلم شرینگ را با دستگاه شرینک دستی به اندازه دلخواه آماده کنید. این دستگاه در کنار سشوار مورد نیاز است.

برای شرینک غلتک پس از قرار دادن روی دستگاه، باید آن را تا آنجا که می توان کشیده و از تیغه گرمای دستگاه عبور دهید. سپس تیغه باید روی غلتک نگه داشته شود تا عملیات شرینگ کاملا انجام شود. از این غلتک می توان برای شرینگ استفاده کرد.

عمده ترین استفاده از این دستگاه در بسته بندی بطری های نوشیدنی است، با استفاده از این دستگاه می توان با نایلون شیرینگ به سادگی بطری های نوشیدنی را با پک های بزرگ و کوچک بسته بندی کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به منظور خرید شرینک دستی و سفارش دستگاه و همچنین نحوه فروش دستگاه شرینک دستی و ارسال آن در کمترین زمان ممکن، با شماره های زیر تماس بگیرید.

کاربرد دستگاه شرینک دستی

کاربرد و فوائد دستگاه شرینک پک دستی-ماشین سازی شیرزاد

  •  برای بسته بندی بهداشتی غذا در رستوران ها و غذاهای خانگی استفاده می شود.

  • با شیرینگ، محصول به صورت بهداشتی به دست مشتری می رسد.

  •   موادغذایی ظاهر شیک و بهتری پیدا می کند.

  •  در جلب نظر مشتری بسیار موثر است.  

  • بسته بندی کتاب ها، لوازم التحریر و سایر محصولات با این دستگاه انجام می شود.

نحوه کار دستگاه شیرینگ پک دستی

کارکرد دستگاه شیرینگ کابینی بسیار ساده و آسان است، زیرا اپراتور بعد از قرار دادن فیلم شیرینگ در یک مکان خاص و عبور از محل های نصب شده، محصول مورد نظر را در نایلون دو لایه از یک طرف قرار می دهد و سپس آن را قرار می دهد و درب کابین را کاملاً  می بندد و دکمه شروع را فشار دهید.

گرمای تولید شده توسط المنت و فن در گردش باعث جمع شدن نایلون شیرینگ در اطراف محصول مورد نظر می شود. زمان شیرینگ قابل تنظیم است و حدود 8 تا 11 ثانیه طول می کشد. سرعت بسته بندی دستگاه بسته به نوع محصول بین 200 تا 400 قطعه در دقیقه می باشد. اگر به سرعت بالاتری نیاز دارید، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه شیرینگ پک هست.

کاربردهای شیرینگ پک دستی و ارزان

  • آیا محصولاتی را در خانه تولید می کنید، که به دنبال دستگاه بسته بندی هستید؟
  • توصیه می کنیم بسته به سایز محصول خود یک دستگاه شیرینگ دستی ارزان خریداری کنید.
  • دستگاه شیرینگ دستی برای بسته بندی بهداشتی مواد غذایی در رستوران ها و پخت و پز خانگی قابل استفاده است.
  • از نظر سلامت با شیرینگ پک محصول سالم به دست مشتری می رسد.
  • از طرفی با بسته بندی مواد غذایی بهتر و شیک به نظر می رسد.
  • این ظاهر جذاب در جذب مشتری بسیار موثر است.
  • فروشندگان شیرینی می توانند شیرینی ها و محصولات خود را با یک شیرینگ پک خانگی ارزان بسته بندی کنند.
  • بسته بندی محصول باعث می شود تا محصول ظاهر خود را تا رسیدن به دست مشتری حفظ کند.
  • کتابفروشی ها می توانند از دستگاه شیرینگ دستی ارزان قیمت برای بسته بندی استفاده کنند.
  • آنها می توانند کتاب ها، لوازم التحریر و سایر محصولاتی را که می فروشند با این دستگاه بسته بندی کنند.

بسته بندی محصول توسط شیرینگ پک دستی ارزان

برای بسته بندی با دستگاه شیرینگ پک دستی ارزان، باید فاکتورها را در نظر بگیرید تا نتیجه خوبی بگیرید. یکی از مهمترین عناصر، رول مواد یا فیلم شیرینگی است. این رول باید دارای فشرده سازی مخصوص نایلون باشد. ضخامت و اندازه مورد استفاده نیز مهم است. خیلی نازک باعث پاره شدن آن می شود. ضخامت غلتک شیرینگ باید متناسب با وزن محصول در نظر گرفته شود.

شیرینگ پک ها انواع مختلفی دارد. هر یک از آنها با توجه به اثربخشی خود انتخاب می شوند. به عنوان مثال دستگاه شیرینگ کابینی برای بسته بندی انواع کارتن و جعبه مناسب است. همچنین به دلیل کم مصرف بودن و ارزان بودن گزینه خوبی برای بسته بندی هدایای تبلیغاتی است.

دستگاه های تونلی برای تولید بسیار کارآمد استفاده می شوند. می توان از آن برای بسته بندی روغن، اسباب بازی و بسته بندی در اندازه های نسبتاً بزرگ استفاده کرد.

دستگاه های شیرینگ به صورت خودکار و اتوماتیک، نیمه خودکار و دستی در دسترس هستند. ماشین های اتوماتیک هنگام شیرینگ بسته سرعت بالاتری دارند. دستگاه شیرینگ دستی ارزان از سرعت بسته بندی کمتری برخوردار است. دستگاه های نیمه اتوماتیک نیز کندتر از اتوماتیک و سریعتر از دستگاه های دستی هستند. قیمت این دستگاه ها با توجه به عملکرد آنها تعیین می شود. قطعاً قیمت ماشین های اتوماتیک گرانتر از بقیه است. قیمت دستگاه شیرینگ دست دوم نیز کمتر از دستگاه نو و یا آکبند است.

مزایای دستگاه شرینک دستی

مزایای شرینک پک دستی-ماشین سازی شیرزاد

  1. سرعت بسیار نسبت به سایر روش ها

  2. جلوگیری از جذب گرد و غبار، رطوبت و خیس شدن محصول

  3. امکان دیده شدن محصول درون بسته بندی

  4. هزینه پایین بسته بندی

  5. قابلیت حمل آسان

  6. امکان بسته بندی چندین محصول که پایداری ندارند.

  7. بسته بندی با کیفیت و شکیل

چرا محصول باید بسته بندی شود؟

  • بسته بندی در هنگام حمل و نقل تغییر شکل نمی یابد و آسیب نمی بیند.

  • با شیرینک محصول، تا زمانی که به دست مشتری نرسد، سالم می ماند.

  • شیرینک بسته ها باعث صرف جویی در هزینه می شود. زیرا هزینه آن بسیار کمتر از کارتن است.

  • بسته بندی مناسب یکی از فاکتورهای مهمی است که در جذب مشتری بسیار موثر و تاثیر گذار است.

  • شیرینک محصول از ورود گرد و غبار به محصول و آسیب رساندن به لیبل آن جلوگیری می کند.

  • شیرینک محصول از ورود رطوبت به آن جلوگیری می کند.

  • هنگامی که محصول شیرینک پک شد، می توان آگهی و هر پستی را به محصول چسباند.

قیمت شرینک پک دستی

قیمت دستگاه شرینک پک دستی-ماشین سازی شیرزاد

 دستگاه شرینک دستی نسبت به دیگر انواع شرینک پک ساده تر است و از پیچیدگی کمتری برخوردار است. این محصول برای تولید پایین کاربرد بسیاری دارد.

قیمت دستگاه بسته به نوع دوگانه سوز و یا برقی آن متفاوت است

اجاره روزانه ویلچر در کرج

تاریخ ارسال : 1401/04/17

با توجه به این که ویلچر ها قیمت های بسیار بالایی دارند، و خرید آن ها برای همه ی افراد راحت نیست، اجاره ویلچر به شما کمک می کند، تا ویلچر مد نظر خود را با توجه به نیازی که از یک ویلچر دارید، با هزینه ی کمتری برای تعداد روز های مشخص اجاره کنید.

ویلچر وسیله ای مناسب برای آن دسته از افرادی می باشد، که از ناحیه ی پا دچار مشکل هستند، و یا اصلاً توانایی راه رفتن را ندارند. هم چنین ممکن است، سالمندانی که راه رفتن برایشان دشوار است، از ویلچر استفاده کنند. هم چنین می توانند بدون این که صدمه ای ببینند، کارهای روزانه خود را انجام دهند. ویلچرها به دو دسته تقسیم می شوند: 

ویلچرهایی که برای استفاده خارجی و سطح شهر مناسب هستند، و ویلچرهایی که مناسب منزل و محیط بسته می باشند. طراحی این نوع از تجهیزات پزشکی به گونه ای است، که از 6 چرخ استفاده می کنند. دو چرخ بزرگ که به موتور ها وصل می شوند، و دو چرخ کوچک که برای فرمان پذیری هستند، و دو چرخ دیگر که ضد سقوط است، و از واژگونی ویلچر در سربالایی ها و موانع جلوگیری می کند. ممکن است، جا به جایی این دسته از افراد برای خانواده های آنها مشکل ساز باشد، به همین خاطر مرکز پزشکی سلامت نوین با ارائه ی ویلچرهای مختلف توانسته این مسئله را حل کرده، و کار را برای افرادی که می خواهند ویلچر را به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه اجاره کنند، راحت کرده است.

ارتباط با ما: 02634471270

ویلچرها قابلیت جمع شدن دارند، و برای حمل و نقل و قرار دادن در ماشین راحت تر است، و فضای کمتری را اشغال می کند. در صورتی که شهر کرج و یا مناطق اطراف این شهر زندگی می کنید، و قصد اجاره ویلچر در کرج را دارید، می توانید از طریق برقراری تماس با کارشناسان مجموعه برای اجاره ویلچر اقدام کنید. اجاره دستگاه باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود، و برای آن دسته از افرادی که توان خرید این محصولات را ندارند، کمکی بزرگ می باشد.

تمام کسانی که در نشستن یا ایستادن، کنترل کردن قسمتی از بدن، حرکت دادن پاها و اندام های تحتانی، کنترل روده و مثانه و جا به جایی لگن خود دچار مشکل هستند، می توانند از ویلچر استفاده کنند. همچنین افرادی که از مشکلاتی از قبیل گرفتگی ماهیچه ها، هماهنگی ضعیف و حرکات غیر کنترل شده، صرع، دشواری در اجابت مزاج، فلج نخاعی و مغزی و... رنج می برند، می توانند از وسایل توان بخشی و کمک درمانی استفاده کنند. با توجه به این که اجاره ی ویلچر نسبت به خرید آن هزینه ی کمتری دارد، اگر قصد اجاره ی این وسیله را برای خود یا عزیزان خود دارید، اجاره ی آن را در اولویت قرار دهید. برای اجاره ویلچر یا حتی خرید آن در قدم اول باید اهداف و نیازهای خود را بررسی کرده، سپس با توجه به مقدار بودجه، محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

اجاره ویلچر در کرج

انواع مختلف ویلچر

با توجه به این که ویلچرها انواع مختلفی دارند، شما می توانید از هر کدام از آن ها برای افرادی که معلول و یا بیماران هستند، استفاده کنید. ویلچرها به طور کلی به دو دسته ی برقی و دستی تقسیم می شوند، ولی ویلچرهای دیگری هم وجود دارند، که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • اجاره ویلچر دستی

اجاره ویلچر دستی برای آن دسته از افرادی که احتیاج به جا به جایی دارید، ولی قادر به حرکت نیستند، مناسب می باشد. به این نوع از ویلچرها صندلی چرخ دار هم گفته می شود. همه‌ ی ویلچرها باید توانایی تحمل وزن های بالا را داشته باشند. به همین خاطر ویلچرهای دستی از جنس فولاد می باشند، و می توانند وزن زیادی را تحمل کنند، تا افراد دچار مشکل نشوند.
جنس بدنه ی ویلچرهای دستی از نوع استیل روکش کروم است، که وزنی حدود 14 کیلوگرم دارد. ویلچر و یا صندلی چرخ دار دستی، شامل زیرپایی و زیر دستی است، که برای راحتی فرد این زیردستی ها و زیرپایی ها به صورت محرک قرار شده است، و قابل تنظیم می باشد.

  • اجاره ویلچر برقی

اجاره ویلچر برقی برای بیماران و جانبازان و معلولین بسیار مناسب می باشد. ویلچرهای برقی وزن بالایی ندارند، به همین خاطر جا به جا کردن آن ها بسیار راحت تر می باشد. صندلی های چرخ دار برقی نسبت به نوع دستی آن ها راحت تر است.

ویلچرهای برقی شارژی می باشند، و باید آن ها را برای حرکت شارژ کرد. اگر شارژ ویلچر کامل باشد، می توان حدود 40 کیلومتر پیمایش داشته باشد. ویلچرهای برقی همانند ویلچر های دستی جایی برای استراحت دست و پا دارند، که قابل تنظیم می باشد.

  • ویلچر ساده

ویلچر ساده دارای حداقل امکانات می باشد، و می تواند نیاز بسیاری از افراد را رفع کند.

  • ویلچر ارتوپدی

ویلچر ارتوپدی امکان جداسازی زیردستی و جاپایی هم دارد.

  • ویلچر سی پی

استفاده از این ویلچر به بیماران فلج مغزی یا بیماران سی پی توصیه می شود. ویلچر سی پی از نگهدارنده سر و نگهدارنده گردن و نیز نگهدارنده پهلو و همچنین نگهدارنده ران و جداکننده پاها برخوردار هستند.

  • ویلچر اسپرت

استفاده از این ویلچر به ورزشکاران در مسابقات ورزشی توصیه می شود. این ویلچرها قابلیت این را دارد، تا لوازم مورد نیاز شخص به آن اضافه شود. 

  • ویلچر برانکاردی

این ویلچر به صورت ارتوپدی می باشد. ویلچر برانکاردی قابلیت برانکارد شدن را دارد، و از پشت سری طبی هم برخوردا است.

  • ویلچر کالسکه ای

ویلچر کالسکه ای برای مسافرت طراحی شده، و بسیار سبک می باشد. این ویلچر از دو نقطه کاملاً تاشده، و به صورت کم حجم درآمده، و داخل کوله ای که همراه ویلچر هست، قرار می گیرد.

  • ویلچر حمام دستشویی

جنس ویلچر حمام دستشویی از نوع استیل ضد زنگ می باشد. ابعاد این ویلچرها به گونه ای طراحی شده است، که به راحتی از چهار چوب های استاندارد و متداول استفاده شده برای حمام و دستشویی عبور می کنند.

  • ویلچر ام آر آی

از این ویلچر هم در اتاق عمل MRI و هم در استخر و نیز رادیولوژی استفاده می شود.

  • ویلچر پلی اتیلن

از ویلچر پلی اتیلن هم در اتاق عمل MRI و هم استخر و نیز مراکز آب درمانی استفاده می شود.

  • ویلچر اطفال

این ویلچر برای استفاده کودکان از ویلچر طراحی شده، و معمولاً رنگ بندی جذابی دارند.

اجاره روزانه ویلچر در کرج

همچنین شما می توانید با اجاره تجهیزات نگهداری از بیمار مانند اجاره کپسول اکسیژن در تهران و کرج، اجاره دستگاه اکسیژن ساز، اجاره بای پپ و سی پپ و اجاره تشک مواج آسایش و آرامش را به بیماران خود هدیه دهید. 

نکات ضروری در انتخاب ویلچر مناسب برای اجاره

  • شرایط را در نظر بگیرید.

با توجه به این که مدل های مختلفی از ویلچرها در بازار وجود دارند، که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی هستند. همین موضوع باعث می شود، تا انتخاب برای شما سخت باشد. برای انتخاب درست ویلچر ابتدا باید شرایط خود را در نظر بگیرید. اگر می خواهید برای مدت محدودی از ویلچر استفاده کنید، ممکن است ویلچر هایی را برای اجاره در فروشگاه اقلام بهداشتی و ارتوپدی پیدا کنید.

  • شناسایی بهترین نوع 

شما می توانید یکی از انواع ویلچر را انتخاب کنید. ویلچر دستی خودگردان، ویلچر ترانزیت.

استفاده از ویلچر دستی به آن دسته از بیمارانی که می توانند به طور مستقل با حرکت دستگیره های نصب شده روی چرخ های ویلچر، حرکت کنند، توصیه می شود. این از وسیله به آزادی حرکت بیمار وابسته است.

با استفاده از ویلچر ترانزیت بیمار فقط می تواند با کمک یک شخص دوم حرکت کند، چون چرخ ها کوچکتر می باشند، و آن چرخ های کوچک دستگیره ندارند. این ویژگی باعث می شود، که ویلچر برای عبور از مکان های 8-10 سانتی متر باریک تر مناسب شود.

استفاده از این ویلچر انتخاب خوبی برای کسانی که دارای فردی کمکی برای محیط های بسیار بزرگ هستند. ویلچر ترانزیت برای بیماران بسیار سال خورده و یا کسانی که با مشکلات تحرکی خاص، که نیاز به یک فرد دوم برای حرکت دارند، مناسب است.

  • اندازه های ویلچر

مهم ترین موضوعی که باید در هنگام اجاره ی ویلچر به آن توجه کنید، انتخاب اندازه های صندلی ویلچر است. صندلی های ویلچر همگی مشابه نیستند، و عرض های آن ها متفاوت است. صندلی های بیش از حد کوچک بسیار آزار دهنده یا حتی غیر قابل استفاده هستند، در مقابل صندلی های بیش از حد بزرگ، راحتی شما را تضمین نمی کنند. پس برای انتخاب یک ویلچر مناسب چیکار باید کنیم؟

صندلی های مدل بزرگسالان دارای عرضی از 38 سانتی متر تا 50 سانتی متر و مدل هایی برای بیماران چاق می باشد. برای پیدا کردن ویلچر با صندلی مناسب، عرض باسن بیمار باید در هنگام نشستن اندازه گیری شود. اکثر ویلچر ها برای ایمن بودن کار می توانند بیماران را با حداکثر وزن بین 110 کیلوگرم و 120 کیلوگرم حمل کنند. برای بیماران سنگین تر می توانید از مدل های باریاتریک، که حداکثر ظرفیت 200 کیلوگرم و صندلی هایی با عرض 60 سانتی متر را ارائه می دهند، استفاده کنید.

  • ویژگی ها و لوازم جانبی ویلچر را بشناسید.

ویلچر را می توان با لوازم جانبی مختلف غنی سازی کرد، که در گاهی اوقات ممکن است، اجتناب ناپذیر باشند، چون که برای انجام اقدامات مختلف روزانه لازم هستند. شما همچنین ممکن است، نیاز به بارگیری ویلچر در ماشین خود داشته باشید، و یا اطمینان حاصل کنید، که ویلچر فضای زیادی را در خانه ی شما اشغال نمی کند. در این حالت، به یاد داشته باشید، که برای تسهیل عملیات در طول حرکات به دنبال یک مدل تاشو و به ویژه مجهز به یک قاب نور باشید.

مزایای ویلچر مناسب برای اجاره

اگر می خواهید از ویلچر برای مدت زمان کوتاهی استفاده کنید، می توانید آن را اجاره کنید. اجاره آن در واقع می تواند مزایای بسیاری داشته باشد، که خرید آن ندارد. اجاره یک ویلچر هزینه ی کمتری نسبت به خرید آن دارد، به همین خاطر مقرونبه صرفه تر می باشد. با اجاره ی آن، اطمینان دارید، که کمک های اجاره ای با کیفیت هستند. زمانی که نیاز شما به پایان می رسد، ویلچر را باز خواهید گرداند، و فضایی اضافه اشغال نخواهند کرد.

اجاره ویلچر برقی

اجاره ی بلند مدت و روزانه ویلچر در کرج

حتی در بعضی از مواقع ممکن است، شما برای یک روز، یک هفته یا یک دوره طولانی مدت نیاز به ویلچر داشته باشید. به همین خاطر می توانید برای اجاره ی روزانه ویلچر در کرج اقدام کنید. هزینه ی اجاره ی دراز مدت ممکن است، به ازای هر روز ارزان تر از اجاره ی کوتاه مدت باشد. در صورتی که بیمه شما هزینه ی اجاره ویلچر را پوشش دهد، ممکن است، در بیمه تان محدودیت هایی وجود داشته باشد، و یا ممکن است، شما مجاز به پرداخت درصدی از کل هزینه ی ویلچر باشید. معمولاً هنگام اجاره ویلچر دراز مدت نسبت به کوتاه مدت، گزینه های متنوع تری برای انتخاب وجود دارد. هم چنین در صورتی که بیمار شما به خاطر بیماری های مختلف مجبور هستند، مدت زمان زیادی را در تخت خواب بمانند، در این مواقع می توانید از خدمات اجاره تخت برقی بیمارستانی نوین سلامت استفاده کنید.

https://salamatnovin.com/post/28/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%88%DB%8C%D9%84%DA%86%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC

سرم تراپی چیست؟

تاریخ ارسال : 1401/04/17

سرم تراپی (تزریقات وریدی) روشی درمانی می باشد، که در آن مواد مورد نیاز و داروها مستقیم به درون رگ بیمار تزریق می شود. این گونه مواد وارد خون می شوند، و به سرعت به تمام نقاط بدن منتقل می شوند، که اثر بخشی بالایی دارد.

سرم تراپی چیست؟

سرم تراپی (تزریقات وریدی) به معنای تزریق مستقیم دارو به درون رگ بیماران است. با تزریق سرم می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن مواد غذایی و داروهای مورد نیاز بدن را تأمین کنید، و روند بهبود بیمار را سریع تر کنید. در مواردی که ممکن است، فرد به بیماری هایی نظیر اسهال، مسمومیت و ضعف بدنی دچار شود، باید به سرعت از طریق سرم تراپی در منزل، آب و مایعات از دسته رفته را جبران کند.

سرم تراپی روشی برای جبران مایعات بدن، اصلاح الکترولیت، کمک درمان عفونت‌ های قارچی و تزریق داروهایی که از طریق گوارش جذب نمی‌ شوند. داروهایی مانند ضدقارچ‌ ها، آنتی بیوتیک‌ ها و بعضی از ویتامین‌ ها را می توان به صورت تزریق سرم در خانه، انجام داد. سالمندان، کودکان و بیمارانی که در تغذیه گوارشی، ناتوان هستند، باید به صورت طولانی مدت از طریق سرم تراپی تغذیه شوند. در این شرایط پرستار با توجه به سن و نوع بیماری، وصل سرم در منزل را به دو روش قطره‌ ای و پمپی انجام می‌ دهد، تا هنگام وارد شدن مایعات به رگ بیمار آسیبی نبیند.

ارتباط با ما: 02634471270

هزینه سرم تراپی در منزل

مزایای سرم تراپی در منزل 

  • راحتی و آرامش بیشتر

با توجه به این که خانه ی هر فردی آرامش بخش ترین جا برای او می باشد. با انجام اقداماتی مانند سرم تراپی در منزل شخصی فرد دچار مشکلی نخواهد شد.

  • اتلاف وقت کمتر

با انجام سرم تراپی در منزل دیگر لازم نیست، تا فرد به مرکز درمانی مراجعه کند، و منتظر نوبت بماند، حتی ممکن است، به خاطر مشغله های کاری نتواند به مراکز درمانی مراجعه کند، به همین خاطر استفاده از خدمات سرم تراپی در منزل سلامت نوین می تواند در وقت خود صرفه جویی کند.

  • شبانه روزی بودن خدمات (24 ساعته)

ممکن است، خارج شدن از منزل در شب مشکلات مختلفی را برای افراد مختلف به وجود بیاورد. برای راحت کردن کار خود می توانند در هر ساعت از شبانه روز از پرستار در منزل برای سرم تراپی استفاده کرد.

  • ایمنی بیشتر در برابر بیماری ها

با توجه به این که ویروس کرونا نشان داده است، که بیماری های مسری تا چه حد می توانند خطرناک باشند. این بیماری ها همیشه بوده، و همواره باقی خواهند ماند، با ماندن در منزل و مراجعه نکردن به مراکز درمانی احتمال ابتلا به این بیماری را کاهش می دهد.

وصل سرم در منزل

سرم تراپی در منزل کرج

با توجه به این که امروزه خدمات پرستاری در منزل گسترده پیدا کرده است، و یکی از مهم ترین خدمات آن ها تزریقات وریدی و وصل سرم در منزل است. تمام بیماران می توانند به راحتی و بدون نیاز به خروج از منزل خود از این خدمات استفاده کنند. ولی بعضی افراد هستند، که بیشتر به این خدمات نیاز پیدا خواهند کرد:

  • سالمندان و افراد مسن

افراد سالمندان به خاطر کهولت سن و ضعف بدنی قادر به جا به جایی نیستند، و خروج از منزل شخصی برای آن ها سخت و دشوار است. به خصوص هنگام بیماری که به سرم تراپی نیاز دارند، خیلی راحت تر است. اگر به جای رفتن به مرکز درمانی، پرستار سرم تراپی آن ها را انجام دهد.

  • افراد دارای ناتوانی جسمی

گاهش اوقات بیماری های سخت باعث می شود، بیماران زمین گیر شوند، و در خیلی از موارد افراد دچار ناتوانی جسمی برای حرکت کردن هستند. خارج کردن این افراد از منزل دشوار است، و حضور پرستار در منزل برای آن ها مناسب تر است. 

  • کودکان

با توجه به این که ممکن است، کودکان زیادی از رفتن به مراکز درمانی بترسند، و هر بار که باید به این مراکز مراجعه کنند، هم خودشان هم والدینشان سختی زیادی متحمل می شوند. حضور پرستار برای وصل سرم به کودک در منزل این مزیت را دارد، که با توجه به این که کودک در خانه خودش است، این تجربه برای او خیلی راحت تر خواهد بود.

  • بیماران کرونایی

افرادی که به ویروس کرونا مبتلا می شوند، باید مدتی در قرنطینه بمانند، تا بیماری را به دیگران منتقل نکنند، ولی خودشان برای بهبود نیاز به اقدامات پرستاری ای مانند تزریقات و سرم تراپی داروهایی مانند رمدسیویر دارند. تزریقات در منزل رمدسیویر و داروهای دیگر برای بهبود کرونا را بدون خارج شدن از منزل می توان انجام داد.

نکات مهم تزریق سرم در منزل

  • پیش از تزریق سرم حتماً تاریخ انقضا و درست بودن نوع سرم چک شود.
  • قبل از تزریق هواگیری انجام گیرد.
  • حتماً قبل از تزریق فشار خون بیمار اندازه گیری شود، و در صورت بالا بودن فشار بیمار حتماً به پزشک معالج اطلاع داده شود.
  • در صورت دستور تجویز دارو با سرم شناخت کافی از عوارض دارویی و تداخل دارویی وجود داشته باشد.
  • بیماری های زمینه ای مد نظر باشد، مثل فشار خون و دیابت، حساسیت های دارویی از بیمار سوال شود.
  • رعایت نکات استریل برای تزریق 
  • مدت زمان تزریق مطابق دستور باشد.
  • هنگام تزریق سرم مخصوصاً اگر با دارو باشد، در صورت مشاهده حساسیت اولین اقدام بستن سرم است.
  • سرم در ارتفاع بالاتر از دست باشد، چون باعث بازگشت خون به مسیر ست (لوله) سرم می شود. هنگام جا به جایی بیمار سرم بسته باشد.
  • در صورتی که نیاز شد، سرم جداً و دوباره وصل شود.
  •  ست سرم پوشیده بماند، و و از آلوده شدن آن جلوگیری شود.

تمام نکات گفته شده، باید توسط کادر درمان انجام شود.

معرفی انواع سرم 

انواع سرم ها از نظر غلظت اسمزی

  • محلول ایزوتونیک

از این محلول جهت تأمین آب و الکترولیت های بدن است، چون که غلظت آن با غلظت مایعات بدن برابر است. 

  • محلول هایپرتونیک

غلظت محلول هایپرتونیک از غلظت اسمزی خون بیشتر است، و جهت خارج کردن آب از داخل سلول ها استفاده می شود. به این صورت که با افزایش حجم آب بدن باعث خروج ادرار می شود. 

  • محلول هیپوتونیک

غلظت اسمزی محلول هیپوتونیک از خون کمتر است. به همین خاطر این محلول ها به رفتن آب به داخل سلول ها کمک می کنند.

انواع سرم ها از نظر ترکیبات شیمیایی

  • سرم های نمکی

سرم های نمکی جهت جبران کمبود مایعات بدن و بالا بردن فشار در صورت افت فشار استفاده می شود.

  • سرم رینگر

سرم رینگر (سرم نمکی) همراه با یک سری املاح دیگر است، که این املاح پتاسیم، کلر، سدیم و کلسیم است.

  • سرم رینگر لاکتات

از سرم رینگر لاکتات زمانی که بدن با کاهش شدید مایعات مواجه می شود، از این سرم استفاده می کنند. از نظر شیمیایی این سرم مانند پلاسمای خون است.

  • سرم قندی 5%

از سرم قندی 5% جهت تأمین انرژی بیماران ناشتا، تسریع کاهش تب و کمک به ادرار برای دفع سمومات استفاده می شود.

  • سرم قندی 10%

از سرم قندی 10% برای درمان افت قند خون شدید، کمک به ادرار به خصوص بیماران کلیوی، کمک به ترمیم زخم هایی مانند سوختگی و کمک به کاهش تب شدید از این سرم استفاده می شود.

  • سرم قندی نمکی

از سرم قندی نمکی جهت تأمین املاح و مایعات و انرژی بدن استفاده می‌ شود.

  • سرم هماکسل

سرم هماکسل در درمان شوک های ناشی از سوختگی، خون ریزی، اسهال و استفراغ های شدید استفاده می شود.

  • سرم کربوهیدراتی

از سرم کربوهیدراتی جهت تأمین نیاز‌های غذایی بیماران، در درمان‌ نارسایی گردش خون استفاده می‌ شود.

سرم تراپی کرونا در منزل

موارد مهم هنگام سرم تراپی

  • بیمار در صورت داشتن مشکل، بیماری زمینه ای، حساسیت به داروی خاص، باید پیش از شروع تزریق آن را به پرستار اطلاع دهد.
  • به تاریخ انقضا و سلامت سرم توجه کنید.
  • برای انجام سرم تراپی در منزل تجویز و تأیید پزشک ضروری است. 
  • به غیر از سرم و دارو و محلول مورد نیاز برای سرم تراپی به کاتتر یا کانولا، یک پایه مخصوص سرم و وسایل استریلیزاسیون نیاز است.
  • با توجه به حساسیتی که اقدامات پرستاری مانند تزریقات دارند، فقط مراکز دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت و پرستاران حرفه ای می توانند آن کار را انجام دهند.
  • اگر بیمار به خدمات دیگری مثل تزریق آمپول در منزل نیاز داشته باشد، باید از قبل به مرکز اطلاع دهد، تا هم پرستار آمادگی داشته باشد.

نحوه سرم تراپی در منزل  

با توجه به این که ممکن است، به خاطر دلایل گوناگونی از قبیل انواع مسمومیت ها، اسهال، گرمازدگی و... دچار کاهش حجم مایعات می شوند، نیاز به تزریق سرم و سرم تراپی در منزل می باشد. تا به این ترتیب مایعات به سرعت از طریق تزریق سرم در محل جبران شوند. 

  • تزریق سرم با اسکالپ وین در منزل

از سوزن اسکالپ وین برای سرم تراپی، رگ گیری، خون گیری استفاده می شود. این سوزن پروانه ای شکل است، که با زاویه 15 درجه به سیاهرگ وارد می شود. این سوزن برای افراد با سنین مختلف در نظر گرفته شده است. هر چقدر سن افراد کمتر باشد، باید از سوزن با قطر کمتر برای ایجاد درد کمتر در سنین کمتر مخصوصاً کودکان استفاده شود.

  • تزریق سرم با آنژیوکت در منزل

آنژیوکت (برانول) محصولی چند کاره می باشد، که جهت تزریق طولانی مدت دارو در سیاهرگ ها استفاده می شود. البته از این محصول برای انجام انواع بی حسی اسپاینال، اپیدورال و یا در بیوپسی نیز استفاده می شود. تزریق سرم و آنژیوکت به این صورت است، که این لوله های بسیار منعطف، به وسیله سوزن داخل ورید وارد می شوند، سپس سوزن خارج می شود، و قسمت پلاستیکی ظریف آنژیوکت داخل رگ باقی می ماند.

  • تزریق سرم با میکروست در منزل

از میکروست زمانی استفاده می شود، که در سرم تراپی نیاز به داروی رقیق شده باشد.. میکروست به عنوان رابط، دارو را با دوز مشخص و سرعت کنترل شده به آنژوکت یا اسکالپ وین می رساند. میکروست سرم معمولا در دو دسته 100 و 150 میلی لیتری موجود هستند.

نکاتی که پرستار باید در منزل بیمار رعایت کند:

  • پرستار باید پیش از شروع کار شرایط بیمار را به طور کامل در نظر بگیرد، و از موارد او مطلع باشد، تا هیچ مشکلی پیش نیاید.
  • حتماً باید تا هنگام حضور در منزل افراد، حریم خصوصی بیمار را به طور کاملا رعایت کنند، و به آن احترام بگذارد.
  • پرستار هنگام حضور در منزل افراد باید بهداشت و پروتکل ها را به طور کامل رعایت کند، و همه ی فعالیت های خود را به تمیز ترین شکل ممکن انجام دهد.

در صورت انجام بد سرم تراپی چه خطراتی بیمار را تهدید می کند؟

بسیار از افرادی بدون اطلاع خود اقدام به سرم تراپی می کنند، یا از افراد بدون تجربه و غیر حرفه ای استفاده می کنند، ولی اگر سرم تراپی به درستی انجام نشود، می تواند عوارضی مختلفی اعم از درد، التهاب، تورم و حتی خون ریزی در پی داشته باشد.

اگر سرم تراپی توسط پرستار حرفه ای انجام شود، به خوبی می تواند رگ مناسب برای تزریق را پیدا کند، و با سوزنی با اندازه درست اقدام به سرم تراپی کند. اگر رگ گیری درست انجام نشود، مایع سرم به فضای ما بین عروق و بافت رسوخ پیدا می کند، که آثار ناخوشایندی در پی خواهد داشت. 

رعایت موارد بهداشتی و استرلیزه بودن همه ی مواد نیز اهمیت بالایی دارد، چون در غیر این صورت می تواند منجر به ایجاد عفونت و... شود.

هنگام وصل سرم چه مشکلاتی ممکن است، رخ دهد؟

هنگام وصل سرم در منزل ممکن است، زمان تزریق طولانی باشد، و بیمار نیاز به استفاده از سرویس بهداشتی داشته باشد. در این مواقع بهترین کار جدا کردن و وصل کردن سرم از بیمار است.

تزریق سرم در منزل شبانه روزی

سرم تراپی در منزل شبانه روزی

بعضی اوقات ممکن است، افراد به خاطر دلایل غیر منتظره ای که به وجود می آید، و در شب نیاز به خدمات پرستاری اعم از تزریقات و سرم تراپی داشته باشند. گاهی با توجه به شرایط بیمار این اقدامات باید حتما در زمان هایی خاص انجام شوند.

چرا سرم تراپی در منزل؟ 

آشنا شدن دیگر اعضای خانواده با چگونگی تزریق و قیمت سرم تراپی در منزل نیاز همه ی افرادی است، که مسئولیت نگهداری از سالمندان و افراد بیمار را برعهده دارند. مانند دیگر خدمات پرستاری سرم تراپی در منزل باید توسط پرستاران و افراد آموزش دیده و با تجربه در این زمینه انجام می شود. با انجام سرم  تراپی در منزل شما می توانید در هر ساعت شبانه روز به این نوع از خدمات پرستاری دسترسی داشته باشید. سرم درمانی در منزل برای افرادی که مرتب دچار افت فشار می شوند، ضروری است. در واقع تزریق سرم سریع ترین راه برای دریافت مواد غذایی و دارویی به بدن است. از مهم‌ ترین مزایای تزریق سرم در منزل این است، که بیمار بدون استرس و نگرانی از دوری مسافت، شلوغی خیابان ها و تنفس هوای آلوده می تواند به بهترین نحو از خدمات سرم در منزل برخوردار شود.  

سرم تراپی کرونا در منزل

مراقبت صحیح و اصولی از بیماران در دوران کرونا بسیار ضروری است. سرم تراپی کرونا در منزل یکی از خدمات لازم برای افرادی است، که باید از فرد سالمند یا بیمار خود در دوران کرونا نگهداری کنند. علاوه بر حفظ سلامت دیگر اعضای خانواده با عدم انتشار و انتقال ویروس، در هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد کرد. اگر شما خود بیماری زمینه ای خاصی دارید، یا به هر دلیلی نگران ابتلا خود به ویروس کووید 19 از طریق فرد مبتلا در خانه هستید، بهتر است، این کار را به یک مرکز خدمات پرستاری مطمئن بسپارید، تا علاوه بر انتخاب ماهرترین پرستار برای وصل سرم، دیگر خدمات پرستاری و پزشکی را با دقت انجام دهند.

هزینه سرم تراپی در منزل

سرم تراپی چیست؟

هزینه و تعرفه سرم تراپی در منزل با توجه به فاکتورهای مختلف اعم از آخرین تعرفه خدمات پزشکی مصوب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، هزینه وسایل و مواد استفاده شده در هنگام تزریق سرم، هزینه ایاب و ذهاب متغیر خواهد بود.

پرستار سالمند در منزل ساعتی کرج

تاریخ ارسال : 1401/04/14

بعضی از خانواده‌ ها ممکن است، نیاز به استخدام پرستار ساعتی داشته باشند. با توجه به این‌ که امروزه دغدغه ‌های افراد افزایش پیدا کرده است، برای مراقب از کودکان، بیماران، سالمندان و... نیاز به استخدام پرستار ساعتی دارند.

در چند سال اخیر ممکن بود، استخدام پرستار ساعتی وجود نداشته باشد، و بیشتر افراد این گونه تصور می کردند، که اگر دچار مشکلی شدند، فقط باید به بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی مراجعه کنند، ولی امروزه نیاز اغلب افراد بر این است، تا اغلب خدمات را در منزل شخصی خود دریافت کنند. یکی از مزیت های استخدام پرستار ساعتی راحتی افراد جامعه می ‌باشد، و دلیل این موضوع این است، که بعضی از افراد قادر نیستند، به بیرون از منزل بروند، و ممکن است، شرایط موجود برای نگهداری و مراقبت از آن‌ ها در منزل فراهم نباشد، و از مشکلاتی مختلفی اعم از بیماری ‌های متعدد رنج می‌ برند. برای فراهم کردن راحتی و آسایش این گونه از افراد بهتر است، از خدمات منحصر به ‌فرد استخدام پرستار ساعتی در منزل استفاده کنند. این عملکرد باعث می ‌شود، که بیماران دیگر در زمان ‌های طولانی در بیمارستان و مراکز درمانی بستری نباشند، و در منزل خود تحت نظارت یک پرستار از سلامت جسمانی خود را باز یابند.

با توجه به این‌ که افرادی که در بستر بیماری هستند، دارای سیستم دفاعی بدنی ضعیفی می ‌باشند، اگر به بیمارستان مراجعه کنند، امکان این‌ که بیماری‌ های عفونی برای آن ‌ها صورت بگیرد، و به ‌غیر از بیماری ‌های زمینه‌ ای خود دچار بیماری دیگر شوند، بیشتر می ‌باشد، و این می ‌تواند اهمیت بسیار استخدام پرستار ساعتی در منزل رو بسیار زیاد کند. با استخدام پرستار ساعتی علاوه بر این که می توانید از منتقل شدن سریع بیماری ها جلوگیری کنید، می توانید با حضور در منزل بیمار آرامش بیشتری داشته باشید.

ارتباط با ما: 02634471270

قیمت پرستار ساعتی

خدمات پزشکی سلامت نوین یکی از مراکز ارائه ی دهنده ی خدمات پرستار ساعتی در منزل می باشد. این مجموعه از توانایی ‌های پرستاران خود اطمینان دارند، چون تمام پرستاران آموزش‌ دیده و باتجربه می ‌باشند، و می ‌توانند بهترین عملکرد را برای بیماران داشته باشند.

گاهی اوقات ممکن است، شرایط جسمی بیمار به گونه ای باشد، که نیاز به استفاده از سونوگرافی‌ ها و رادیولوژی‌ ها و آزمایشات مختلفی داشته باشد، در این صورت می تواند از خدمات سونوگرافی در منزل، رادیولوژی در منزل، آزمایش خون در منزل مجموعه ی سلامت نوین استفاده کند.

با توجه به بیماری ‌هایی که امروزه در سطح دنیا دیده می ‌شود، و همه‌ گیر هستند، مراجعه به مراکز درمانی شلوغ و بیمارستان ‌ها می ‌تواند برای سلامتی افراد بسیار خطرناک باشد، و باعث هدر رفتن وقت آن ها شود. هم چنین بعضی اوقات ممکن است، به خاطر استراحت بیش از حد بیماران بر روی تخت دچار زخم بستر شوند، در این صورت می توانند از خدمات درمان زخم بستر در منزل استفاده کنند، در این موارد پرستار می تواند به بهبودی زود هنگام بیماران کمک کند. در بسیاری از مواقع ممکن است، بیماران در منزل همراه خوبی نداشته باشند، و به‌ تنهایی زندگی می‌ کنند، که این مورد می تواند خدمات‌ رسانی استخدام پرستار ساعتی را بیشتر کند.

خدمات استخدام پرستار ساعتی

  • در صورتی که بیمار شما در شرایط حاد و بحرانی باشد، و توانایی جا به جایی نداشته باشد، و راه رفتن برای سلامتی او با ضرر داشته باشد، در این مواقع بهتر است، از خدمات استخدام پرستار ساعتی در منزل استفاده کند.
  • هم چنین ممکن است، به خاطر بیماری ‌های قلبی و آلودگی‌ هایی که در هوا وجود دارند، قادر نیستید، به بیرون از منزل بروید.
  • افرادی که به خاطر ناتوانی های جسمی نمی توانند راه بروند، بهتر است، از خدمات استخدام پرستار ساعتی استفاده کنند.
  • بعضی از افراد ممکن است، دسترسی لازم را به مطب و بیمارستان و پزشک نداشته باشند، در این مواقع بهتر است، با استخدام پرستار ساعتی آسایش و راحتی را برای خود به وجود بیاورند.
  • بیمارانی که به خاطر بالا رفتن سن خود نمی توانند از خود مراقبت کنند، و مکان زندگی آن ‌ها دور از دسترس مطب و بیمارستان و پزشک باشد، این افراد بهتر است، از خدمات استخدام پرستار ساعتی استفاده کنند.
  • گاهی اوقات ممکن است، افراد به خاطر دلایل مختلف زمان کافی برای مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان ها نداشته باشند، در این مواقع استخدام پرستار ساعتی بهترین گزینه می باشد.

پرستار سالمند در منزل

وظایف پرستار ساعتی در منزل کرج

یکی از مهم ترین وظایفی که پرستار ساعتی در منزل انجام می دهد، نگهداری از سالمندانی است، که زخم بستر دارند، و یا احتیاج به تزریقات در منزل دارند، می باشد. از دیگر وظافی که توسط پرستار ساعتی به بیمار ارائه می شود، عبارتند از:

  • انجام امور مربوط به توالت بیمار 
  • جا به جا کردن بیمار
  • ماساژ بدن بیمار برای گردش خون او
  • انجام تفریحات سالم و بازی های آموزشی
  • پانسمان در منزل
  • درست کردن غذا و غذا دادن

ویژگی های پرستار ساعتی در منزل کرج

خصوصیاتی که پرستار ساعتی در منزل دارد، در تمام پرستاران به یک صورت می باشد، و تنها تفاوت بین آن ها این است، که  پرستار ساعتی در منزل ساعت کمتری در اختیار دارد، و فقط برای یک یا چند ساعت باید خدمات با کیفیتی ارائه دهد، پرستار ساعتی در منزل کرج باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد، و در ساعاتی که مشغول به کار است، خدمات پرستاری را به نحو احسن انجام دهد، تا باعث جلب رضایت از خانواده ها شود.

وظایف پرستار ساعتی در منزل کرج

  • نظم در رفت و آمد
  • هماهنگی با خانواده های بیماران و زمان بندی دقیق و منظم برای انجام امور بیمار
  • استفاده درست از زمانی که در اختیار خانواده ها قرار دارد.
  • آراسته و مرتب بودن در زمان خدمت

پرستار ساعتی سالمند در منزل

پرستار ساعتی بیمار در منزل

با توجه به این که امروزه به خاطر شرایط و آب و هوایی و مصرف مواد غذایی ناسالم باعث شده است، تا بیماری های معمولی و بیماری های خطرناک افزایش پیدا کنند، و بسیاری از این بیماران نیاز به پرستاری و نگهداری دارند. دیگر اعضای خانواده این بیماران با توجه به این که به خاطر مشغله های فکری خود قادر به مراقبت و نگهداری از بیماران نیستند، در این مواقع بهتر است، از خدمات پرستار ساعتی بیمار در منزل استفاده کنند، و اگر تا حدودی وقت داشته باشند، می توانند از خدمات پرستار ساعتی بیمار در منزل استفاده کنند.

پرستار ساعتی از سالمند در منزل کرج

بعضی از افراد به خاطر بالا رفتن سنشان نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. با توجه به این موضوع که ممکن است، دیگر اعضای خانواده این افراد توانایی نگهداری از آن ها را به خاطر دلایل مختلف نداشته باشند، بهتر است با استخدام پرستار سالمند به صورت ساعتی و یا تمام وقت به احساسات و عواطف افراد سالمند احترام بگذارند.

با استخدام پرستار ساعتی سالمند در منزل دیگر لازم نیاز نیست، نگران باشید، و پرستار در نبود شما با توجه به تجربه‌ ای که دارد، اوقات خوبی را برای سالمند فراهم کند‌. ویژگی های یک پرستار ساعتی در منزل منظم و دقیق بودن، داشتن قوای بدنی لازم برای انجام کارهای روزانه، تخصص کافی در این زمینه می باشد.

وظایف پرستار ساعتی سالمند

  • هماهنگ بودن با دیگر اعضای خانواده ی سالمند 
  • منظم و مرتب بودن
  • وقت شناس بودن
  • انجام کارهایی مرتبط با وظیفه ی خود
  • استحمام سالمند و نظافت شخصی او
  • انجام فعالیت های آموزشی برای سالمند
  • برقراری رابطه صمیمانه و عاطفی با سالمند
  • بیرون بردن سالمند برای قدم زدن، تفریح و دوچرخه سواری

پرستار ساعتی برای کودکان در منزل کرج

پرستار ساعتی کودک

بعضی از والدین ممکن است، به خاطر کار زمان لازم را برای نگهداری و مراقبت از کودکان خود را نداشته باشند، به همین خاطر برای انجام کارهای روزمره کودک نیاز به استخدام پرستار ساعتی کودک در منزل خواهند داشت. از وظایف پرستار ساعتی کودک در منزل می توان به انجام بازی های روزانه آموزش و تربیت کارهای مربوط به مسائل نظافت و نگهداری او اشاره کرد. زمانی که پرستار کودک این کارها را به درستی انجام دهد، خانواده کودک با آرامش و خیال راحت می توانند به کارهای خود برسند.

وظایف پرستار ساعتی کودک در منزل

  • بازی کردن با کودک
  • تمیز و مرتب نگه‌ داشتن اتاق بازی 
  • عوض کردن پوشک 
  • ساخت کار دستی با کودکان
  • آماده‌ سازی کودک برای خواب و استراحت
  • درست کردن شیر برای کودک و تمیز نگه داشتن شیشه شیر کودک
  • پخت غذاهای ساده (میان وعده با توجه به سن کودک)

از دیگر وظایف پرستار کودک

در بعضی از مواقع ممکن است، علاوه بر وظایف گفته شده در قسمت قبل وظایف اضافی برای پرستار در نظر گرفته شود. در ان مواقع باید هزینه ی جداگانه برای انجام این کارها پرداخت کنید. وظایف اضافی پرستار کودک شامل:

  • کمک به کودکان برای انجام تکلیف مدرسه و یا مهد کودک 
  • همراهی کردن کودک برای رفتن و برگشتن از مدرسه
  • تهیه غذا و میان وعده‌ های خاصی برای کودکان  
  • کمک کردن به تمیز کردن بخشی از خانه 
  • انجام انواع ایده‌ های خارق ‌العاده و خاص برای فعالیت ‌های ورزشی و آموزشی که با کودک انجام می‌ گیرد. 
  • مهربان بودن و دوست شدن با کودک برای بهتر کردن روابط خود با کودک

پرستار ساعتی کودک در منزل

قیمت پرستار ساعتی

حقوق پرستار ساعتی در منزل با توجه به ساعاتی که در منزل شما به ارائه ی خدمات می پردازد، تخصص و تجربه ی پرستار بیمار، ساعت و شیفت کاری پرستار در منزل شما، شرایط بیماری فرد، محل زندگی فرد مسن، توانایی های جسمی، کمک کردن در کارهای خانه مانند نظافت و آشپزی برای فرد و خانواده و... تعیین خواهد شد. برای اطلاع دقیق از تعرفه خدمات پرستاری در منزل 1401 به صورت ساعتی می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

هم چنین ممکن است، با توجه به مکان زندگی کودک و سالمند، شرایط نیروی درخواستی و شرح وظایف پرستار فرق داشته باشد. شرایط محیطی نیز در تعیین دستمزد تأثیر گذار می باشد. از عوامل تأثیرگذار در تعیین حقوق پرستار ساعتی کودک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سن کودک
  • تعداد کودکان
  • سن پرستار کودک
  • تجربه کاری پرستار کودک
  • محل سکونت شما و نحوه دسترسی

صفحه 20 از 29